Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 jun 2025 23:05

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 49 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Dedikeret medlem

Geografisk sted: in fantasyland
er der nogen der ligger inde med sådan nogle opskrifter?

Nu håber jeg sandeligt atr det ikker er imod reglerne at spørge om sådan noget men det er kun til oplysning ingen opmuntring

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Østjylland
Opskrift på LSD-25.

Du skal bruge følgende:

1 pakke gær
2 dl skummetmælk, gerne pasteuriseret
50 gram hvedemel
og en rigtig god fantasi! :D

Ej, har du nogen idéer om hvad det er du vil lave? Fordi LSD, amfetamin, MDMA, GHB osv.. kræver lidt mere end bare en tur i brugsen og en håndmixer.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Man kan lave stoffet ammoniumchlorid nemt i alle køkkener. det kræver følgende:

• Saltsyre i en stærk koncentration(kan købes i de fleste supermarkeder).
  • Ammoniak, ligeledes i en stærk koncentration(fås ligeledes i supermarkeder, kig efter 3-dobbelt salmiakspiritus)
  • 2 glas
  • 1 osteklokke/skål eller lignende, skal være stor nok til at begge glas kan stå under den. Det er nødvendigt at den er gennemsigtig, så man kan se hvornår processen er afsluttet.

Man gør følgende:

1. Fyld det ene glas halvt med saltsyre, og det andet glas fyldes tilsvarende med ammoniakopløsningen.
  2. Glassene stilles tæt på hinanden, og osteklokken/skålen stilles over.

Nu skulle der i løbet af kort tid begynde at dannes et hvidt pulver i luften inde i glasklokken. Efter et stykke tid ophører dannelsen, og luften derinde bliver helt klar efterhånden som pulveret lægger sig på underlaget, dette er tegn på at processen er færdig(tiden kan muligvis variere meget, alt efter hvor meget man fylder i glassene). Det hvide pulver er ammoniumchlorid, helt rent, uden behov for yderligere oprensning. Nu mangler du kun en god opskrift på lakrids, så har du alt hvad der skal til for at lave dine egne djungelvrål! :lol:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Go stil, barn :wink:

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Tja, den eneste grund til topic ikke er blevet slettet er naturligvis Childs opskrift... Den er jo guld værd! :D

/me finder saltsyre og NaOH frem og påbegynder de vilde synteser...

Titel:
Dedikeret medlem

Nu er ammonium chlorid ikke for sund når den er luftbåren, så burde nok lige siges man skal huske udluftning..

Og reaktionen forløber hurtigere hvis du om muligt, kunne varme og omrørere begge reaktioner.

Men ved ikke hvor meget "stof" du får ud af dette.

Titel:
Dedikeret medlem

ha ha :lol: Axia:alle slags og der må godt være noget af det lidt sværre

det kunne være jeg skulle prøve og lave nogle djunglevrål

mener en gang at jeg læste man kunne lave noget ud af mælk og ris som havde en eller anden virkning

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Yeah, det hedder "Grød", det er for vildt... Så danser man fandme natten lang!

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
sorn skrev:
Nu er ammonium chlorid ikke for sund når den er luftbåren, så burde nok lige siges man skal huske udluftning..

Og reaktionen forløber hurtigere hvis du om muligt, kunne varme og omrørere begge reaktioner.

Men ved ikke hvor meget "stof" du får ud af dette.

Ja, eller blander dem sammen! (Dette kan IKKE anbefales), så udvikler det en hulens masse varme og kan muligvis eksplodere. Men man får sit produkt! Det skulle være en effektiv syntese, ret højt udbytte...

Man kan lave en fed røgsky hvis man har en halvfyldt plastflaske af henholdsvis base og syre, holder åbningerne tæt på hinanden og trrykker ind på dem. Så kommer der en sky af det reneste NH4Cl...

@sextoy: Hvis du havde forstand på og rent faktisk var i stand til at lave noget som helst hjemmemkemi af den "sjove" slags, så ville du ikke spørge herinde.

I øvrigt kan der findes en del fede opskrifter på kewl kemi på http://www.kemishow.dk, her kan jeg i flæng nævne skumpølsen, acetylenbomben og termit.

