Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 07:52

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 33 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel: Jomfrutur!
Insane psychedelia user!

Jeg fik taget min svampe mødom på 1g. cubensis. Jeg havde et dejligt trip, men ærgrer efter over jeg ikke havde taget lidt mere..

Men igen, hvis jeg havde taget mere og fået det dårligt havde jeg nok ærgret mig mere [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Better safe thah sorry!

Jeg ved godt diskussionen har været oppe et utal af gange men første trip behøver vel ikke medføre det vilde gennembrud.

Hvis man kan lide det kan man vel bare anskaffe lidt flere af de små og så prøve igen.

Insane psychedelia user!

Så først nu du var 15.. Så vent heller et par år [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Psychedelia Sponsor

Geografisk sted: Vejle
Start hellere med nogle andre stoffer!!
Du skriver at du aldrig har prøvet nogen form for narkotika før og da du kun er 15 år vil jeg ikke mene at svampe er det rigtige at starte med..
Kender en 19 årig der slet ikke kunne klare det, og han havde endda prøvet amfetamin og ecstasy et par gange før!! Han havde det dårligt en måned efter [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img]
Men hvis du er sikker på dig selv og din psyke så god fornøjelse med det, og held og lykke..

Junior medlem

Jeg ser egentlig ikke problemet. Hvis jeg har så liten dose at man knapt får illusjoner, bare laterkick, skrudd tankegang, og flimring i synet, hva er det da å bli redd?

Er klar over at hvis det er større hallusinasjoner, kan man fort bli redd. Men, jeg føler jeg er klar til det også. Har en god psykisk helse.

Psychedelia Sponsor

Geografisk sted: Vejle
Problemet er du aldrig har prøvet at være påvirket før, og hvis det nu går galt, har du ikke erfaringen til at tackle det på den rigtige måde.
Men nu skal det jo heller ikke lyde som om at det med sikkerhed går galt og at du ikke kan klare det, for det kan du højest sandsynligt godt hvis dosen er den rette.
Personligt har jeg kun prøvet svampe 1 gang (i mandags, 40 friske spids nøgenhat) og det fandt jeg utroligt kontrollabelt og der var meget lidt psykisk i det, ingen underlige tanker kun en masse hallucinationer og et grineflip på 5 timer + en utrolig dejlig følelse i kroppen..

/Edit: Stavefejl + omformulering..

[ 01 Oktober 2003: Besked ændret af: Phant0m ]

Administrerende Direktør
Brugeravatar

@Aggolab

Den dose du har er "kun" relativt lille. Forskellige folk reagerer forskelligt på psilocybin og derfor kan du ikke vide om 1 gram er rigeligt til at sparke dig til månen, eller om der skal 4-5 gram til.

Pas på dig selv [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Det er ikke halluerne du får det dårligt af, det er den fåkt up tankegang som du selv skriver at man får.
Og det gør man også, den er bare ikke nær så blæst ved 1g, hvilket jo er ganske klart.

Medlem

Geografisk sted: Nowhere
Jeg ville nok også råde dig til at vente nogle år. Det ville være sundt tror jeg. Jeg ville i hvert fald ikke have haft udelukkende godt af det, da jeg selv var 15 år, kan jeg sige med sikkerhed i dag.
Jeg tør godt love dig/jer, at oplevelsen nok ikke bliver dårligere, af at du venter et par år. [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

RIMI - Altid billig, altid!

Junior medlem

Da var det gjort! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]
1,4gram. Det var herlig :P

In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Som IM Addict også skriver, så er det mest tankegangen der er problemet. Man kan godt få nogle ideer, som man måske ikke har oplevet helt så intenst før. Under mine første svampetrips oplevede jeg nogle eksistentialistiske tanker, som jeg aldrig havde haft i det omfang førhen. Dette var spændende, men ikke mindst utroligt skræmmende. Jeg var slet ikke parat til den form for tanketrips. Jeg ville bare se farver og fraktaler, hehe [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Anyways, så tror jeg at hallucinationerne kan blive skræmmende, da de mest er bundet til ens tankegang. Dvs. hvis trippet bevæger sig i en negativ retning, vil hallu'erne muligvis følge efter.

Nu kan jeg se at dit trip gik fint, men lad være med at tolke det som et signal til bare at køre på. Selv de mest erfarne kan få badtrips og den slags skal helst ligge, når man er færdig med den grundlæggende del af sin opvækst - IMO.

Mvh. Psyko

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Norge
Hehe, det er nok ikke hallusinasjonene som er det skumle med en trip. Heller dine "skrudde" tanker, som du selv sier. På min første trip og første badtrip var jeg brennsikker på at jeg hadde blitt gal i hodet. vel...jeg var jo så dum at det første hallusinogen jeg tok var lsd.

Jeg mener at en tripraport ikke kan gi deg særlig innblikk i et stoff, så lenge man ikke har prøvd det. Til meg var det iallefall missvisende. Skapte meg et heeeelt feil bilde av hva det var.

15 år, kjenner jeg norsk ungdom rett så er det
alt for tidlig. Din hjerne oppdager hver dag nye ting. Vent til du er ferdig med Videregående Skole. Jeg fikk også vite at jeg burde vente, men valgte å ignorere det...Det gikk ikke så pent. Det er faktisk en utrolig stor forskjell mentalt på en 15åring og en 18-19 åring. Man kjenner jo self seg selv bedre psykisk.

Men hvis du iallefall skal gjøre det....Ha med deg en tripkompis og en som kan passe på dere.

Husk: TRIP IKKE FOR Å FÅ HALLUSINASJONER!! - Det handler om mye mer enn det.

anyways, god trip [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Norge
DOH!

så ikke at det var to sider på den her post [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 33 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]