Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jul 2025 01:39

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Var for et stykke tid siden ude i min fars kolonihave med 3 venner. kl 1 om natten.

Vi lavede først 4 gode joints (2 g 80'er. og 1.5 g pot hver).
Efter en jointen rejste jeg mig MEGET hurtigt op og blev mega skæv/svimmel
(samme følelse LIGE efter at ha taget et hoved på gravity bong)
Jeg gik hen til væggen og skubbede til den, og pludselig begyndte hele huset at gynge (ca 40 grader)....
Alle farver blev kraftiger og så begynder alle stærinlys også at gynge fra side til side...

efter ca 20 min stopper det. og jeg er overbevidst om at det det vil komme igen hvis varmer væggen med min krop (???)... efter 5 min stopper jeg og løber ud af døren og om bag huset til nogle gamle nedlagte togskinner.
Jeg løber ind gennem nogle træer og kommer ud til et bus-værksted/parkeringsplads.... glemmer pludselig hvor jeg var og klatrer op ad en stige (sidder fast på muren) og kommer op på taget af bus-værkstedet...
Jeg kan hører noget brumme og knurre, og jeg kan se 3 par MEGET onde røde, grønne, og gule øjne...
Jeg får MEGA noia på og besvimer... vågner igen da mine venner ringer!
Jeg viste ik hvor jeg var, så jeg kravlede ned og fandt ud til en vej og fulgte den indtil jeg fandt stien hen til kolonihavehuset... skynder mig ind og falder i søvn på sofaen....

Næste morgen fik jeg mega griner på da jeg fortalte dem om mit trip, over en morgen joint!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: odense
okay. det lyder da som en "sjov" tur, og lidt vild.
det er da altid noget du kan huske det :D

tror ikke, eller kan i hvert fald ikke pt. komme på noget ligende.
andet en vilde grinere, sjove ting man har gjort, eller ting som man først kan huske uger efter en kop kakao. Men har engang "passed out" engang jeg var mega skæv, vågnede op på gulvet nogen sekunder efter da en ven ruskde i mig, og var blot træt bagefter. :roll:

Titel:
Medlem

Ja jeg havde sgu lidt af et trip... tror snart jeg vil prøve det igen...

Havde også en gang rappet i 2 min (har aldrig rappet før) og bagefter kunne jeg kun huske hvor fedt et flow det havde været. Men desværre ikke teksten :cry: ... min ven kunne heller ik huske teksten.. kun at det var et fedt flow!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The Strip, Las Venturas!
jeg tror at det mærkligste jeg har oplevet er ikke at blive skæv?!?

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Min mest underlige oplevelse på hash:
http://www.psychedelia.dk/trips/trips.p ... iew&id=666

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Dania
Min underligste oplevelse på hash er en gang jeg røg et hoved vandpibetobak+1 gram 80'er.

Det var lang tid siden jeg havde røget hashish, og så skulle jeg lige have et hoved vandpibetobak og tjald. Det var hos en ven. Det skal lige siges jeg røg det på en vandpibe, hvilket giver en kraftig effekt, hvis man tænder ordenligt op. Jeg røg det og hele min krop føles som om den rystede, og det gjorde en åbenbart også!
Jeg blev mere og mere skæv mens tiden gik, og jeg skulle nedenunder og spise aftensmad senere med min ven og hans forældre. Jeg var så skæv og når mit hjerte bankede føltes det som om hele min krop bankede med. Jeg vidste heller ikke nogen gange hvad jeg tænkte, og hvad jeg gjorde/sagde. Kunne ikke helt skelne tanker fra virkelighed.

Aftensmiddagen gik fint, efter hvor skæv jeg var. Jeg havde ikke så nemt ved at spise, da jeg synes kødet lignede stegte hundelorte, og det var som at spise gummi. Kartoflerne smagte, som om de ikke var stegt ordenligt, eller slet ikke stegt!
Heldigvis for mig og min vens skyld, så opdagede hans forældre ikke en skid, da de aldrig selv har røget hash eller noget lignende. De kiggede dog mistænkeligt på vores røde øjne, men de sagde ingenting.

Jeg blev da færdig med at spise, og vi blev begge kørt hjem til mig, da mine egne forældre var ude at rejse. Jeg var stadig blæst på vej hjem i bilen, og jeg vidste ikke hvor hurtigt jeg skulle snakke eller hvor højt jeg skulle snakke, for at virke så normal så muligt.

Jeg kom dog hjem, og vi inviterede 2 piger over til mig. Det endte med de tog hjem pga. den ene overbrækkede mit hus og måtte selvfølgelig tage hjem derefter..

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Midtjylland
Min underligste oplevelse på hash var igår 15/01-05, hvor mig og min kammerat havde købt noget af en ny forhandler som han kaldte råryger.

