Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jun 2025 21:31

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

hey...

Jeg har tit tænkt på hvor meget der skal til før politiets hunde ikke kan lugte amf/mdma, altså er der ikke en måde hvorpå man kan smide amf/mdma´en i en plastikpose og koge eller hælde noget udover så hundene ikke kan lugte hvad der er indeni ??

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Right behind you...
Der skal ikke meget til... selv rester af amf kan de finde (brugt pose med rester i eks.vis.)

En af mine kammerater har engang haft success med at gemme en pose med 100 g i hans benzintank. En pose der er helt tæt med noget specielt (kan ikke huske hvad) uden om, og så en snor, til at hive det op igen.

Han blev stoppet og fik gennemsøgt bilen med 2 hunde og fik revet den helt fra hinanden, men de fandt ikke hvad der lå i tanken... så jeg tror at benzin er kraftig nok til at "sløre" lugten for de små sataner...

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: In the globik atmosphere. or around there?.
Jeg har hørt at en udhulet ost med hash i ikke kan spores. Ingen garanti for at det virker.

Titel:
Junior medlem

hehe.... tager bare en ordentlig satan af en hytteost og fylder den med amf... tror de kigger lidt hvis de finder den...... :D

jeg regnede nemlig med at tage en lille tur til Norge for at besøge en ven, men har hørt at sikkerheden omkring stoffer er ekstrem.... en af mine venner som tit har amf på sig havde siddet i en andens bil dagen før, og hans bil blev stoppet og fuldstændig revet fra hinanden på færgen til Norge...

Men benzintanken burde da os være et udemærkede sted, så bliver det jo også kølet......men så skal man kunne skjule snoren et sted, eller ser det nok lidt underligt ud hvis der hænger en snor når de åbner tankdækslet....

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Someplace!
Sørg for at pakke det godt ind i noget som kan holde til det. Har hørt historier om hash der lugtede afsindigt meget af benzin sandsynligvis fordi det havde gået i forbindelse med benzinen..

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Lyder pænt logisk, eftersom benzin er upolært, og det samme er THC...

Namnam, godt med tungmetaller.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Odense
opløs det i en flaske sprit, og fordamp det så igen, når du er kommet sikkert over grænsen...hvis det drejer sig om meget store mængder opløser du det bare i benzin og tager det med i en reserve dunk, og fordamper...

Titel:
Medlem

Kan godt være det er mig der er kræsen, men ville personligt ikke være meget for at ryge/spise noget som har været opløst i benzin. Ja, det kan fordampes, men du kan aldrig være sikker på at alt det uønskede er forsvundet.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Mars
Hvad med at opløse sit amf i noget IPA og derefter fordampe det, burde jo ikke efterlade nogen klame ting..

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
tjalfe skrev:
opløs det i en flaske sprit, og fordamp det så igen, når du er kommet sikkert over grænsen...hvis det drejer sig om meget store mængder opløser du det bare i benzin og tager det med i en reserve dunk, og fordamper...

Bemærkede du det jeg skrev vedr. tungmetaller?

Det har satme bare at være blyfri benzin, men selv det kan jeg umuligt forestille mig ikke ville efterlade nasty rester ved inddampning.

- Nu vi er ved det, så er det vist ganske normalt at bruge benzin som upolært solvent til kokain-produktion dernede sydpå.

Billigt, tilgængeligt (især i store mængder), men nok ikke så fucking sundt.

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Hvad med at bruge rense-benzin? Det skulle da være rent.

Hilsen Fanny

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Jeg ville ikke bruge rensebenzzin med mindre jeg havde en meget effektiv måde at fordampe det på efterfølgende. Det er temmeligt krads og miljøfarligt og der vil altid være lidt rester tilbage ved en almindelig fordampning.

Men hvis det var mig der skulle smugle amf over grænsen, så ville jeg helt lade være ;)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]