Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 jun 2025 19:32

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 32 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Hvor mange tager stoffer for sjov og hvor mange mener noget seriøst med det?

Jeg gør begge dele, men nu har jeg det også sådan at alvorlig pjat er bedre end en af delene...

Ryger den fede rimelig ofte (hver dag)

Men tager kun stærkere psychedeliske stoffer for spirituelle formål

Amf og coke gider jeg ik spilde tid på

Mvh. Astral

Lys og kærlighed

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Ka' du ik' lave det om til et poll i stedet?

Lidt nemmere at få overblik...

Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
Astral skrev:
Hvor mange tager stoffer for sjov og hvor mange mener noget seriøst med det?

Er det en modsigelse?

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Man kan jo godt tage stoffer for sjov på en seriøs måde...

Alle har vel været i situationen "Okay, drenge - så er vi 5 mand, 48 frimærker, 4½ gr. MDMA og 28 gram hash - og INGEN går før bordet er ryddet!"

Det er jo hvad man kan kalde for seriøs lamning.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Denmark
hehe dex :lol:

Lyder som normal weekends lamning :P

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Sønderborg
Indtil videre KUN for sjov eller hvad man siger :) Men i fremtiden ku det godt gå hen og blive alvorligt, hehe

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Tanken om at tage stoffer med et spirituelt formål har da strejfet mig et par gange... :lol: Men i virkeligheden er jeg bare legesyg og ude på sjov...

Jeg vil så tilføje, at jeg fx har opsøgt og fået en lille streg amf for at holde mig vågen til druk hele natten i byen, eftersom der ikke kørte noget tog tilbage før kl. 6 om morgenen, og jeg allerede var fuld kl. 11 - det er en seriøs måde at bruge stoffer på. :P

In our memories
Brugeravatar

Vi kan også sige det på en anden måde

Hvor mange benytter sig af meditations teknikker iforbindelse med psychedeliske entheogener

Jeg ved godt at nogen bare smækker benene op foran fjerneren, men seriøs forberedelse og mindsetting er meget vigtig hvis man vil rigtigt dybt ind

Mvh Astral

Lys og kærlighed

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Jeg vil sige jeg gør begge.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Kbh
Har aldrig prøvet Lsd... Men tog mest svampene for at prøve noget nyt sammen med vennerne.. Det var så der det spirituelle viste sig i form af nogle utrolige oplevelser som aldrig glemmes :shock:

Har siden da været optaget af det spirituelle og trippet for at komme nærmere på en forståelse af verdenen og mig selv.

Er nu stoppet pga Staden lukkede og jeg studere så jeg skal ikke fucke min hjerne til igen før jeg er blevet færdig..

Men efter det skal jeg helt klart prøve Lsd...

CosmicMind 8)

Vil også lige tilføje at man kan få et ganske udemærket spirituelt trip på ecstasy specielt hvis man er til kæmpe goa fest og danser med tøzer med fe vinger :oops:

Titel:
In our memories
Brugeravatar

CosmicMind skrev:
Har aldrig prøvet Lsd... Men tog mest svampene for at prøve noget nyt sammen med vennerne.. Det var så der det spirituelle viste sig i form af nogle utrolige oplevelser som aldrig glemmes :shock:

Har siden da været optaget af det spirituelle og trippet for at komme nærmere på en forståelse af verdenen og mig selv.

Er nu stoppet pga Staden lukkede og jeg studere så jeg skal ikke fucke min hjerne til igen før jeg er blevet færdig..

Men efter det skal jeg helt klart prøve Lsd...

CosmicMind 8)

Vil også lige tilføje at man kan få et ganske udemærket spirituelt trip på ecstasy specielt hvis man er til kæmpe goa fest og danser med tøzer med fe vinger :oops:

Pas på med LSD, hvis du er til det spirituelle så tror jeg du vil få langt mere ud af DMT.

LSD er et seriøst lammestof, ingen tvivl om det, men det man lære er nok ikke helt så dybt.

Jeg har hørt en Shaman tale noget om LSD som muligvis infernalsk, med en diabolsk side og uden den samme dybde

Desuden har jeg også hørt rygter om at det kan påvirke det genetiske på en lidt uheldig måde, jeg kan godt komme med kilder, men prøv at søge om det, så vil du nok finde lidt hist og der...

MDMA/kex har åbnet mine øjne de første par gange, men så synes jeg os det har været det, der mangler dybde iforhold til andre stoffer

Mvh.

