Frøken Salvia er bestemt en dame man kan få nogle forunderlige eller for underlige oplevelser på...
Jeg har prøvet Salvia 5x 6-7 gange, og hver gang sad jeg tilbage med en følelse at at "hvad helvede var det lige der skete???".
Første gang jeg prøvede det havde jeg lige modtaget det med posten, og gik ind på mit værelse for at se det og evt. afprøve det.
Jeg roder lidt med det, beslutter mig for at ryge et hoved, finder min bong frem og fyrer op for ca 0,25-0,3 gram.
Kort efter jeg har pustet det ud igen (efter naturligvis at holde det inde så lang tid som muligt) begynder det at kilde som mild elektricitet i mine fødder, og det bevæger sig opad i hele min krop, jeg kigger ud af vinduet og det er som om vores have og terasse er forvandlet til en italiensk bistro hvor åndsvagt det end lyder.
Jeg er ikke rigtig i stand til at bevæge mig eller forstå hvad der sker så jeg sidder bare og ser åndsvag ud mens noget afslappet Shpongle kører ud af højtalerne.
Min mor kommer lige pludselig gående ude på terassen (der er en dør fra stuen der leder derud), og uden at vide hvorfor råber jeg højt ud af mit åbne vindue efter hende "HEY, lad være med at ødelægge min skov..."!
Det skal lige siges at lige der hvor vores have slutter, starter en skov med meget høje træer der skygger helt forfærdeligt ind over vores have om sommeren, hvilket faktisk er lidt irriterende når man prøver at gro skunk i ens forældres drivhus
Hurtigt derefter kom jeg ned på jorden igen, dog stadig med en let kildene fornemmelse i kroppen.
Hvorfor jeg råbte det er stadig en gåde, og min mor spurgte mig bagefter hvad det gik ud på og jeg forklarede hende at jeg havde røget salvia og hvad det var og at jeg faktisk ikke vidste det men at det nok havde virket fornuftigt på det tidspunkt
De andre par gange jeg har røget salvia, er jeg for det meste blevet morphet sammen med andre objekter som min sofa, min stol, en stjerne oppe i himlen... Det var forresten pænt vildt, og jeg husker ikke så meget fra det andet end at før jeg pustede ud var jeg halvvejs ude af vinduet med et G-tryk på 7-8

og 0,00001 sekund senere et par tusind lysår væk i et stooooooooort sort "rum" med en masse små hvide prikker rundt omkring men ingen jord, måne eller lignende. Jeg tænkte ikke på så meget - betragtede bare.
Pludselig blev jeg trukket tilbage med samme fart som jeg kom derud og kunne ikke sige andet end "er jeg her?" flere gange til min ven som havde siddet ved siden af hele tiden.
Forvent ikke at blive sendt til himlen som svampe, syre eller whatever kan, men regn med en meget uforudsigelig, mærkelig men spændene tur.
Mvh Jonas!