Vi kørte så ned på en parkeringsplads, og krøllede den første joint. Den blev røget hyggeligt og langsomt, og først virkede det meget svagt. Men tredje gang jeg fik den, kunne jeg mærke jeg alligevel var mere skæv end normalt, da jeg næsten ikke kunne holde mine øjne åbne.

Vi holdte så vi kunne se ud på en vej og på den anden side af vejen var en skov og en lygtepæl. Pludselig kigger jeg op på de tre grantræer til venstre for lygtepælen som gør at de er ret lyse.

Men nu kan jeg få grenene til at danne alverdens monstre, både ansigt og krop, og få dem til at bevæge sig (vind?). Når jeg fokuserede lidt på nogen grene, blev de nærmest som i 3-D - altså kom de "ud" af skoven og tættere på mig. F.eks. var der en gren der lignede et dinosaur/krokodille hovede, men da jeg forklarede min kammerat det sagde han det mere lignede delfiner og pludselig blev det til delfiner med en dinosaur efter sig. Og så en stor and. Og så en kæmpe krigermyre, og så en led elg osv. osv. På et tidspunkt lignede det byggemand Bob, og jeg fandt ud af at jeg også kunne give monstrene farver.

Sådan fortsatte det i 20-30 minutter, og det var enormt psykedelisk det hele og jeg fik alt andet end lyst til at sove. Desværre kom nogen af vores kammerater som ikke havde røget, og vi kørte med dem ned til en fest hvor værten skulle blære sig med sit store anlæg hele aftenen, så det var umuligt at få et ord indført.

Vi kørte hjem, og jeg har haft de særeste drømme hele natten og vågnet op af dem. Desværre ikke nogen der sidder stadig i hukommelsen.

Det er nok svært at få en ide af "trippet" men det var ret vildt.

/DEER/

Edit: Det hele var ikke monstre, men hovedsageligt. Dog på ingen måde skræmmende, og jo længere jeg kiggede det samme sted jo mere fortrolig blev jeg med monstret - det tog langsomt sin endelige form, ligesom en slags evolution i fast forward.

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: odense (oprindeligt jylland)
jeg havde røget 6 pinde i juleferien sammen med en kamerat, jeg mindfuck og vildt meget lyst til at wresle ham ned på gulvet vi sloges så lidt vel 10 min....så gik vi en tur for at ryge en pind mere og jeg tog migselv i at stå og fundere over en mark som jeg fik lyst til at lave til en kæmpe skunk mark.....det fik jeg det vildt godt over og blev helt varm inden i a glæde... men i morn er jeg sikker på at det går helt galt jugg her fra psy og ming ska ha lammer dag(to be continued

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Johndeer skrev:
Når jeg fokuserede lidt på nogen grene, blev de nærmest som i 3-D - altså kom de "ud" af skoven...

Jeg har oplevet noget lignende da jeg havderøget lidt over 0,5 g skunkgøgl (White Crystal mener jeg). Jeg så dog mest ulvehoveder. Og de havde ikke farver, men havde teksturen fra grenene. Der så fantastisk ud, og jeg havde ikke rigtig noget andet valg end at ligge der på græsplænen og stirre på dem, for jeg var så tævelam at jeg ikke kunne røre mig... :?

Titel:
Kaospilot

Geografisk sted: (Inaktiv)
http://www.psychedelia.dk/trips/trips.p ... iew&id=656

Har godt nok oplevet noget der rangerer højere på underlighedsskalaen, men husker af en eller anden sær grund ikke de nærmere omstændigheder.

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: odense (oprindeligt jylland)
i går bestemte jeg mig for at skrive det ned jeg tænkte på når jeg er blæst jeg fik skrevet: "kan du mærke det jesper" "hmm hmm ja hva er det" "det er mig der prikker"......."en bralland"........"eller lykkefrost". det var sindsygt mærkeligt men havde os røget med på 7 meget stærke pinde heh

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Evige græsmarker
Vi havde engang sat og røget definitivt fra morgenstunden til den næste sene morgen, og da jeg så skulle hjemad fik jeg noia på og troede, at der løb 10 hvide hunde bagefter mig. Så jeg løb for livet.

Har også engang haft en ud af kroppen-oplevelse efter ryger. Det var fedt, slet ikke skræmmende!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: CPH - the brix
Ok, noia, men er det ikke lidt stenern at genoplive et 4 måneder gammelt post for at skrive så lidt... Fortæl dog noget mere om det i stedet for 2-3 linier... Har ikke selv oplevet noget lignende; jeg gør mig mere i at få trippede idéer, at få griner på og tænke over store livsspørgsmål... Lidt interesseret i hvordan det opstår... Har aldrig haft hallu, og 'tager' ikke andet end det brune... :D

-Mvh. Bowphus

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]