Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 01:27

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 35 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
Frøken Salvia er bestemt en dame man kan få nogle forunderlige eller for underlige oplevelser på...

Jeg har prøvet Salvia 5x 6-7 gange, og hver gang sad jeg tilbage med en følelse at at "hvad helvede var det lige der skete???".

Første gang jeg prøvede det havde jeg lige modtaget det med posten, og gik ind på mit værelse for at se det og evt. afprøve det.
Jeg roder lidt med det, beslutter mig for at ryge et hoved, finder min bong frem og fyrer op for ca 0,25-0,3 gram.
Kort efter jeg har pustet det ud igen (efter naturligvis at holde det inde så lang tid som muligt) begynder det at kilde som mild elektricitet i mine fødder, og det bevæger sig opad i hele min krop, jeg kigger ud af vinduet og det er som om vores have og terasse er forvandlet til en italiensk bistro hvor åndsvagt det end lyder.
Jeg er ikke rigtig i stand til at bevæge mig eller forstå hvad der sker så jeg sidder bare og ser åndsvag ud mens noget afslappet Shpongle kører ud af højtalerne.
Min mor kommer lige pludselig gående ude på terassen (der er en dør fra stuen der leder derud), og uden at vide hvorfor råber jeg højt ud af mit åbne vindue efter hende "HEY, lad være med at ødelægge min skov..."!
Det skal lige siges at lige der hvor vores have slutter, starter en skov med meget høje træer der skygger helt forfærdeligt ind over vores have om sommeren, hvilket faktisk er lidt irriterende når man prøver at gro skunk i ens forældres drivhus :wink:
Hurtigt derefter kom jeg ned på jorden igen, dog stadig med en let kildene fornemmelse i kroppen.
Hvorfor jeg råbte det er stadig en gåde, og min mor spurgte mig bagefter hvad det gik ud på og jeg forklarede hende at jeg havde røget salvia og hvad det var og at jeg faktisk ikke vidste det men at det nok havde virket fornuftigt på det tidspunkt :lol:

De andre par gange jeg har røget salvia, er jeg for det meste blevet morphet sammen med andre objekter som min sofa, min stol, en stjerne oppe i himlen... Det var forresten pænt vildt, og jeg husker ikke så meget fra det andet end at før jeg pustede ud var jeg halvvejs ude af vinduet med et G-tryk på 7-8 :wink: og 0,00001 sekund senere et par tusind lysår væk i et stooooooooort sort "rum" med en masse små hvide prikker rundt omkring men ingen jord, måne eller lignende. Jeg tænkte ikke på så meget - betragtede bare.
Pludselig blev jeg trukket tilbage med samme fart som jeg kom derud og kunne ikke sige andet end "er jeg her?" flere gange til min ven som havde siddet ved siden af hele tiden.

Forvent ikke at blive sendt til himlen som svampe, syre eller whatever kan, men regn med en meget uforudsigelig, mærkelig men spændene tur.

Mvh Jonas!

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Derude
lyder som noget jeg godt kunne tænke mig at finde ud af hvad er :D
men hvor får man fat i sådan noget???

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Someplace!
Det er ikke helt let da det er ulovligt og har været siden efteråret sidste år. Desuden er psychedelia.dk ikke ligefrem beregnet til at skaffe ting vel ?

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
@Pyskow: Søg lidt rundt på nettet, et enkelt søg på google burde gøre det (søg på salvia divinorum eller salvia 5x).
Vi må ikke smide links herinde...

Mvh Jonas!

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aarhus
Infected Cope skrev:
Jeg vil ikke uddype mit spørgsmål yderligere, men bare have en tråd om hvad man kan forvente sig af Salvia når det ryges? spises? drikkes?

/Cope

Mange .. af de samme træk går igen og igen i de forskellige salvia oplevelser .. for mig føles det som om man er på lattergas i starten.. det kan godt give lidt hovedpine når du er nede på jorden igen

Jeg synes ikke du skal forvente noget ud over en oplevelse .. og så har man vel lavet sin ( google ) research om stoffet inden man begår sig ud i det :)

er nu selv blevet halv bange for det... selvom mine oplevelser har været gode.

derfor har jeg lige bestilt en 3gram 5x :?: heh

håber du får en god oplevelse ud af det som jeg, og for guds skyld ryg det :D

Titel:
Medlem

Jeg havde i fredags den første gennembrudsoplevelse med salvia 5x. Det var fuldstændigt vildt. Jeg kan nikke genkendende til flere af de beskrivelser I andre har postet, men det er så godt som umuligt at beskrive det helt.
Jeg sad på min seng, vel vidende at jeg sikkert ville miste få en fucked balance, sugede et lille hoved med almindelig lighter og forventede ikke den helt store tur pga alm lighter. Det næste der sker er, at jeg lige pludselig føler at jeg er et helt andet sted, nærmest uden for mig selv. Måske en anden person, som andre har beskrevet. Jeg fokuserer på et bestemt sted i mit værelse, men det er som om jeg flyver rundt om det meget hurtigt, og med nogle mærkeligt geometriske figurer flyvende omkring. Som sagt er det næsten ubeskriveligt.
Jeg når på et tidspunkt at tænke, at "det her er jo fuldstændigt sindssygt!", hvorefter jeg får en lille smule noia over om jeg nogensinde bliver normal igen. Jeg tænkte slet ikke på at jeg havde røget salvia, og at det nok var årsagen. Lige efter denne noia er jeg tilbage på min seng, liggende med hovedet klasket ned i madrassen, let savlende og meget forvirret. Da går det op for mig, at jeg jo havde røget salvia, og at det egentlig var et ret vildt trip jeg lige havde haft.
Alt i alt: MEGET MÆRKELIGT! :shock:

