Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 02 aug 2025 15:25

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
In our memories

EB - 10:34 - 7. sep. 2004

Bush sniffede kokain på Camp David

Den amerikanske præsident, George W. Bush, beskyldes i ny bog for at have sniffet kokain, mens hans far var præsident

Jakob Rohde-Brøndum

George W. Bush har sniffet kokain ved flere lejligheder, og så sent som da hans far var præsident i perioden 1988-1992.

Det afslører præsidentens eks-svigerinde Sharon Bush i den nye bog "Den virkelige historie bag Bush-dynastiet", der er skrevet af forfatteren Kitty Kelley.

Sharon Bush hævder, at George W. Bush tog kokain i præsidentens sommerbolig på Camp David.

I bogen beskrives Bush også som en person, der havde et særdeles afslappet forhold til rusmidler.

Andre hævder, at den amerikanske præsident både tog hash og kokain, da han som ung var i Nationalgarden.

Førstedamen, Laura Bush, går heller ikke ram forbi. Forfatteren hævder i bogen, at Laura Bush også prøvede marihuana i sin ungdom.

George W. Bush har tidligere indrømmet, at han har været alkoholiker, og under valgkampen til præsidentvalget i 2000 blev han spurgt, om han havde prøvet nakotika. Dengang svarede han temmelig kryptisk.

- Jeg har fortalt det amerikanske folk, at jeg lavede nogle fejl for mange år siden.

Senere præciserede en talsmand, at George W. Bush ikke havde brugt narkotika i 25 år.

En påstand bogen nu skyder ned.

Kitty Kelley hævder i bogen, at Bush-familien brugte sin magt og penge til at dække over sønnens livsstil.

I Det Hvide Hus tager man kraftigt afstand fra bogen.

- Denne bog ser ud til at være fyldt med det samme vås, som blev tilbagevist for flere år siden, siger en kilde til den engelske avis Daily Mirror.

http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=262044

Senest rettet af Hypnotika 14 okt 2004 10:38, rettet i alt 1 gang.

Medlem

Geografisk sted: København
Jeg må være ret så skeptisk overfor disse oplysninger. Det er alment kendt at Bush efter et længere alkohol og stofmisbrug gik i afvænning. Det var dér han fandt Gud osv. osv. Hvorfor sniffe kokain efter det? Ville det ikke være ufatteligt dobbelt moralsk overfor hans egen opfattelse af 'det perfekte forhold til gud'? Her tænker jeg på at han fik sin vækkelse gennem yderligt gående protestanter i Texas.
Hvis det her skulle vise sig at være sandt er selv hans forhold til Gud blevet til en løgn.

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Vejen
Hvis nu det var mig der var præsident, så skulle jeg sku også ha en streg kola og et hoved engang imellem. egentligt tror jeg slet ikk det ville være muligt uden :D

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
jeg tror jeg ville være på meskalin eller svampe hver gang jeg skulle holde nytårs tale! Så kan de småborgerlige sviner :wink: se hvor lidt sådant noget rager mig :lol:
hehe

Titel:
Medlem

Jeg hader den slags artikler, hvorfor skal der rodes op i mandens fortid på den måde ? Det kan da være fuldstændigt ligemeget om han har sniffet kokain da han var yngre.
Jeg kan forstå nogen ville være utilfredse hvis deres præsident gik og tog stoffer, men jeg ville ikke rigtigt ha noget imod det sålænge vi ikke snakker om et misbrug.
USAs præsident har vel ligeså meget ret til at tage stoffer som os andre.

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: I mulmehulen
Fanme ikke når han fører en War on Drugs.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

@Satori

Nu var det også inden han blev præsident, at han indtog stoffer(ne).

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: I mulmehulen
Ja, men det er stadigvæk dobbelt-moralsk.. men ok.. det er man efterhånden så vant til at man vælger at acceptere det. Jeg vil bare ikke acceptere det.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg er skam helt enig. Lene E har da sikkert også røget en fed da hun var ung.

Men man har et standpunkt til man tager et nyt :?

In our memories

Mere Bush/EB shiat:

EB - 11:56 - 14. sep. 2004

Laura Bush solgte hash

Bombe under USA's førstedame: Ny bog hævder, at Laura Bush både røg og solgte hash i sin ungdom

Af Karen Seneca

I dag udkommer Kitty Kelleys bog 'The Family: The Real Story of the Bush Dynasty' i USA.

Her hævder forfatteren, at USA's ellers så nydelige førstedame var kendt som 'go-to-girl' (pigen, man går til), da hun gik på universitetet. Laura Bush havde nemlig små poser hash på værelset, som hun solgte til de medstuderende.

- Ikke nok med at hun røg hash, hun solgte det også, fortæller en tidligere ven Robert Nash i bogen.

Bush-familiens reaktion på bogen er som forventet iskold.

- Kitty Kelley er en utroværdig formidler af skrald, siger Bush og Cheneykampagnens talsmand Steve Schmidt.

- Hun svinede Reagan-familien til, og nu kaster hun med mudder mod den nuværende præsidentfamilie.

Kitty Kelley har tidligere skrevet bestseller-biografier om andre førstedamer blandt andet 'Jackie Oh!' om Jackie Kennedy og 'Nancy Reagan: The Unauthorized Biography'.

http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=262900

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: overalt
det er jo valg år, hvilket betyder amerikansk mesterskab i mudderkastning, det kan da ikke undre nogen her

Titel:
Medlem

Sjovt at netop "Bush-dynastiet" skal klage over mudderkastning.. det er IMO det George Bush's valgkamp går ud på

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]