Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 16:14

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Kbh
Ja, det lyder som en paranoia skæv tanke, ikk? :D

Men ikke desto mindre er det sgu nok sandt.
Jeg ved at på flere forskellige fora, er der personer der overvåger forummet for forskellige offentlige institutioner.

Som ex kan jeg nævne nogen af de danske krybdyrs fora. Efter sigende skulle de være overvåget for at afsløre evt handel med gift slanger og samle info om diverse arter.

Det jeg tænker er, at hvis de forbyder slanger og sår'n bl.a. ved hjælp af overvågning fra internet fora... Hvad så med f.eks. Ephedra, dexofan o.l. Vil de også blive forbudt fordi at de for øjnene op for hvor mange lovlige "rusmidler" der er??

Er på et nice comedown fra ephedra og guarana... Toppet med en god gang ryger. Kan man være mere afslappet :roll: :lol:

In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Sick-Boy skrev:
Det jeg tænker er, at hvis de forbyder slanger og sår'n bl.a. ved hjælp af overvågning fra internet fora... Hvad så med f.eks. Ephedra, dexofan o.l. Vil de også blive forbudt fordi at de for øjnene op for hvor mange lovlige "rusmidler" der er??

Bare rolig, de stoffer du omtaler vil først blive forbudt, når en eller anden journalistaspirant skriver en sensationalistisk artikel om de pågældende stoffer. Så skal du tilgengæld se politikerne få travlt med, at snakke om forbud og hårdere straffe.

Hvorfor bruger du forresten rolleye-smiley'en efter den sætning med, at du lige har røget og nu slapper af? Der er da ingen grund til at fremhæve det som dumt, de fleste af os tager trods alt euforiserende substanser, så jeg tror næppe du vil blive set ned på, fordi du også gør det.

Mvh. Psyko

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
Har du mere information omkring overvågningen af krybdyrsfora? Hvilke og hvordan? Jeg er selv på et par stykker, nemlig...

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Det er jeg også. Og jeg tror altså bare det er en røver, da der flere gange har været feks tigerpythoner til salg lige efter de blev ulovliggjort og har sgu aldrig hørt om nogle reprimander...

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
Hvordan har de andre medlemmers holdning været til hold/salg af ulovlige og potentielt farlige dyr været?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Paranoia er vist sundt i forbindelse med ulovlige substanser... Dem jeg har oplevet blive knaldet har kunne undgå det hvis de passede bedre på.

Titel:
Junior medlem

ANONYMOUS PROXY LIST: http://www.checkproxy.net

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]