Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 07:58

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
Jeg har lige været på jagt efter svampene, hvor jeg mødte en fra Psy, som jeg aldrig havde mødt før... men han vidste åbenbart hvem jeg var.

Vi gik og samlede i nogle timer. 40 svampe blev det til hos mig (små/mellemstørrelser), som jeg åd.

Jeg åd dem 13:35, og jeg har endnu ikke fået nogen effekt overhovedet! Kl er nu 15:13.

Det er også i orden, men det jeg er bange for er, at de slår ind her kl 18 når jeg er på besøg hos familien. Eller her kl 20, når min kæreste kommer på besøg.

Mine propiller er lidt store, man falder til normal størrelse når jeg kigger mig selv i spejlet. Ingen kilden i kroppen, ingen visuals (hverken med åbne eller lukkede øjne). Ingen farver, ingenting.

Spiste 2 små sandwiches med ost ca en time inden indtagelsen. Har drukket en del vand - har ikke indtaget noget andet i form for stoffer, væsker eller mad.

Urin-farve: Lyst.

Kan det virkelig være rigtigt? Håber fandme ikke de kicker ind på nogen tidspunkt, hvis der ikke SNART sker noget.

[ 12 Oktober 2003: Besked ændret af: aliaarhus ]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Danmark
No offence, men forhelvede pas nu på!

Du har trippet konstant de sidste par dage!

Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Ej, overhovedet ikke... Det er fordi det her er sidste dag i ferien. Den næste uge kan jeg ikke noget som helst, og må vente i lang tid før jeg kan trippe igen.

Ramadanen er også på vej, og den er først færdig d. 27 november. Så jeg kommer ikke til at trippe før engang i december.

Jeg trippede i fredags, og så har jeg indtaget de svampe idag. Der bliver ikke tid til noget andet i lang tid. Så jeg synes det er okay - det er ikke noget jeg normalt gør [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] Der plejer at gå flere måneder før jeg tager svampe/ryger en fed igen.

[ 12 Oktober 2003: Besked ændret af: aliaarhus ]

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Du skal nok ikke regne med nogen særlig kraftig effekt. Det er ifølge din seneste triprapport kun 2 dage siden du trippede sidst, hvilket betyder at du højst sandsynligt stadig er meget tolerant overfor virkningen af psykedeliske stoffer(ja, ikke kun svampe, der er en del krydstolerans de forskellige stoffer imellem).

Personligt ville jeg i hvert fald regne det for spild, hvis man spiser svampe 2 dage efter sidste trip.

Og så synes jeg også lige du skal passe lidt på dig selv. Du er svjv en forholdsvis uerfaren tripper(hvad angår stærke psykedelika i hvert fald), og det er altid det bedste at være sikker på at man har integreret det sidste trip fuldstændigt, inden man begiver sig ud i et nyt. At trippe 2-3 gange om ugen er efter min mening aldrig sundt.

Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Nej, selvfølgelig ikke... Det er også lidt dårligt af mig.

Men jeg kan ikke drikke alkohol, ryge fed eller tage svampe før til december.

Siger jo ikke at jeg vil gøre det igen, det er udelukkende grunden til at jeg har gjort det... også nu hvor det er sæson og ferie.

Medlem

sikker på det er spids nøgenhat du har spist ?
40 stk. burde være til at mærke.
også rimeligt markant

Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

jah... tror der har været en 4-5 smuttere imellem, men ellers... Og nu skrev jeg godt nok også "mellemstørrelser", men det var kun nogle af dem der var mellem. Der var en del små - jeg regner med at 30-35 af dem i hvertfald er spids nøgenhat.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

jeg flytter lige tråden her til svampeforummet, det er vist det mest passende.

Junior medlem

Geografisk sted: Århus
hey ali sjov trip rapport fra i fredags.. men hey du valgte jo selv motorvejen [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]... jeg guffede senere på aften, total lykke følelse i hele min krop det var rigtig fedt... der kommer nok en triprapport op senere... men hey nyd dit trip idag...

