Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 23:00

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: www.poon.dk
Medlem

Geografisk sted: Denmark
Faldt lige over den her hjemme side(ikke spørge hvordan) :)

http://www.poon.dk

her er et lille uddrag:

Citat:
Ecstasy er et kemisk fremstillet stof, der er amfetaminbaseret.

Ecstasy er for det meste fremstillet i tabletform med forskellige motiver, der umiddelbart skal få det til at fremstå som et harmløst produkt. Du vil formentlig høre i miljøet, at ecstasy ligner amfetamin, der jo i sig selv er farlig. Det er en ting. En anden ting er, at der i ecstasy, som i andre stoffer, kan være både kokain, heroin, rottegift, glasskår mv. Det er et faktum. Pillerne er jo ikke lavet på et apotek, og dem der fremstiller stofferne er jo ligeglade med dig. De vil kun tjene penge. De vil kun ærgre sig over din død i det omfang, at de har mistet en kunde. Du skal være klar over, at en pille kan indeholde en for dig dødelig dosis heroin. Der er ingen kontrol med illegale produkter.
Husk det !!!!.
:roll:

Citat:
Amfetamin minder meget i udseende om kokain og heroin, hvorfor det kan være svært for dig at vide, hvad du egentlig har købt.

Jeg har sku aldrig været ude for at købe amf og få cola i stedet, men hvis dette skulle ske gør det sku ikke så meget :P

Medlem

Suspekt skrev:
Faldt lige over den her hjemme side(ikke spørge hvordan) :)

http://www.poon.dk

her er et lille uddrag:

Citat:
Ecstasy er et kemisk fremstillet stof, der er amfetaminbaseret.

Ecstasy er for det meste fremstillet i tabletform med forskellige motiver, der umiddelbart skal få det til at fremstå som et harmløst produkt. Du vil formentlig høre i miljøet, at ecstasy ligner amfetamin, der jo i sig selv er farlig. Det er en ting. En anden ting er, at der i ecstasy, som i andre stoffer, kan være både kokain, heroin, rottegift, glasskår mv. Det er et faktum. Pillerne er jo ikke lavet på et apotek, og dem der fremstiller stofferne er jo ligeglade med dig. De vil kun tjene penge. De vil kun ærgre sig over din død i det omfang, at de har mistet en kunde. Du skal være klar over, at en pille kan indeholde en for dig dødelig dosis heroin. Der er ingen kontrol med illegale produkter.
Husk det !!!!.
:roll:

Det er jo ikke helt løgn det der bliver skrevet. Med mindre man tester sine tabletter har man ingen chance for at vide om der f.eks. er pma i eller et andet stof som ikke er så godt at indtage i større mængder.

Den med at putte rottegift eller heroin i piller har jeg aldrig helt forstået. Jeg har hørt om piller der indeholdt rottegift, men jeg kan ikke se hvorfor der skulle være nogen der puttede det i. De folk der producerer ecstasy tabletter er jo interesseret i at beholde deres kunder.
Den med at der er heroin i nogle tabletter tror jeg ikke på. Hvorfor smide et stof i der er dyrere end mdma, og samtidig give sit produkt et dårligt ry fordi det ikke består af ren mdma..

Men ellers synes jeg da ikke der er noget forkert i det du har citeret. Producenterne er da skide ligeglade med vores liv (på nær de penge de får af os) og de vil gøre alt for at tjene flest mulige penge.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
Mig bekendt er der aldrig fundet rottegift, som sådan i ecstasypiller, men enkelte batches har vist sig at indeholde stryknin. Strykninen er formodentlig tilsat af obskure kemikere, med hang til det morbide, da det i små doser skulle have en (godtnok beskidt) stimulerende effekt. Jeg har dog ikke selv nogen praktisk erfaring på området. :mrgreen:

Titel:
Medlem

er skam godt klar over Producenterne er lige glade med hvad der sker med os, men nu var det også mere det de har skrevet om de forskellige stoffer inde på hjemmesiden!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Langt væk
Citat:
LSD er et kemisk fremstillet stof, men findes også i kaktusser i Sydamerika, og visse svampe.

Ja de ved jo helt tydeligvis hvad de snakker om! :roll:

Titel:
Medlem

-MHJ- skrev:
Citat:
LSD er et kemisk fremstillet stof, men findes også i kaktusser i Sydamerika, og visse svampe.

