Madpilot skrev:
tak skal i have, jeg har fundet ud af at det går galt når jeg bruger for blødt materiale til at lave filter af, hvis jeg bruger noget pap så er det great
mht smoking papes... hvor mange er der og hvad er de forskellige?
der er blå, rød, slim, grøn, eco, smoking de luxe,
Pap ? Har du røget gamle grafikkort eller sådan noget ??? Håber ikke at du mener bølgepap eller sådan noget...

Men tyndt pap á la tykkelsen på en cykelbillet købt i KBH eller lign. er nok det bedste. Det skal være spænstigt, og ikke flosse eller blive blødt når man ruller det, det skal bevare sin form når du har lavet filteret, og være fjeder-agtigt. Sådan har jeg det og alle mine kammier osv.
Mht. til paper...
Blåt:
Er ret tyndt og er lavet af rispapir. Smager ikke rigtig af noget. Er god hvis du kan lide mellemstore joints. Er ret tyndt, og hvis man ikke er så øvet kan det være svært at lave jointen "hård" i bunden, så den ikke "bøjer".
Rødt:
Er også ret tyndt, og vil jeg tro er lavet af rispapir (??? ved det ik men smager derhen af synes jeg, ryger det sjældent) Er tykkere end blåt, og er måske lidt nemmere at rulle med. Er lige så bredt som blåt.
Grøn:
Er "stivere" i papiret, og er lavet af hamp (!). Er nemt at lave en flot cone af hvis man ikke er så øvet, da det som sagt er stivere i papiret, men næsten ligeså tyndt. Mange synes det er nice at ryge ren cannabis i stedet for at ryge det og ris. (f.eks. en god skunkjoint)
Er også god hvis man ikke har noget røg, og rulle en joint kun med ristet tobak, det tager den værste hunger, men det er nok placebo, men det hjælper

Er bredere end blåt og rødt, 3 mm mener jeg, og det giver lidt hvis du kan lide joints der er lidt tykkere end "normale".
Sort:
Slim line. Er af rispapir så vidt jeg husker, og har samme smag og alt det der som blåt. Men er smallere, og er god hvis du kan lide at ryge tynde joint, eller ryger spanskere. Er godt til filtertips hvis du vil have en lang slim cone med et lille filter.
Eco:
??? Aner det ik, har aldrig prøvet det, ved ik hvorfor, men det må jeg da så gøre...
Håber du kan bruge det til noget

/Tager forbehold for fejl, da der sikkert er nogle. Bare ret mig... Alt er på huskeren, da jeg kun har en pakke grønt lige nu, plus jeg ik gider at søge...