Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 20:30

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midtjylland
Nu har jeg siddet og rodet med diverse søgemaskiner, i gud ved hvor længe, men jeg kan ikke finde noget jeg kan bruge...

Hvor meget San Pedro skal man bruge pr. person, hvis man vil have et nogenlunde kraftigt trip??? De doseringer jeg har fundet rundt omkring ligger mellem 20 og 100 gram, men jeg skal altså ikke til at gætte mig frem til noget der imellem, for jeg har ingen forstand på det what so ever.

Nogen der kan hjælpe?

No drug, not even alcohol, causes the fundamental ills of society. If we're looking for the source of our troubles, we shouldn't test people for drugs, we should test them for stupidity, ignorance, greed and love of power.

P. J. O'Rourke

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
50g tørret giver et mildt til et moderat trip, alt efter hvad din krop synes om stoffet. Jeg blev ret ramt første gang jeg drak 50g, og anden gang jeg gjorde det var det et mildt trip. Så jeg tror det varierer.

Jeg vil anbefale dig at koge 100g og dele det op i to. Drik 50g og se hvad der sker - er du utilfreds, så kan du dele de sidste 50g op i to, eller drikke det hele.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Og så skal du lige være klar at der kan gå LANG tid før det virker. Så vær tålmodig. Tag det om formiddagen så du ikke falder i søvn. Hos nogen (inklusiv undertegnede) virker meskalin (eller måske de andre stoffer i trichocereus) i starten meget bedøvende.

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: danmark, k.b.h Ø [nisseland]
hvad med at spisse dem, jeg syndes at det smager bedre end at drikke dem så jeg kunne også godt tænke mig at vide hvor meget man skal spise af dem, har selv prøvet at spise dem man har altid bare skåret et meget passende stk. af. :wink:

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Traditionelt bruger man et stykke kaktus på størrelse med sin underarm.

Titel:
Insane psychedelia user!

1 stk post med følgende indhold er slettet:

Jugg skrev:
dopamin grin kan du ikke lige omformulere det der? Og evt gøre brug af punktum og komma?

Så stop dog med at være på nakken af ham. Han skriver i sin signatur at han beklager at han er ordblind :roll:

Fortsæt snakken omkring kakti.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Jeg ville foreslå dig at lave et nedkog af kaktussen og proppe det i kapsler da det både er mere smertefrit at indtage + at du med stor sandsynlighed kan holde det længere i maven pga. den manglende klamme smag i munden.

Titel:
Medlem

Jeg vil lige understrege betydningen af det Ashoka kaldte tålmodighed. Hav god tålmodighed med come-on. For mit vedkommende tog det 4 timer før de første effekter indtræf.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Det tog kun 1-1½ time for mig så det er vist meget individuelt...
Prøv et afkog.. Det er altså til at holde til. Det eneste du skal bruge bagefter er tyggegummi MED sukker :) Cirkel og jeg glemmer ihvertfald aldrig at bruge tyggegummi til San Pedro bryggen... Det hjalp enormt meget synes jeg.

/Cope

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
Fellini skrev:
Jeg vil lige understrege betydningen af det Ashoka kaldte tålmodighed. Hav god tålmodighed med come-on. For mit vedkommende tog det 4 timer før de første effekter indtræf.

Lyder ret crazy med 4 timer... havde du spist inden, eller var det på tom mave?

Normalt indtræder de første effekter hos mig lige efter jeg har brækket mig. Når jeg tager hovedet op af lokummet igen, er jeg i en hel anden verden og euforien i kroppen er ekstrem... meget henad MDMA, måske stærkere.

Trippet kører i 10-16 timer, og så er jeg sådan set nogenlunde på baseline igen - som regel med en svag følelse af lykke over at være levende, tilstede og over at eksistere. Denne følelse bliver typisk i kroppen indtil jeg går i seng. Næste dag føler jeg mig født på ny.

Titel:
Medlem

Jeg lavede intet afkog, men spiste omkring 40g råt :oops:

Nok derfor det tog 4 timer for maven at knække det, men det virkede da bestemt også derefter. Da jeg kun har prøvet det en gang kan jeg ikke rigtig sige hvor kraftigt det var, men jeg vil i forhold til svampe tripning, anse det for i den højere ende af "medium". Det varede vel 8-9 timer og jeg havde kraftig lykke følelse/varme efter 5 timer. I forhold til svampe følte jeg mig også langt mere som igennem en smertefuld, men samtidigt betydningsfuld oplevelse sammen med naturen (jeg var udenfor). Den kraftige energi var heller ikke til stede. Jeg regner med at eksperimentere mere med meskalin efter jul i større doser. Kunne være der dukker en triprapport op.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Doseringen afhænger af om kaktussen er frisk eller tørret.
Som Dex påpeger så taler man generelt om et stykke på længden af underarmen - men taler man om tørret kaktus, så er mængden langt mindre. Naturligvis fordi at væsken er væk, men også fordi at tørret kaktus som oftes består af kaktussens yderste kød, der er mest potent. For en førstegangsbruger vil jeg mene at niveuet findes mellem 20-40g tørret San Pedro.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midtjylland
DR-D skrev:
Jeg ville foreslå dig at lave et nedkog af kaktussen og proppe det i kapsler da det både er mere smertefrit at indtage + at du med stor sandsynlighed kan holde det længere i maven pga. den manglende klamme smag i munden.

Bliver man syg af at spise det?? Altså opkastninger og ondt i maven?

Hvordan skal man tilberede det? Jeg er klar over at det skal koges, men hvor længe? Hvor meget varme? Skal det koges ud, så man har en puré, eller skal man spise hele stykker??

No drug, not even alcohol, causes the fundamental ills of society. If we're looking for the source of our troubles, we shouldn't test people for drugs, we should test them for stupidity, ignorance, greed and love of power.

P. J. O'Rourke

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Ja du bliver syg og kaster op, men kvalmen og det hele er somregelt ovre så snart det har taget sin returbillet.

Du koger din kaktus i flere omgange og gemmer hver af afkogene, når vandet ikke længere er snasket kasere du dine kaktusstykker og blander alle afkogene sammen i en gryde. Herefter koger du det ned til der kun er en smule koncentreret væske i bunden.

denne væske hældes så i en metalskål eller lign. og stilles i ovnen ved 100 grader og lader det sidste væske fordampe (pas på det ik brænder på).

Skrab resterne sammen og put det i kapsler.... bon appetit :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]