Prøvede khat her i går, havde først drukket nogle øl og taget ephedra og guarana, så jeg var allerede oppe at køre da jeg mødte en Ethioper jeg kender godt. Han gav mig en lille smule, så dem tyggede jeg lidt på, og senere blev vi budt indenfor der hvor han havde siddet og tygget dem, hos nogle andre Ethiopere jeg kender. Jeg fik nogle flere, bemærkede ikke nogen drastisk effekt, men jeg var jo også oppe at køre i forvejen. En ting jeg mærkede var en lille smule øget energi + øget puls, men den "jumpy" fornemmelse fra ephedra'en fortog sig, jeg fik det faktisk kanon-godt. Eneste nedtur var at der var CNN på fjerneren .. ikke så fedt at sidde og synes at det er da så nemt at komme ud af det med mennesker med anden tro og livsfilosofi end en selv, og så lige pludselig får man smækket en dokumentar i hovedet om en selvmordsbombe i Tel Aviv, det smadrer sku lige ens illusioner [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img] Men jeg ser frem til at prøve khat engang hvor jeg ikke er påvirket af andet, ærgrer mig lidt at den første gang skulle være på den måde, så jeg ikke var i stand til rigtig at udforske effekten.
|