Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 19:53

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: Sydsjælland
Jeg har aldrig prøvet det før men skal prøve på fredag.. Frøene er købt og det hele.. Men jeg har lige et spørgsmål: Når man skal gøre den sidste af tingene: Sætte det i en varmluftsovn så spritten kan fordampe.. kan man der bruge en almindelig ovn eller noget andet end en varmluftsovn? Og har i ellers nogle gode tips til hvordan mig og min kamerat for et godt trip? Jeg har prøvet Mascalin og han har prøvet svampe.. Og vi har begge taget E, amf og cola før..

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
Brug søgemaskinen. Emnet har før været diskuteret i generelt, alkymistens hjørne og i visionære planter.

En varmluftsovn er klart at foretrække, men en normal ovn kan også bruges. Husk at gøre det ved svag varme.

Hvad angår råd til et godt trip, så vil jeg igen sige, at du skal bruge søgemaskinen. Men jeg vil også henvise dig til dette topic, som er oprettet af Dr-D fornyelig:

http://www.psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?t=9540

Held og lykke.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Er det en god idé med varmluft? - Blæser du ikke det tørrede ekstrakt til de evige jagtmarker? :?

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Det tørrede ekstrakt er en temmelig fedtet substans så det er ikke noget problem. Men det er iøvrigt ikke nødvendigt med en ovn til det, jeg har fordampet omkring 250mL ethanol på under 24 timer bare ved at hælde det i et fad og stille det på en halvlunken radiator. Det virker fint, bare huske at lufte godt ud i rummet da den tunge alkoholdamp godt kan give lidt hovedpine ;)

Titel:
Junior medlem

Tak for det.. hehe.. jeg prøver an normal ovn så.. Og jeg skal nok huske den svage varme.. Jeg glæder mig os heldt vildt.. vi er allerede begyndt at hænge nogle psyvhedelic billeder og plakater op og har sat et black light op og sådan.. Så det skal nok blive rigtig godt.. Tak for det.. Hygge..

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Midtjylland
Go fornøjelse, Psychedelic Dancer. Det er et dejligt stof. Hvor mange frø skal i indtage hver?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

noname skrev:
Det tørrede ekstrakt er en temmelig fedtet substans så det er ikke noget problem.

Dengang jeg lavede et ekstrakt, havde jeg da en pulverlignende substans tilbage. Men det er da nok også ganske sandsynligt, at jeg gjorde et eller andet forkert - min umiddelbare intuition syntes ikke det så indbydende ud, så jeg fik aldrig testet det. :?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

tag det som en mand og spis MG frø i stedet :wink:
De virker ligeså godt og er nemmere at dosere...

Alt det der med at LSA virker som LSD (det som forhandlerne ofte skriver) er BS! De mange trips jeg har haft på LSA har ikke lignet de LSD rapporter jeg har læst overhovedet!
Men held og lykke med jeres projekt anyway :wink:
LSA har givet mig nogle af mine bedste trips. LSA fra Ololiuhqui kan efter min mening give trip der er ligeså fantastiske som Mexsikanske cubensis svampen giver. "Olo" er somme tider federe rent visuelt, end psilocybin, efter min mening.

Nu har jeg jo heller ikke prøvet Copelandia

/Cope

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Langt væk
Hey Cope...er der ikke de grimme S9 giftstoffer i MG eller Ololiuhqui frø...og hvad ville du forslå til en begynder i LSA? Det jeg har læst om HBWR frø lyder ikke altid som om det har været lige behageligt hver gang...

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Cope > Du kan ikke sammenligne dine erfaringer med LSA med andre folks rapporter.

Hvis du ikke har prøvet LSD, bør du vare din mund og lade være med at udtale dig en den slags.

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Østjylland
Infected Cope skrev:
Alt det der med at LSA virker som LSD (det som forhandlerne ofte skriver) er BS! De mange trips jeg har haft på LSA har ikke lignet de LSD rapporter jeg har læst overhovedet!

Jeg har prøvet LSA én gang i form af ~8 HBWR frø hvor jeg lavede et ekstrakt, som jeg desuden har postet opskriften til herinde tidligere. Jeg havde et rigtig lækkert smooth trip, med dejlig velvære i kroppen og milde behagelige visuals. Bortset fra en anelse bodyload i form af mavipine mindede det om et svagt LSD trip. Det lever på ingen måder op til LSD, men den bedste måde jeg kan beskrive det på er som værende tilsvarende et svagt LSD trip.