[ 12 Oktober 2003: Besked ændret af: valensi ]

Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

hehe [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Men stadig ingen effekt. Tror ikke der kommer noget, har det rimelig normalt [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: WONDERLAND!!! MOSTLY
du burdte have mærket dem også selv om det kunhavde været 25-30
men hvorfor har du taget dem hvis du vist at du skulle på fammilje besøg senere på dagen det var ihvertfald sådan noget jeg ville have tænkt inden,

skal man trip så gøre det ordenligt og så sæt en dag af til det eller en aften og så bare holde sig væk fra folk der ikke må vide det for bliver man førdst regtik ramt
så er det umuligt at skjule og man magter slæt ikke at tage diskosionen op mens der er fuld smæk på rollercousteren,

svampe er ikk en stimolas
og cannabis er ikke et hallucigen

Junior medlem

Det var mig Ali mødte ude ved Moesgaard!

Det var SN han spiste!

Ali du sagde da lige inden du forlod os omkring 15 min. efter indtagelsen at du havde en lille effekt allerede der??

/update: fandt forresten 50-60 Psyller på et par timer!

[ 12 Oktober 2003: Besked ændret af: Roscoe ]

Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Roscoe:
Det var mig Ali mødte ude ved Moesgaard!

Det var SN han spiste!

Ali du sagde da lige inden du forlod os omkring 15 min. efter indtagelsen at du havde en lille effekt allerede der??

/update: fandt forresten 50-60 Psyller på et par timer!

[ 12 Oktober 2003: Besked ændret af: Roscoe ]
<HR></BLOCKQUOTE>

Ja, rusen kom i form for kilden i kroppen efter ca 15 minutter, men det forsvandt ca 5-10 minutter efter jeg forlod jer. Kl er nu 19:38, og jeg har stadig ikke bemærket noget som helst.

Junior medlem

Geografisk sted: Hovedstaden i Jylland
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af aliaarhus:
Ja, rusen kom i form for kilden i kroppen efter ca 15 minutter, men det forsvandt ca 5-10 minutter efter jeg forlod jer. Kl er nu 19:38, og jeg har stadig ikke bemærket noget som helst.<HR></BLOCKQUOTE>

Det var da egentligt pudsigt. Nu er jeg ikke verdens største psyl-tripper, da jeg havde en rimelig hård første gang, men er det normalt at man helt kan misse trippet hvis det er mange gange tæt på hinanden ? Syntes ikke jeg har hørt det før.

Er der nogen af de kloge hoveder(tm) der har noget mere info på det ? :-)

Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

det kan det åbenbart, ifølge Child. 40 styks burde ha sparket mig til månen, men åbenbart ikke. Kl er 22:26, og jeg har stadig ikke noteret noget.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg citerer fra Erowid's svampesektion, Basics: <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote
Citat:
There is a short period of tolerance after Mushroom use. Using Mushrooms two days in a row is likely to lead to a diminished experience the second day, though spaced 5-7 or more days apart, this effect is nearly non-existent.

Hvis man læser de forskellige FAQ's om både svampe og LSD, og sikkert flere andre stoffer, vil man se at det er alment kendt at der er en kortvarig tolerance på de fleste psykedelika, og at der ofte er krydstolerans.

[ 12 Oktober 2003: Besked ændret af: Child_Inside ]

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Hmm, på Roskilde trippede jeg shroomz fem gange, kun en gang oplevede jeg en stor tolerans, og det var fordi jeg trippede tidligere på dagen. Første tur var fra morgenstunden (ca kl 10) og anden gang var tidlig aften, kl 18 eller 19.
Jeg kunne dog stadig mærke dem, bare ikke nær så kraftigt som tidligere på dagen.

Og det var ikke engang fordi det var store doser nogle af dem, den største har max været 1,6g.

Administrerende Direktør
Brugeravatar

Husk at ens tolerance over for alt hvad der har med stoffer at gøre, varierer fra person til person.

Jeg holder på CIs forklaring...

Og Ali, jeg vil ikke gentage de formanende ord du allerede har fået med på vejen, så jeg nøjes med et "bare rolig" [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]... du får masser af lejlighed til at trippe en anden gang.

In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Yeah, der er ikke noget der tyder på at stoffer bliver umulige at skaffe i fremtiden. Så bare køl lidt ned, normalt ville jeg anbefale en hel måneds pause med psil. svampe, men det er måske lidt overdrevet.

Mvh. Psyko

Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

hehe, jeg kommer til at holde en pause i 2 måneder [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Men jeg har det sgu fint nok - gik bare i panik over at jeg ikke engang kunne drikke i 2 måneder. Dét må I da kunne forstå [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]