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: danmark, k.b.h Ø [nisseland]
jeg har kun prøvet salvia 10x, men det har jeg også prøvet et par gange, jeg har fundet ud af at det er meget vigtigt at sidde godt og at have en god balance for at få det fedste trip, jeg prøver altid at sidde best muligt inden jeg suger det.

det kan godt være i andre ikke har det på sammen måde, men det er ivært fald min opfattelse.

og ja salvia er ret uforudsigeligt, nogle gange for man den grummeste grinner andre gange liger man bare og ser verden for andre sig.

Titel:
Junior medlem

Det vildeste trip jeg har haft på salvia var for ca. en månned siden hvor jeg tog omkring 1,8 gram salvia 10x efter at jeg havde holdt lungen inde i et godt stykke tid begyndte det sofa parti jeg sad i at susse ned af i en stor tunnel siderne virkede meget highteck og så stopede vi og jeg kiggede ud fra platformen og så langt ned i tunnelen hvores galaxe, jorden, solen og så vidre.... men så skulde jeg urinere og jeg rajste mig op, jeg kunde mærke på den elektriske følese at trippet var ved at tage af, men da jeg tråte ud fra platformen kom en bro og førte mig til døren og så blev alt normalt.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Dopamine grin skrev:
Det vildeste trip jeg har haft på salvia var for ca. en månned siden hvor jeg tog omkring 1,8 gram salvia 10x

Du må have en imponerende lungekapacitet - 1,8 g må producere en hel del røg.

1,8 gram 10x... velkommen til nirvana.

:?

Titel:
Medlem

Hvis du har røget 1,8g 10x, og ikke bare er gået ud som et lys, har du sansynligvis røget det forkert :). Tager jeg fejl hvis det svarer til omkring 9-10 gange en normal, stærk dose?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aarhus
Det lyder satme af meget... da med en 5x ka du tage 0.5 gram og blive blæst til skyerne.. hvis man altså ryger det ordentligt

men .. kommer også an på kvaliteten ... i usa ved jeg de har så meget salvia i omløb der er ubrugeligt .. hvem ved :)

Titel:
Junior medlem

sorry skrev forkert mente 0,18 gram salvia 10x

Junior medlem

Jeg ville gerne prøve salvia, men er bange for at jeg får et dårligt trip og bliver helt fucked. Hvordan er et dårligt trip og hvordan forhindrer man det og hvad skal man gøre? Jeg har aldrig prøvet andre former for stoffer, har røget meget hash som det eneste.

Håber nogle kan hjælpe!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Jeg vil stærkt fraråde, at du kaster dig ud i salvia som første psykedeliske stof. Det er bestemt ikke for nybegyndere, og slet ikke når du er bange for et badtrip. Det i sig selv kan udløse et badtrip. Det er altså ikke legetøj. Salvia er et af de stærkeste psykedeliske stoffer, du kan opdrive.
Jeg synes dit indlæg afspejler, at du er ret ung. Hvor gammel er du?

Junior medlem

Det ser ud som om, at alle har haft mere eller mindre samme oplevelser, som selvfølgelig er svære at sætte ord på. Noget med rejse i flere dimensioner, det kan jeg godt nikke genkendende til. For at svare på spørgsmålet om det dårlige trip, tror jeg helt ærligt det er et spørgsmål om hvordan du tager oplevelsen af at blive skilt ad eller skåret i stykker. Det er en meget kraftig oplevelse, som ikke kan indrammes i ét simpelt ord som "multi-dimensionel", og det er dén oplevelse du skal være klar på at håndtere ordentligt, for den er voldsom og efterlader dig forvirret, måske ude af stand til at huske hvor du er og hvorfor, altså at du lige har røget, og at det er derfor du lige har oplevet noget der ikke kunne passe overhovedet, forstår du :)

Når det så er sagt vil jeg spørge dem som allerede har røget det, om et specifikt symptom ved oplevelsen. Det omhandler den del af trippet der "tager dig tilbage" til et barndomsminde eller tidligere stadie. Jeg har oplevet den store fornøjelse at få lov at se på nogle gamle minder i et trip, ganske vist meget fragmenteret, men ikke desto mindre kan der ikke herske tvivl om hvor minderne kommer fra. Det drejer sig f. eks. om visionen af mit barndomshjem, og specifikt hvordan gavlen var udformet og malet dengang, inden mine forældre byggede om og ændrede blandt andet gavlene. Således forekommer det mig vagt, at der er en mulighed for at smugkigge på gamle "auto-fotografier" som på en eller anden måde bliver lagret i hjernen, og jeg spekulerer i at forsøge mig med opøvelse af netop denne del af trippet, af åbenlyse årsager.
Er der nogen derude som kan nikke genkendende til dét?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 35 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]