Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 13:48

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: Flying wing
Jeg har bestilt 50 g ephedra ekstrakt og 22 % gurana fra ethno. Det jeg gerne vil vide er hvordan/hvor meget jeg skal tage. Der står at man kan koge en the på 25 g, og i andre post på siden her har jeg læst omkring 4 g. Hvad skal jeg ?

Er der nogen rus virkning under ephedra eller bliver man bare super frisk ?

Hvor lang tid går der egentligt før man for varerne fra ethno ?

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Nu er det vel ephedra-ekstrakt du har bestilt? Den ubehandlede, tørrede urt anvendes typisk ved at man koger the på omkring 25 gram. 8-9% ekstraktet indtager man typisk i kapsler, og 4 gram er en ret høj dosis!

Dedikeret medlem

Geografisk sted: aarhus. (fra djurs)
hej epedra er vidst en rimlig almindelig have plante og jeg har hørt fra en gartner at den kan købes på mange plante skoler hvis man prøver at gå sin telefon bog igennem der findes en del racer jeg har set de første 8 racer men den de selger hos ethno ephedea sinica må da værre aktiv har selv prøvet at koge the på lidt blanede arter det virkede ok kan drikkes uden besvær men smager ikke godt så vil lave chai næste gang held og lykke mvh. doeneg

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Wild Wild Westjylland
Nu der snakkes om ephedra igen, er der så nogen der ved hvor man kan købe billige TOMME kapsler, man kan sq ikke engang få dem hos matas og ethnos kapsel-priser høre sq ingen steder henne (100 tomme for 50 kr, og så er der porto, jeg synes det er lige i overkanten)

Så hvis der er nogen som kender en billig forhandler, gerne i (vest)jylland, eller et sted på nettet, så ville jeg sq blive en glad mand!

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Liquid:
Nu der snakkes om ephedra igen, er der så nogen der ved hvor man kan købe billige TOMME kapsler, man kan sq ikke engang få dem hos matas og ethnos kapsel-priser høre sq ingen steder henne (100 tomme for 50 kr, og så er der porto, jeg synes det er lige i overkanten)

Så hvis der er nogen som kender en billig forhandler, gerne i (vest)jylland, eller et sted på nettet, så ville jeg sq blive en glad mand!
<HR></BLOCKQUOTE>

Ja, jeg mangler også kapsler - store kapsler vel at mærke... også gerne en kapselmaskine!

Dedikeret medlem

hvad med apoteket ?

Medlem

Geografisk sted: Mars
hippie-helsebixen på christians havn (kan ikke huske prisen)

/Lyn

Dedikeret medlem

Geografisk sted: dfdf
matas der kan du få kapsler men de er sq ikke ret store mener hvis de største de har er 600/800 mg,jeg har også været på jagt efter kapsler men nu tager jeg mig til takke med dem fra matas der jeg har total sindsyg mange,soma de har de store kapsler med farver meget meget federe kapsler men der koster de vis bare en sindsyg pris,mener det er 2 kroner per styk eller sådan noget,

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Wild Wild Westjylland
Matas her i byen havde ingen, da jeg bad om tomme geletine kapsler så fandt hun Guarana kapsler frem....hvor dum kan man være!

Guffe-> Hvorfor skal dine kapsler have farver? [img]images/smiles/icon_cool.gif[/img]

Dedikeret medlem

hvis der er nogle der finder ud af nogle gode ephedea arter så skriv lige mvh.doeneg

Junior medlem

Geografisk sted: Aarhus
Jepr
jeg var også inde i matas og spørge.
Først kiggede hun meget underligt på mig og spurgte om det ikke var pilleGLAS jeg mente. Efter en nærmere forklaring fra min side om at det altså var kaplerne, kiggede hun (ekspedienten) igen meget underligt på mig. Så hentede hun sine hjælpere og snakkede med dem om man kunne købe galetine kapsler.

De blev så enige om at det kunne man ikke, det var noget underligt noget jeg spurgte om, og det havde de nu aldrig hørt om før!

så jeg måtte pænt smutte igen.

Hvad smager Ephedra ekstrakt egentligt af i cola???????

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Denmark
Cuben>> Vammelt!!! [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]