Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 07:30

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Jeg lavede et rimelig heftig mix her fredag hvor vi holde techno fest i århus, mens vi satte festen op tyggede jeg Cat og senere åd jeg tre kapsler med svampe, gurana pulver jeg havde mixet tidligere.
Rimelig heftig coctail vil jeg sige, jeg blev rimelig voldblæst på en fed måde.

Nogen andre der har prøvet at blande cat og svampe???

MVH
Piercere

In our memories

Geografisk sted: Periferien af Århus
hey piercer... kan du skaffe khat planter/frø??? evt. en stikling???

Junior medlem

Jeg er også MEEEGET interesseret!

sorry det kan jeg ikke, har også hørt at den er meget svær at dyrke her hjemme. det smugles fra afrika.

mvh
piercer

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
AFAIK skal det tygges mens det stadig er friskt (det jeg fik var friskt), så de har vist fart på de negre! [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Dedikeret medlem

Tilfældigvis rendte jeg ind i 2 somaliere hos en af mine venner som sad og tyggede khat, vi guffede noget sammen med nogle svampe, og så drak jeg oxo en temmelig stor flok pilsnere, så det kan ske at det var alkoholen der gjorde det sært, men der var ihvertfald tryk på...

Det khat de havde havde de købt i en somalierklub, og det var helt friskt og smagte lidt af lakridsrod og anis og Bedskt..

de sagde at ca. 150-200g. for 100.-

[ 26 Maj 2001: Besked ændret af: smurf3000 ]

Medlem

Geografisk sted: Sønderjylland
Prøvede khat her i går, havde først drukket nogle øl og taget ephedra og guarana, så jeg var allerede oppe at køre da jeg mødte en Ethioper jeg kender godt.
Han gav mig en lille smule, så dem tyggede jeg lidt på, og senere blev vi budt indenfor der hvor han havde siddet og tygget dem, hos nogle andre Ethiopere jeg kender.
Jeg fik nogle flere, bemærkede ikke nogen drastisk effekt, men jeg var jo også oppe at køre i forvejen. En ting jeg mærkede var en lille smule øget energi + øget puls, men den "jumpy" fornemmelse fra ephedra'en fortog sig, jeg fik det faktisk kanon-godt.
Eneste nedtur var at der var CNN på fjerneren .. ikke så fedt at sidde og synes at det er da så nemt at komme ud af det med mennesker med anden tro og livsfilosofi end en selv, og så lige pludselig får man smækket en dokumentar i hovedet om en selvmordsbombe i Tel Aviv, det smadrer sku lige ens illusioner [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]
Men jeg ser frem til at prøve khat engang hvor jeg ikke er påvirket af andet, ærgrer mig lidt at den første gang skulle være på den måde, så jeg ikke var i stand til rigtig at udforske effekten.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]