Jeg har ædt ganja omkring 20-25 gange nu, og er ret vild med det. Smider normalt 1g af en god ryger i til mig selv, og det plejer at passe perfekt. Det varer længere, og føles mere stærkere. Du bliver mere tungskæv, som hvis du røg på bong, men uden at være blæst, du er nærmest ristet. Man er over sådan normalt joint-level, og nærmer sig bong, uden at være smadret i hovedet. Det kan jeg godt lide. Men det er vigtigt ik at få for meget, det er ikke sjovt.

Rusen kommer dejlig snigende, og lige pludselig tænker jeg bare: "Fuck hvor er jeg blæst". Det sker tit. At jeg bliver skæv så stille og roligt når jeg indtager det oralt, at jeg ikkebehøver at bemærke det før efter lidt tid. Men så lige pludselig griber jeg f.eks. mig selv i at tænke nogle fuldstændig fuckede ting, og så tænker jeg: "Det er da noget vrøvl" Og først dér, går det op for mig at jeg faktisk har ligget og koget i 5 min i min seng. Ret underholdende...
Men én ting:
Put aldrig for lidt i. Hvis der kommer for lidt i, så kan man mange gange ikke mærke det. Der SKAL over et halvt gr. i. Det skal der bare. For helt nybegyndere er det OK første gang at smide et ½ g i, men bare man ikke fortsætter med det.
Jeg tror ikke helt på at der skulle blive optaget mere THC oralt end hvis man ryger det.
Hvis jeg ryger 1 gr. i en joint, så bliver jeg medium skæv.
Hvis jeg ryger 1 gr. på en bong, så bliver jeg tit RET skæv
Hvis jeg indtager 1 gr. i en kop/kage, så passer det lige præcis.
Det vil sige:
Joint ---------
Bong --------------------
Oral ----------------
Sådan tror jeg det vil se ud hvis jeg skulle lave et diagram (eller hvad man nu vil kalde det) over det.
Men der er jo også mange faktorer der spiller ind når man indtager det oralt. Alt THC'en i materialet behøver ikke at være "opløst" i fedtet, og derved kan man måske ikke få alt med. Ret mig hvis jeg tager fejl, men det kunne tyde på det. Rent logisk...
Go ryger