Det skal siges jeg kun har trippet LSA den ene gang, men har prøvet LSD små ~5 gange vist.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

-MHJ- skrev:
Hey Cope...er der ikke de grimme S9 giftstoffer i MG eller Ololiuhqui frø...og hvad ville du forslå til en begynder i LSA? Det jeg har læst om HBWR frø lyder ikke altid som om det har været lige behageligt hver gang...

Jo der skulle vist være de samme giftstoffer i MG, HBWR frø, og Olo frø.. Men HBWR frø har helt klart højeste indhold af "gift stoffer". Jeg har kun prøvet én gang hvor jeg ikke mærkede til giften i HBWR frø, men også kun den ene gang!

MG frø har jeg kun prøvet to gange og ingen af gangene har jeg oplevet en direkte ubehagelig "opstart". (utrolige CEV, dog ingen OEV).

Ololiuhqui frø, er for mig at foretrække. Der har på mine ~10 trips ikke mærket nogle former for ubehageligheder, kun veltilpashed og lækre CEV, (kun meget få OEV). De minder meget om Svampen Psilocybe cubensis.

En anbefalet dosis med LSA frø, må være:

150-200 MG frø
8-14 Ololiuhqui frø
ektrakt af HBWR frø - jeg kan ikke anbefale at spise mere end 4 frø, og det skal kun være første gang. De giftige stoffer virkede ikke aktive på mig første gang.

Men det er jo forskelligt fra person til person, så man skal ikke tage mine oplevelser med frø'ene som om at der vil ske det samme for dig.

/Cope

Titel:
Junior medlem

Vi skal lave det af 5 frø hver..

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Midtjylland
Så skal i nok ikke regne med en LSD-lignende effekt

Men sikkert stadig et dejligt mellow trip. Hygge, brødre!

Desuden synes jeg ikke trippet minder meget om LSD, da jeg normalt bliver energisk på LSD men uden rastløshed, hvorimod LSA giver mig en behagelig afslappethed hvor jeg på ingen måde har lyst til at bevæge mig.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Psychedelic dancer skrev:

Så tror jeg ikke du skal regne med det helt store :wink:
Der forsvinder altid lidt når man ekstrakterer... Men i kan jo indtage det og se hvad der sker. Hvis i efter 2½-3 timer efter ikke er tilfredse, kan i jo reducere med en enkelt eller noget..

/Cope

Titel:
Junior medlem

Er der nogen anden måde end udtræk hvor vi kan få mer trip ud af det?? For vi har kun købt 10 frø..? Og vi er 2 til det..

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

lad være med at lave udtrækket :wink:
Ellers gå op i Bilka eller et andet varehus med et kæmpe lager, og spørg efter nogle "Clarks Heavenly Blue" -frø. Det er MG frø, og de er nemme at dosere.
men det er jo ikke sikkert at de har dem i butikken, men så spørg efter om de ikke har dem på lager. Det skulle være mærkeligt hvis de ikke lige har en 2-3 poser til overs :?:

/Cope

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg tror nærmere at man skal spørge efter "Blå Tragtsnerle" (eller evt. hvid), da det er det danske navn for Ipomoea.

Titel:
Junior medlem

Og hvor mange skal man så spise af dem?? og hvordan virker de?? Og hva koster de ca??

Titel:
Admin
Brugeravatar

Er der ikke noget med at de frø man køber i forretninger er konserverede med et eller andet giftstof?

Mht. det andet så har jeg selv taget HBWR ~10 gange. Alle oplevelserne har været rigtigt positive, pånær en gang hvor de fysiske bivirkninger var så slemme at jeg kun kunne ligge ned :? Jeg har aldrig indtaget det i form af et ekstrakt, men jeg tror også at S9 stofferne ikke virker så kraftigt på mig som de gør på andre. Jeg har kun kastet op 2 gange hvor jeg havde spist dem.

Jeg synes ikke det minder særligt meget om LSD. Jeg synes nærmere at virkningen er mere henad Spids Nøgenhat. Sådan et stille og roligt trip med (næsten) ingen OEVs og en masse smukke CEVs. :P

Citat:
Psychedelic dancer skrev:

Så tror jeg ikke du skal regne med det helt store
Der forsvinder altid lidt når man ekstrakterer... Men i kan jo indtage det og se hvad der sker. Hvis i efter 2½-3 timer efter ikke er tilfredse, kan i jo reducere med en enkelt eller noget..

/Cope

Første gang jeg prøvede HBWR spiste jeg kun 4 frø og det fik jeg da en helt udemærket virkning af :) Jeg tror det kan variere en del hvor meget frøene indeholder.

Mvh. Iodjini.

-Jimmy Carter

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]