Jeg lader denne tråd køre lidt af sporet og lukker den nok imorgen, du får ikke nogle synteseopskrifter på knark herinde...

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Psssst *hvisker fra et mørkt hjørne*

har hørt at tandpasta skulle kunne ryges med en tilfredstillende effekt *ninja-smiley*

Titel:
Dedikeret medlem

Fenriz:tænker du på risengrød eller er det noget som har nogen virkning
noname:det er så iorden man spørge jo for at få noget at vide ikke

Titel:
Insane psychedelia user!

Arg, du er sgu naiv sekstoi. No offence.

Bare det at du kalder synteser for opskrifter får mig til at tvivle på, at det vil være en god ide, at give dig forslag til ting du kan rode med i dit køkken, udover fødevarer.

Titel:
Dedikeret medlem

Nelson:jeg ved godt at det hedder synteser(har læst det) så bare rolig jeg klare mig

Titel:
In our memories

Hvor er den der mulighed blevet af for at gi' et topic karakter...!? :lol:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

noname skrev:
du får ikke nogle synteseopskrifter på knark herinde...

Ikke at jeg er uenig i at det er en dum måde at spørge på, men jeg bruger denne quote fordi jeg synes den udtrykker en holdning der synes at herske her på boardet, en holdning der siger at man helst ikke skal diskutere synteser af illegale stoffer overhovedet. Jeg kan sagtens forstå at de fleste ikke ØNSKER at stå frem med deres viden, det er trods alt et lille land vi lever i, og boardet her logger IP-adresser. Men hvad nu hvis nogen syntes at det var ok, og postede en syntese på et eller flere euforiserende stoffer, som svar på dette emne, ville en sådan post så blive slettet? Hvis svaret på det spørgsmål er ja, så vil jeg gerne vide hvad formålet med dette forum egentlig er.

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Når du spørger om sådan noget som hvad boardets formål er skulle du måske lige læse forsiden igennem
Citat:
Hvad psychedelia.dk er til:
Harm Reduction (Skadesbegrænsning) - Har du spørgsmål omkring dosering, indtagelse og andre praktiske emner, er vores forum til rådighed.
Udveksling af erfaringer - Del dine erfaringer med folk, hjælp hinanden med at udrydde myter og misforståelser.
Oplysning - at få den almene befolkning til at åbne øjnene for, at unge mennesker er andet end "misbrugere" og "weekendnarkomaner".

Og hvis psychedelia.dk ejerne tillod posts indeholdene illegalt materiale ville psychedelia.dk formentligt blive lukket ned og så ville tidligere psychedelia.dk brugere ikke have mulighed for så nem HR som man kan få gennem psychedelia, ikke vide hvilke stoffer der interesserede en idet man ikke kunne læse en så stor samling trip rapporter.

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Bananmonarkiet DK
Der skulle ikke være noget forkert eller ulovligt i at poste synteser på illegale stoffer. Det er jo ikke ulovligt i sig selv. Kun selve fremskaffelsen og fremstillingen af de illegale stoffer...og det opfordrer psychedelia.dk jo heller ikke til :idea:

Foruden yetis meget excellente og sofistikerede syntese, så ville et andet brugbart svar være Rhodium
Noget af det kan godt bikses sammen hjemme i køkkenet, men det vil jeg fraråde :wink:

Vh CC

Titel:
Junior medlem

axia skrev:
Opskrift på LSD-25.

Du skal bruge følgende:

1 pakke gær
50 gram hvedemel

Ej, har du nogen idéer om hvad det er du vil lave? Fordi LSD, amfetamin, MDMA, GHB osv.. kræver lidt mere end bare en tur i brugsen og en håndmixer.

nej det gør det faktisk ikke.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

140874 skrev:
axia skrev:
Opskrift på LSD-25.

Du skal bruge følgende:

1 pakke gær
50 gram hvedemel

nej det gør det faktisk ikke.

Hehe.. okay. Du ved måske hvordan man laver det?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Gaia skrev:
Hehe.. okay. Du ved måske hvordan man laver det?

Nej, men det ved jeg!

Kemiker - Det er nok ik' så ringe endda!*

:lol:

*Med tak til fiskeruddannelsen for inspiration ;)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 49 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]