syge spørgsmål:
Citat:
Kan du overholde en beslutning om kun at indtage en bestemt mængde stof/hash en given dag?
JA NEJ
Hvor skulle jeg dog vide det fra, jeg har aldrig taget en sådan beslutning, og kan heller ikke se hvad idéen med den er. Jeg svarede dog ja på spørgsmålet, med den begrundelse at jeg godt kan lade være med at indtage noget hvis jeg beslutter det, det må svare til en beslutning om en mængde på intet.
Citat:
Kan du standse dit forbrug helt?
JA NEJ
Det spørgsmål er sguda ikke rimeligt. Gu kan jeg da ej, for det har jeg da ikke lyst til. Tager man spørgsmålet bogstaveligt, betyder det jo at man aldrig mere skal tage stoffer. Jeg har dog tidligere holdt en pause på 5 år med alle stoffer, så det er ikke fordi jeg ikke kan lade være... dette svarede jeg nej til.
Citat:
Kan du i en periode f.eks. en måned nedsætte din forbrugsmængde til det halve?
JA NEJ
Har jeg aldrig forsøgt, så det ved jeg heller ikke. Har svaret nej, bare for en sikkerheds(?) skyld
Citat:
Har du "fået nederen" på grund af stoffer/hash og alligevel genoptaget forbruget?
JA NEJ
Og hvad skal det så betyde? Jeg ved helt ærligt ikke hvad de mener med det spørgsmål. Svarede nej.
Citat:
RESULTAT
Det tyder på at du er afhængig.
Overvej en gratis og anonym snak med Stof Rådgivningen eller misbrugskonsulenten i dit amt.
Du har muligvis brug for professionel hjælp.
Du scorede 8 point.
Hehehe, jeg er den afhængige snemand..