Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 07:52

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: DK
Ja det er sandt at det er stoppet - officielt. De er ikke at finde i boderne mere siden den voldsomme anti-Staden- kampagne trådte i kraft.

Medlem

Geografisk sted: Herfølge
fatter ikke hvad du skriver:

men der sælges ikke svampe på staden mere hvis det er det du spørger om.... [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: Aalborg
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Forgotten:
Men er det lett å få tak i der uansett?<HR></BLOCKQUOTE>

Vent på sæsonen kommer og så smut ud på de magiske marker og pluk selv. :-)

Eller bestil på en af de mange shops på nettet.

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
Så spiser du vel bare færre svampe ?

Så vidt jeg ved er den eneste type svamp der er mildere end den der vokser i Danmark, Sverige og Norge (Psilocybe Semilanceata?) de mexicanske. Og de smager af bæ og er så svage at man skal æde alt for mange.

Medlem

Geografisk sted: Århus
Jeg mener der er blevet sagt i en tidliger post at man bare skal spørge efter dem på staden (ret mig hvis jeg tager fejl).
Men man skal selvfølgelig tænke sig om, det kunne godt tænkes man kunne komme til at pisse nogen af ved at spørge.

Husk også at panserne er gået helt amok og stopper rigtig mange folk på vej ud fra staden.

Junior medlem

Geografisk sted: virum
jeg har også hørt at man bare skal spørge men i X siger min ven som også siger der kun er en X jeg har ikke været der ude i et stykke tid så ved det ikke helt

Edit: Velkommen til [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]
Du skal bare vide, at det ikke er velanset at nævne specifikke steder, der handler med ulovlige stoffer!

[ 13 Juni 2003: Besked ændret af: CannaChem ]

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg spurgte flere derinde sidst, og jeg fik det klare svar: "Vi sælger ikke svampe."

Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Mr.Weedfield:
Husk også at panserne er gået helt amok og stopper rigtig mange folk på vej ud fra staden.<HR></BLOCKQUOTE>

Endnu en grund til at hade den danske regering. Og jeg fatter ikke den kælling på DR1 Nyheder for et par uger siden, hvor der blev snakket om staden... "jeg synes bare det er dejligt at det hele bliver stoppet - jeg er nemlig en uviden idiot der ikke kan forblive neutral og slikker røven på regeringens beslutninger" - jeg slår normalt ikke på piger, men fuck hvor havde jeg lyst til at kaste rustne pander efter hendes hoved [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]

De har stoppet salget af svampe på staden mest fordi folk ikke kunne styre deres trip og rallede rund på staden og var til besvær, men det har nok også noget med regeringens nye krystog at gøre.

MVH
Piercer [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Moderator

Geografisk sted: Wiggie
da jeg var inde på staden den 1. maj fik eg en pose stukket i hånden - ganskevist lidt dyrt 700kr. for 10g - men jeg fik dem
da jeg var derinde i lørdags d. 14/6 fik jeg svare, alle steder jeg spurgte, at de ikke solgte dem mere

Medlem

Geografisk sted: DK
Brug internetshops. Det går hurtigt og det er dejligt nemt og faktisk ikke så dyrt. og så er de jo sjove at spise

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: odense
Kan man ikke købe svampe derinde mere ? Sucks [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img] Øv Øv..og Bøv [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]

Så må jeg jo lære at plukke eller andet ligefrem, any sugestions, eller skal jeg lige researce de gamle topics..

Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

@Little Horn: Jeg tror stadig det er MULIGT at finde hash og svampe i staden.. man skal bare være lidt hardc0re.
Check PM!

Peace! [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

[ 02 2003: Besked ændret af: aliaarhus ]

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: odense
Jeg er ikke hardc0re nok til at få svampe derinde tror jeg, hehe. Elller må jeg jo forhøre vennerne i de store byer *blah*

Det er sikkert nok at bestille over nettet, syntes det lyder lidt riski... ?

Anyway, kan du ikke sende mig linket igen, for jeg kan ikke finde PM som jeg har læst..enten sletter jeg dem eller er jeg bare en smule dum *dum*

Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

når du svarer på en PM, så "slettes" hele beskeden midlertidig. Men du kan se en slags history når et svar er sendt igen. F.eks. som nu [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]