Astral

Lys og kærlighed

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Citat:
Desuden har jeg også hørt rygter om at det kan påvirke det genetiske på en lidt uheldig måde, jeg kan godt komme med kilder, men prøv at søge om det, så vil du nok finde lidt hist og der...

jaaa skrøner er der mange af

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: I mulmehulen
Citat:
LSD er et seriøst lammestof, ingen tvivl om det, men det man lære er nok ikke helt så dybt.

Hvad er det da for noget vås?

Man kan da komme rigtig dybt på LSD, som man kan med alle mulige andre stoffer.
Nok er der noget specielt ved DMT som gør at det er lidt mere interessant, idet det findes overalt i naturen inclusive i menneskekroppen... Men det betyder da ikke at LSD er et decideret lammestof.
Jeg vil foreslå dig at læse noget Stanislav Grof, så vil du se at folk sagtens kan komme dybt på LSD.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

LSD var det ene substans, som efter års brug af svampe, åbnede mig op for det spirituelle...

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Kbh
Ókay om det bliver DMT eller Lsd, så skal det ihvertfald være et dybt trip..

Har hørt ordet DMT før men ved ikke mere om det end det..
Ved i hvertfald at jeg skal starte med en lille dosis da jeg syntes mine trip på svampene var meget vilde og mystiske.. At se ting som man er overbevidst om er rigtige kan godt påvirke ens hverdag..

Men that's the way I like it så længe det er til at håndtere..

Tror ikke jeg kan vente til jeg er blevet student så er sommerferien også iorden...

¤ComicMind¤ 8)

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Okay jeg er måske lidt hård

Men der er nok en grund til at vi har DMT i hjernen og IKKE LSD

Den gode Albert Hoffman kaldte jo sjovt nok LSD for sit problem barn

Der er nok en grund skal i se ;)

LSD har en mere kompleks kemisk struktur og er derfor mere problematisk eftersom den ikke er indarbejdet til at passe ligeså perfekt som DMT

folk som selv har taget både LSD og DMT siger at LSD er det rene legetøj i sammenligning, måske skal man bare have et seriøst gennembrud på DMT så vil man begynde at forstå det geniale stof, på højoe doser får man ud af kroppen oplevelser og kan se væsener og kommunikere med dem

Og nu snakker vi ikke om svampe DMT er ikke det samme....

Mvh. Astral

Lys og kærlighed

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Astral skrev:
LSD har en mere kompleks kemisk struktur og er derfor mere problematisk eftersom den ikke er indarbejdet til at passe ligeså perfekt som DMT

Spar mig for biokemien, tak.

LSD-molekylet "passer" netop bedre i hjernens receptorer, hvilket er derfor det er så potent!

Titel:
Insane psychedelia user!

Du tager det overlegne stof Astral, du er sej.

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: I mulmehulen
Astral skrev:
Den gode Albert Hoffman kaldte jo sjovt nok LSD for sit problem barn

Der er nok en grund skal i se ;)

Du vrøvler og vrøvler.
Albert Hoffman kaldte LSD sit problembarn fordi mange mennesker i 60'erne brugte det til legetøj, og det endte med at være et problemfyldt substans på den politiske og kulturelle arena. Læs hans bog og find ud af det.

Jeg ved iøvrigt godt at DMT er i hjernen på os, og det ved det også for mange er meget interessant på den måde, mig selv inklusive.
Men lad dog være med at sige LSD ikke kan give noget dybt. Så har du, og dem du nævner, måske ikke taget høje nok doser af LSD. For jeg har personligt oplevet dybe mystiske oplevelser på LSD, og svampe, og 2cb... Jeg har ikke prøvet DMT endnu, men har noget aya og noget 99% ren klar til rygning liggende, og jeg har ventet til den rette tid med at tage det fordi jeg har respekt for det, og ikke følt mig klar til det.
Jeg vil bare gerne lige pille dig ned fra den piedestal du sætter dig selv på som åbenbart har det udsyn til verden, at du er den eneste der har prøvet såkaldt vilde ting på psykedelika.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hvad er det for en gang pis med at DMT "passer bedre"? LSD molekylet er rigtig nok større, men det har stadig tryptamin-strukturen i sig. Hvad er det præcis DMT passer bedre ind i? Receptoren? Og hvordan vil du i det tilfælde forklare at LSD-dosen er meget mindre end den for DMT?
Desuden er DMTs funktion i hjernen ikke fundet, selv om der er en del teorier om det.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 32 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]