Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 16:25

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 36 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: In the globik atmosphere. or around there?.
Jeg skal til at over på risperdal depot(indsprøjtning) 25mg to gange i måneden, og så kom jeg til at tænke på om det ville have en indvirkning de forskellige stoffer man kunne indtage? Det skal lige siges at jeg har overstaet min psykose og at jeg for medicin mod min egen vilje.

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
Jeg ville anbefale dig at holde en lang pause fra stoffer, især psykedeliske stoffer. Det er bedst for dig selv.

Du er ung og har hele livet foran dig... du kan tage stoffer igen på et tidspunkt, når du er blevet stabiliseret.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

jeg har taget Lsa to gange og svampe en gang (12Stk's), men planlægger et mellem dosis svampe trip til næste sæson og et Lsa trip i den nære fremtid. Jeg har holdt en pause med stoffer den sidste kiks jeg tog var til sankt hans(6\7 gange har jeg prøvet det og jeg tager en kiks når jeg skal "fyre den af"), men jeg har røget en del hash i perioder. Risperdal "hæmmer" jo dopamin systemet, så ville det være en dum ide at sniffe, tja, vel et halvt gram speed højst? Og jeg er jo netop blevet stabiliseret. Jeg tager den med ro når det kommer til stoffer også hash i hvert fald fremover. Det "hæmmer" vist også serotin receptorne så ville det skade mig hvis jeg tog noget MDMA?

Senest rettet af Psyforce 20 mar 2005 18:18, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

slettet

Senest rettet af Psyforce 22 mar 2005 17:25, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Jeg har været stukket af op til flere gange og for det bedre hver gang, men, reglerne bliver bare strammet af det, de kan se jeg er normal men de giver mig det alligevel.

Senest rettet af Psyforce 20 mar 2005 19:28, rettet i alt 1 gang.

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Odden skrev:
Astral skrev:
Prøv her, hvis det ikke hjælper så drop mig lige en PM så finder vi på en plan!

I skal huske at tage masser af sølvpapir på, så sattelitterne ikke kan spotte jer.

Hahahaha, that's a classic!

Anyways, så vil jeg godt understrege, at det er en utrolig dårlig ide at tage NOGEN FORMER for stoffer, hvis man ikke er helt frisk i hovedet.
Det gælder også Astrals højt elskede hash og ayahuasca.

Mvh. Psyko

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
På opfordring fra Farmeren åbner jeg dette emne igen.

Jeg acceptere kun posts med henblik på det oprindelige spørgsmål.

Astral nye posts fra dig i dette emne vil blive slettet med det samme.

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
Som allerede sagt; hold dig fra alle psykedeliske stoffer, jeg tror ikke det gavner din tilstand hvis du i forvejen lider af en eller anden form for vrangforstilling - som din medicinering antyder.

Eventuelt kan du tage lidt GHB, jeg ved ikke hvor meget skade det kan gøre, men spørg de klogere hoveder her først for en sikkerheds skyld (jeg ved ikke hvordan det interagerer med din medicin) :wink: !

Mvh Jonas!

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Periferien af Århus
tror man skal passe på med at blande psykofarmaka med GHB.. da meget psykofarmaka virker ret så beroligende.

Og mener også PsyForce\Stener nævnte på irc at han også får 3 x 15 mg diazepam dagligt.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Denmark
Hvorfor ikke bare holde en pause fra stoffer, indtil du er 100% på toppen igen :?:

Titel:
Insane psychedelia user!

Det er selvfølgelig en dum idé at blande GHB med benzoer, men hvordan er det hvis man i forvejen er på fx. en SSRI?

Mvh Jonas!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

jeg får det 4 x dagligt, jeg skød ikke rigtigt i min tåge, den eneste vrangsforestilling jeg har er at man kan telepatere og den får jeg bekræftet gang på gang, ellers er jeg klar i krydderen :P , især nu hvor de trapper ceroquelen ned jeg får 200mg i aften og så er zombie livet slut. Jeg fik en speed psykose(den klassiske kameraer og microfoner, folk der snakker om en) de gav mig zyprexa efter ca. 2 døgn så stoffet kom langsommer ud af mine dopamin receptorer, og jeg blev mere brændt af og jeg fik hurtigt diagnosen schizophreni og blev over medicineret, de fyldte mig med ceroquel zyprexa og risperdal. Jeg tror det min hjerne overanstrengte mine hjerne til at skyde store dose signal stoffer ud og det fik mig til at hører stemmer, det var en angspræget psykose, stesolid har hjulpet mig af med stemmer mens jeg var på ceroquel, det har også hjulpet en af mine venner gennem en ecstasy psykose. Jeg har holdt en lang pause fra stoffer, bortset lige fra benzoer, hash og lidt n2o.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Jeg kunne sagtens drikke alkohol på 400mg ceroquel dagligt, så GHB skulle vel ikke være så slemt at tage? Jeg har bare ikke kontakterne. Derfor har jeg siden jeg var 13\14 årig taget meget dxm og røget hash næsten dagligt.

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Nigger please...!
GHB og alkohol er slet ikke det samme saa lyt til de kloge hoveder ang. den slags.

Hvorfor ikke bare give medicineringen en chance og hold et par aars pause med stoffer?

Og hvordan faar du bekraeftet at man kan telepatere?

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Medlem
Brugeravatar

svært og forklare, forskellige ting der sker nogen gange. Ingen halluer eller noget, møder feks. 2 to af mine venner det samme sted to gange, ser for mit indre øje en gammel israeler, flygter og ender et sted hvor ham jeg boede ved havde cd'en med ham på. Ting som det. ESP = Extraodinary sensory perception, jeg har en stærk chakra aktivitet.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
det lyder mere som om du er sindslidende end ESP. sorry

Men ja tag en pause fra alle rusmidlerne tror ikke ligefrem de fremmer jordkontakt, tværtigmod.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Risperdalen jeg fik igår gav mig faktisk energi, så jeg giver det en chance. Men trangen til at lamme mig i feks. kiks stor pga. for få dopamin receptore, det er også derfor jeg skater. Jeg mangler kicks. Jeg søger efter at udvikle mig selv spiritualt derfor bruger jeg rusmidler(primært psykedeliske), men jeg holder en pause med stoffer. Det har jeg også selv tænkt. Risperdalen gav mig også hppd og det har før været diskuteret at psykofarmika gør hppd værre. Og lad venligst være med at kalde mig sindslidende.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Ps. Min lillebror fik risperdal mod aggressioner og er nu indlagt i århus, han røg hash hverdag men det var først efter han fik risperdal tabletterne han blev sindsyg. ? han er nu på ceroquel vist.

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Drop dog de stoffer og begynd evt. at meditere??

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Insane psychedelia user!

Ja, hold dig væk fra stoffer - især MDMA, du har ikke lyst til afbrændte serotoninreceptorer nu.
Giv lægerne lidt tillid, de vil kun hjælpe dig og i længden skal det nok lykkes selvom det føles svært som det er :)

Mvh Jonas!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 36 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]