Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jul 2025 00:36

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Ayahuasca
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Hvem har prøvet?

Dette ekstremt kraftige entheogen som får LSD til at ligne det rene LEGETTØJ

Hvem er erfaren?

Fået Ud af kroppen oplevelse? Hyperspace, Machine Elves? etc...

Hvem VED hva det drejer sig om

Astral

Titel:
Insane psychedelia user!

Kan du ikke bare spørge om folk har nogle interessante oplevelser med ayahuasca, og så holde din megalomani udenfor?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 8000 Botanical Dimensions
Se triprapporterne.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

ManFromAnotherPlace skrev:
Se triprapporterne.

Hva lærte du?

Hvor meget fastede du?

Mvh Astral

Titel:
Dedikeret medlem

laerte man blev lam

Titel:
In our memories
Brugeravatar

sorn skrev:
laerte man blev lam

Det var ikke meget... Håber det var en joke...

Jeg vil sige at det er vigtigt at man kan integrere det man oplever i sin personlighed og forarbejde dem så de kan forstås og bruges fornuftigt, ud over det så er der lige det med koncentrationen under selve trippet, mangler man enhver meditativ eller diciplinær træning så er det meget begrænset hvad man får ud af det i det lange løb, udover måske et forstøret ego

Seriøst, hvor mange tager stoffer rent rekreationelt og hvor mange tager det som et seriøst middel til spirituelle oplevelser og mystisk viden.
Det kan hurtigt blive et stort flip show, hvor man bare er lam som du så flot kalder du, men er det ik lidt lamt i det lange løb? Måske en flugt?

Seriøst jeg mener absolut ikke man skal tage den slags ting, medmindre man mener det seriøst og man ved hvad man vil

Mvh

Astral

Titel:
Psychedelia Sponsor

Jeg synes ikke det er mindre legitimt at tage et stof for at "lamme sig" end det er at tage det med et andet formål. Vi har alle forskellige rationaler for at gøre som vi gør, jo.

Titel:
Tidligere holdmedlem

enig med zimpzon, det er en absolut fair ting at tage trippet for hvad det er, en kemisk påvirkning i hjernen.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: In the door, up the stairs.
Astral skrev:
sorn skrev:
laerte man blev lam

Det var ikke meget... Håber det var en joke...

Jeg vil sige at det er vigtigt at man kan integrere det man oplever i sin personlighed og forarbejde dem så de kan forstås og bruges fornuftigt, ud over det så er der lige det med koncentrationen under selve trippet, mangler man enhver meditativ eller diciplinær træning så er det meget begrænset hvad man får ud af det i det lange løb, udover måske et forstøret ego

Seriøst, hvor mange tager stoffer rent rekreationelt og hvor mange tager det som et seriøst middel til spirituelle oplevelser og mystisk viden.
Det kan hurtigt blive et stort flip show, hvor man bare er lam som du så flot kalder du, men er det ik lidt lamt i det lange løb? Måske en flugt?

Seriøst jeg mener absolut ikke man skal tage den slags ting, medmindre man mener det seriøst og man ved hvad man vil

Mvh

Astral

Hvis man drikker en ayahuascabryg alene med ét kognitivt mål for øje, så risikerer man sikkert at ende i en kognitiv blindgyde sammen med Astral. Hvis man derimod er mentalt fordomsfri og har et solidt, men ikke fasttømret, forhold tiil sin egen identitet som menneske, så skulle man nok kunne få en ret bjergtagende og ikke religiøsgørende oplevelse ud af at tage det.

Er man der imod mentalt fucked-up og uden rod i sin menneskelige tilværelse, så er man i overhængende fare for efter et godt aya-trip at være endnu mere fucked-up efter trippet.

Mvh
God Machine

Titel:
Administrerende Direktør
Brugeravatar

Må for en en gangs skyld erklære mig enig med Astral.

Ayahuasca og entheogener generelt er ikke lammestoffer... Der bliver rykket ved brikker som vi mennesker ikke er herre over. - Man kan forberede sig på trippet og sætte sig op til det både fysisk og mentalt, men man bliver fandme ikke bare "lam" af den slags stoffer - Der er altid en slags budskab eller afklaring gemt i den side af psyken!

Hvis målet i sig selv er det "lamme" har psykedelika spillet falit - Jeg kan godtage at man ønsker at tage et entheogen som en rekreativ droge, men så indebærer det, om man vil det eller ej, en eller anden form for påvirkning af psyken - Og den er ikke til at spøge med...

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
synes da bestemt ikke jeg har følt mig "lam" de gange jeg har rodet med DMT.. Det er da så ekstremt psychedelisk.!
Jeg giver Astral og Andreas ret.
I mine egne tilfælde har Ayahuasca og rygning af et primitivt ekstrakt givet mig oplevelser jeg ikke troede på før. Det må være en konkakt, eller en åbning af et eller andet der finder sted.

Jeg forstår kort og godt ikke hvordan folk kan prøve DMT for derefter at sige at man kun følte sig "lam".. Så vil jeg påstå at det simpelthen ikke har virket ordentligt på personen!

/Cope

Titel:
Insane psychedelia user!

Jeg låser tråden, indtil jeg får ryddet op i den!

Hold dig til topic Astral, du startede det endda selv, og bør derfor vide hvad det omhandler!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]