Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 14:16

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Chosŏn Minjujuŭi Inmin Konghwaguk
Medmindre der er kommet et nyt rusmiddel på gaden der hedder "sjovt" så kan jeg ikke se hvad jeg har gjort galt.

Med ordlyden "Jeg håber vi kan udveksle noget sjovt" tænkte jeg selvfølgelig på et par sjove historier og et par gode tips og tricks, ikke tlf-numre til de lokale pushere.

Jeg kan godt se at det er en slem forseelse at sige davs på et forum når man slet ikke må, men når i alle sammen snakker om at banne mig på grund af ordet "udveksle" er det så mig eller jer der er dumme...

Ps. Prøv at skrive "hash + tlf + købe" på en hvilken som helst dansk søgemaskine, og et sted som dette ville være helt overflødigt for at finde sit shit i cyberspace"...

Og hermed pænt farvel til Psychedelia.dk...

Titel:
Kaospilot

Geografisk sted: (Inaktiv)
Vi lavede en fejl fra admin/moderator-gruppens side af, og sådan er det. Vi dømte på et grundlag som ikke var solidt nok, til at vi kunne træffe en så gennemgribende beslutning. Vi tog fejl, ikke flex.

Jeg er sikker på at det lige så godt kunne have været en hvilken som helst anden, ja gud forbyde det - endda måske en af os (mods/admins, red.) som kunne have vægtet vores ord forkert. Det sker faktisk rimelig ofte, synes jeg. Især når vi skal byde nye mennesker velkommen på boardet (!).

Flex, jeg vil gerne have lov til at byde dig indenfor til forumet endnu en gang, på admins og mods vejne. Jeg er ganske sikker på at vi har lært noget af den her historie, og jeg håber ikke vi har skræmt dig fuldstændig væk fra en mulig deltagelse herinde.

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Periferien af Århus
Ja velkommen til. Håber du falder til her, selvom du fik en lidt modtagelse sidst.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Hakkebakkeskoven
Velkommen til, Flex..

Da jeg så hvad vores moderators havde skrevet til dig i dit topic, må jeg også sige, at jeg synes det var lige lovlig hårdt.
Man må ikke sælge eller købe ulovlige substanser via psy.dk, hvilket vi alle ved, men dit indlæg tolkede jeg heller ikke på den måde.
Selvfølgelig bruger man ord som "sjov tobak" om hash, men jeg kunne ikke forestille mig at det var det du mente. Det virkede i hvert fald ikke sådan.
I Flex's "velkomsttopic" kaldte han psy.dk medlemmer for "tjaldehoveder". Dette er måske ikke så rart at blive kaldt, men jeg tror det var ment i en venskabelig forstand. Jeg mener, C'mon, hvor mange herinde ryger ikke lidt cannabis engang i mellem.

Jeg vil ikke undskylde på andres vegne, men jeg håber du bliver på psy.dk og får det godt her. Jeg håber samtidigt at moderatorerne vil tage dette til eftertanke.
Jeg kan godt forstå at du blev sur og følte at du løb hovedet mod en mur fra første øjeblik.

Jeg synes, ligesom jespar, at Flex's modtagelse ikke er en undtagelse her på psy.dk.

Citat:
Det sker faktisk rimelig ofte, synes jeg. Især når vi skal byde nye mennesker velkommen på boardet (!).

Jeg synes vores moderatorer kan være nærmest fascistiske og utrolig snæversynede til tider.
Senest har jeg set at MoS har skrevet et opslag i Cannabis dyrkning.
Her i står det skrevet at nogle medlemmer på psy.dk har et udestående med dcf.dk og defor vil alle topics om dcf.dk blive slettet.
I opslaget findes ingen uddybning af problemet eller forklaring.
Hvorfor skal der lægges censur på boardet pga. personlige problemer mellem visse medlemmer?
Jeg kender personligt ikke meget til dcf. Jeg har en bruger derinde og kigger mig lidt omkring i ny og næ, men ikke mere.
Har der været en afstemning om hvor vidt vi "kan lide" dcf.dk eller ej?
Nej, det har der ikke været, og det skal der heller ikke komme.
I stedet har nogle folk besluttet at det kan vi ikke.
Nu skal vi åbenbart foragte alt hvad der har med dcf at gøre uden at stille spørgsmålstegn ved noget.

Generelt oplever jeg også at folk kaster UTFSE i hovedet på uerfarne folk, så snart der er en lille mulighed for det.
Som om folk bare venter på at en "newbie" skal kvaje sig lidt, så de kan hovere.
Man skal vide noget for at kunne stille gode spørgsmål.
det synes jeg folk glemmer.
Når nye medlemmer kommer hertil, har mange af dem ikke den ringeste opfattelse af hvad stoffer er og hvordan og hvorledes og kan derfor ikke stille ligeså kvalificerede og præcise spørgsmål som ældre medlemmer kan.

Jeg håber ikke folk flipper helt ud over dette, men jeg har ofte tænkt disse tanker efter lidt læsning på psy.dk. "Hvor er de mods og admins da urimelige mod folk".
Vær lidt mere venskabelige, mindre sensible og se hellere igennem fingre med et par små forseelser end dette.
Vi skal sgu ikke ende med at blive et konservativt board.

Mon også dette indlæg bliver slettet eller lukket ? :roll:

VH
Jonas

P.S.
Tag lige et kig på vores flotte banner, allesammen og følg sloganet:
"Open your mind"

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]