Ja de ved jo helt tydeligvis hvad de snakker om! :roll:

Haha. Ja det er vist stof-eliten der har talt! :lol:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I am everywhere
Citat:
Det er så at sige umuligt at dyrke en sport eller en anden fritidsaktivitet, hvis man er på stoffer, idet stofferne bliver det vigtigste i dit liv.

Jeg troede ellers det var omvendt, ihvertfald hvis man dyrker sport på elite plan. :P

Det var dog den absolut dårligst gennemarbejdede hjemmeside jeg har set længe. Der er flere formodninger, fordomme og andre misvisende informationer, som på primitiv vis bliver fremlagt som fakta. :roll:

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: aalborg/sønderjylland
det er da nok det klammeste lort jeg nogensinde har set. Ikke nok med det er provoganda det er fanme også dårligt lavet.

Titel:
Junior medlem

Hahaha, men den stemme i introen gør siden til et besøg værd :D .. Godt med lidt ufrivillig humor. Man skulle tro det var Dialogcenteret eller en anden 'objektiv' gruppe der stod bag.

Senest rettet af Zakarias 02 nov 2011 13:54, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Manley skrev:
provoganda

Fedt ord :lol:

Jeg var også ved at dø af grin første gang jeg så den intro. Derudover er der mange syge fejl på den side at det gør helt ondt... Jeg husker at Satori(som nu hedder Odden eller Medalopø eller sådan noget) havde et citat derfra i sin signatur... noget med "vi er forsynet i hjernen med et center der hedder afhængighed"... Det er sguda underholdning med klasse :lol:

Titel:
Medlem

Skræmmende de kalder dette "oplysning" og "fakta"... Man kunne da i det mindste forvente at de havde lavet deres research, så de kunne bakke deres argumenter op.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Der er ingen kontaktinformation på siden... Jeg har den mistænkt for at være lavet af nogen som gør tykt grin med antinarko-propaganda :lol:

Titel:
Medlem

tænkte nok i ville finde siden spændende og med en masse god viden :P

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus C.
He, he... det er næsten nødt til at være 'fake', ellers er det virkelig for sørgeligt.

Nå, men nu har jeg i hvert fald bestil det såkaldte lærerlogin - i øvrigt til kontaktperson G. Ryge ved Trippegaards skolen i Århus (der bor på min adresse) - Så får vi se om jeg snart får adgang til lærersiden!? Spændende...

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Jaaa hvor er den grineren den side!

Citat:

LSD er en af de stærkest virkende stoffer man kender til. Der er ikke helt enighed mellem eksperterne om, hvor lille dosis der kan siges at være virksom, men ml. 25 og 50 mikrogram er utvivlsomt tilstrækkeligt til at fremkalde en akut sindssygelignende tilstand af 8 - 12 timers varighed.

Hvorfor har jeg ikke noget der er så stærkt!?

Citat:
Køber du eventuelt noget stærkt LSD kan der indtræffe forgiftning med forhøjet blodtryk, kramper og forhøjelse af legemstemperaturen, hvilket igen kan medføre din død.

Drugs are bad, mmmkay!

Citat:
Når du blevet afhængig af amfetamin vil følgende symptomer melde sig i kroppen ved manglende indtagelse: Angst, rastløshed, nedtrykthed, mistænksomhed, aggression, træthed, depression, risiko for selvmord,

Waaaaiiiit a minute... risiko for selvmord? Siden hvornår kan selvmord beskrives som et symptom på noget som helst? Der er ligesom ikke skide meget tilbage at kurere efter et selvmord er der? LOL!

Jeg bliver nødt til at spørge, hvordan i hele hulen er du stødt på den side? Man bliver næsten tvunget til at kontakte staklerne der har lavet siden og sige at det er sødt men FORKERT!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Citat:
. Du skal være klar over, at en pille kan indeholde en for dig dødelig dosis heroin. Der er ingen kontrol med illegale produkter.

Det ville simplehen kunne betale sig at producere 1000 piller med en dødelig dosis heroin i, også sælge dem for 4-5 kroner stykket ;) Total overskuds forretning :lol:

Citat:
Hellere OL, EM og VM end . . . . . L.S.D

Ja :lol:

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Vejle
Siden er faktisk lavet helt seriøst,
Kender nemlig den ene paner på siden som har lavet den.
Den er direkte grotesk den side syntes jeg.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]