Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 13:35

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 40 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
In our memories

5g er nok, hvis det er super kvali',.. og så kan man helst ikke rykke sig ud af stykket, uden velvær går over i kvalme...

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
5 g er nok hvis der er tale om harpiksen og ikke det tørrede, pulveriserede plantemateriale.

/karma!

Titel:
In our memories

Det var pulveriserede plantemateriale,....
har også prøvet 10 og 15g, det her pulver ver very superkvali

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Langt væk
Købte noget kratom fra Ethno den anden dag, og i aften skulle jeg så prøve det! Først drak jeg 5g opløst i kogende vand! Ingen effekt efter en halv time....nu har jeg så drukket de sidste 5g og kan kun mærke en lille smugle afslappethed i kroppen! Men må indrømme at jeg er temmelig skuffet... :evil:

Update:
Kunne stadig ikke rigtigt mærke det, lidt men slet ikke noget specielt, og så lige pludselig kunne jeg bare mærke at jeg skulle knække mig! Det gjorde jeg så og nu er det bare helt normalt igen! Det er sgu sidste gang jeg giver 100kr for at knække mig! :x

Senest rettet af Hjorten 02 dec 2004 00:27, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: danmark, k.b.h Ø [nisseland]
har også prøvet ethno´s, men som du siger er det ik særlig kraftigt tog 10g i koggende vand med sukker, det smagte næsten være end min san pedro.

jeg købt noget af en af mine venner, det virkede og smagt meget bedre og jeg tog kun 5g virkede som en blanding af at være stennet og at være på det gode, men uden energi trippet. :roll:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Prøv at opløse det i alkohol (vodka) i stedet. I sær i lyset af denne rapport http://www.erowid.org/experiences/exp.php?ID=37321 og mitragynins opløselighed http://leda.lycaeum.org/?ID=10382 .

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aarhus
Det kan da umuligt smage så ringe som ephedra pulver i kogende vand ? hvis nogen ku sammenligne ? ... :P

Har selv dårlige erfaringer mhs. til kvaliteten fra de danske online forhandlere, lidt sønd faktisk.. azarius.net og maya frem for alt ! men lyder da meget interesant som folk har oplevet kratom ved kvalitet .. ku være man sku forsøge sig engang.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Dania
På ethno's butik skriver de, at det er resin de har, altså harpiks som skulle være meget godt i forhold til det pulveriserede plantemateriale.
Men jeg har prøvet det kratom de har på ethno's, og det giver lige så meget effekt, som at brygge en kop te på tørt græs.

Men man kan vel købe noget ordenlig resin på maya eller.. gider ikke checke, er for træt.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Armaghetto skrev:
På ethno's butik skriver de, at det er resin de har, altså harpiks som skulle være meget godt i forhold til det pulveriserede plantemateriale.
Men jeg har prøvet det kratom de har på ethno's, og det giver lige så meget effekt, som at brygge en kop te på tørt græs.

Men man kan vel købe noget ordenlig resin på maya eller.. gider ikke checke, er for træt.

Det var da mystisk, da Maya og EP benytter samme leverandør af resin! Tror du ikke du gør noget forkert eller forventer for meget?

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Armaghetto > Det kunne være rart, hvis du gad skrive noget omkring dosis osv. Desuden er der vel chance for, at du har en høj naturlig tolerance, sådan er det jo med nogen mennesker.

Mvh. Psyko

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Psyko> Jeg er jo ikke den eneste herinde, som ikke får en skid effekt af det danske "resin", som ikke er resin men en slags revet plantemateriale. Det kan jo også være jeg bare har naturlig tolerance. Men hvad vil du gerne have dosis på ? Hvis du mener dette revede plantemateriale, så tror jeg roligt man kan starte med 5 gram eller mere.

zionboy> Det kan vel ikke være forkert at putte det i en kop te :?:
Hvis maya og EP bruger samme leverandør, så skal jeg heller ikke have noget af dette "resin" fra maya. Medmindre maya sælger ÆGTE resin + dette skidt som EP også sælger.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Armaghetto skrev:
Psyko> Jeg er jo ikke den eneste herinde, som ikke får en skid effekt af det danske "resin", som ikke er resin men en slags revet plantemateriale. Det kan jo også være jeg bare har naturlig tolerance. Men hvad vil du gerne have dosis på ? Hvis du mener dette revede plantemateriale, så tror jeg roligt man kan starte med 5 gram eller mere.

zionboy> Det kan vel ikke være forkert at putte det i en kop te :?:
Hvis maya og EP bruger samme leverandør, så skal jeg heller ikke have noget af dette "resin" fra maya. Medmindre maya sælger ÆGTE resin + dette skidt som EP også sælger.

Hvis du ikke kan kende forskel på revet plantemateriale og harpiks tror jeg det er bedst at du holder dig til en kop the på tørt græs...

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hvor får du så det fra?

Læs indlægget igen, og forstå, at jeg ikke har svært ved at kende forskel på dette revede plantemateriale og harpiks.

Prøv at læs første linje igen, og læg mærke til gåseøjnene.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

EP har harpiks eller "ægte resin", som du kalder det, i deres udvalg.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hvor ser du det henne? Hvis du snakker om det de kalder "Kratom" med et sort billede, og der længere nede står "Resin" så er det ikke en klump dejlig harpiks, men en pose "græs".

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Er du sikker på at du har modtaget det rigtige produkt?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

150 kroner for 10 gram Kratom RESIN.

Som også stod på posen, da jeg modtog det..

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Så har du vel klaget over det?

Tag et billede og smidt online, hvis du gider... Jeg gad godt se dette "græs".

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Pt. findes der kun én leverandør af Kratom globalt!
Man kan altså være sikker på at alle online shops og forhandlere har det samme produkt nå det gælder Kratom resin. Der kan dog også opdrives et utal af forskellige kvaliteter mht. blade og enhanced blade der dog ikke forhandles af EP - men kommr fra samme kilde. Vores Kratom caps består af 1. kvalitet Kratom blad.
Iøvrigt forsyner EP en online butik som Azarius med adskellige produkter, så at tro at kvaliteten er bedre ved at bestille i Holland er da ok hvis man vil betale lidt mere i porto.
Jeg ville dog ønske at de kunder der har problemer med leverancer fra EP, ville kontakte EP istedet for at gå og blive bitre. EP har kvalificeret personale og er altid til at tale med.
Selvom vi til tider bliver trætte af personer der ikke kan forstå de bliver "fucked up og får sindsyge halluer" af det de har købt, kan enhver forvente en positiv behandling og en ordentlig forklaing. I de fleste tilfælde skyldes de dårlige erfaringer at man enten forventer for meget eller er påvirket af andre substanser (primært alkohol eller hash) og derved ikke får den fulde og rene effekt.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Dextrose > Jeg har ikke klaget, da jeg ikke kendte forskel på resin og disse kratom blade på det tidspunkt. Først senere da Halifaxx fortalte mig, at resin betød harpiks, og så kom jeg i tvivl.

Det er desværre indtaget for længst..

"Der kan dog også opdrives et utal af forskellige kvaliteter mht. blade og enhanced blade der dog ikke forhandles af EP - men kommr fra samme kilde"

Det er nok sådan noget nogle blade jeg har fået, bare i en slags revet form, fermenteret eller hvad man kan kalde det.. Det lignede slet ikke en klump ryger, som nogle siger det ligner.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 40 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]