Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 07:59

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hey.. jeg har overvejet at gå ud og finde svampe.. men jeg er i tvivl om det ikke er for varmt lige p.t at finde nogen?.. mener sidste år var koldere.. nogen der ved om det er godt nok at finde nogen nu? [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img]

Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
ifølge DMI, så er det virkelig lorte vejr med regn hele ugen. Hvis dette er tilfældet, så vil jeg gætte på at vi kan smutte ud igen her i weekenden eller næste weekend igen.

se evt. www.mushroom.dk for ydligere info.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Kbh º¿º
Må sige at jeg altid høre om en masse om store tidlige Spids nøgenhat fund f.eks. fra Sønderjylland....

Jeg synes dog at hvor jeg samler på sjælland først har held efter jævndøgn og bedst medio okt! [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Det ser da skod ud her til weekenden, kun blæst og tørt vejr...
Me håber på en ordentlig skylle i løbet af fredagen! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus C
Jeg har godtnok plukket en del Spids Nøgenhat, men aldrig rigtig fundet ud af hvor hurtigt sådan en svamp kommer op af jorden. Nu tales der om at et regnvejr fredag kan påvirke høsten i weekenden, men går det så hurtigt ?
Hjemmedyrkere må kunne angive nogenlunde præcise tider for væksten, selvom det sædvanligvis ikke lige er Spids Nøgenhat der dyrkes.

Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

mener at de kan vokse op på en enkel nat.

Jeg ved så godt nok ikke hvor lang tid de skal ha for at vokse til fuld størrelse... ville gætte på 3 dage or so.

Sådan har jeg i hvertfald forstået det - men indtil videre: totalt lorte svampe-vejr.

Junior medlem

Geografisk sted: Århus
vi fandt godt nok ik så mange i weekenden, men alligevel, jeg fik sku et fedt trip ud af mine...

Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af valensi:
vi fandt godt nok ik så mange i weekenden, men alligevel, jeg fik sku et fedt trip ud af mine...<HR></BLOCKQUOTE>

hehe, det var nu en meget hyggelig tur, selvom den var meget kort. Mig og fenriz blev der, og vi fandt nok 2-4 flere i alt. Lidt skod.

Men jeg kræver at se et trip-rapport på bordet [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] kom i gang!

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Det var sgu ikke meget I fik ud af det, der var da ellers potentiale på den mark.
Jeg fik omkring 60stk med hjem og i onsdags fik jeg nok 40 så der skulle være et par lækre ture til mig!!

Men nu er der vel hellerik topsæson for tiden, det kommer nok!

Junior medlem

så har jeg fået skrevet trip rapport, den er dælme blevet lang...

Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Fuck jeg misunder dig... nice rapport.

Jeg fatter det bare ikke - jeg spiste 28 friske svampe, og jeg oplevede knap nok det kvarte af hvad du beskriver ( http://www.psychedelia.dk/trips/trips.php?show=view&id=540 )

Så har jeg også spist 1,5g mexier, det eneste der skete var, at træerne og vandet begyndte at tale til mig, og gangen og gulvet under mig trak vejret et kort øjeblik ( http://www.psychedelia.dk/trips/trips.php?show=view&id=513 ).

Hvad er det man siger? 3. gang er lykkens gang... næste gang skal jeg nok få noget ud af det [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Men tillykke med dit første trip.

[ 28 September 2003: Besked ændret af: aliaarhus ]

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af aliaarhus:
det eneste der skete var, at træerne og vandet begyndte at tale til mig, og gangen og gulvet under mig trak vejret et kort øjeblik<HR></BLOCKQUOTE>

Og det sker måske tit for dig? [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

hæhæ, misforstå ikke... det var fedt sålænge det varede, men jeg siger bare at jeg synes at det var lige lovligt lidt at opleve... Jeg FØLTE virkelig at træerne og vandet talte til mig (så det ikke med øjnene), men til gengæld så jeg at gangen og jorden under mig trak vejret. Det er også godt nok, men det må godt liiiiiiiiiiige nå op på hans niveau [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Trippet varede i lidt over 5 timer, og alt det her skete på omkring under et kvarter... et kvarter ud af en halvtime - men tanker og latter var der sgu masser af
[img]images/smiles/icon_eek.gif[/img]

[ 29 September 2003: Besked ændret af: aliaarhus ]

Junior medlem

hehe mine visuals varede i ca. to timer.. mit trip varede lige omkring 5½ time..

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]