Aj ja... herlig verden vi lever i, ikke?

Som noname nævner, så tror jeg på at de pludselig opståede sygdomme (SARS, f.eks.) og sygdomme man ikke kan gøre noget ved (HIV, f.eks.) er nogle sygdomme som jorden har foræret os, så vi kan lære det.
Det står vist også i en eller anden post i psykedelisk filosofi, hvor det bliver diskuteret. Vi er jo blevet immune overfor vejr og vind - naturens måde at udrydde organismer på. Vi er blevet bedre til at beskytte os selv, og vi har fået en helvedes masse sygdomme ned med nakken, som også er naturens måde at udrydde organismer på.
Der er en konsekvens ved at mennesket udvikler sig på den måde, og det er at vi får endnu mere modstand. For får vi ikke det, så vil der være en ret voldsom overbefolkning.
Se f.eks. på USA for tiden. De bliver jo ramt af den ene orkan efter den anden. Her mener jeg også, at jorden er "dommeren" - der er så meget pis og negativitet der kommer deroverfra, og USA har været skyld i 2 store krige og et forværret problem i Mellemøsten. At lige præcis USA bliver ramt af naturkatastrofer så ofte, kommer desværre ikke bag på mig. (Ind med John Kerry

).
Jeg tror at jorden ordner uretfærdighed og overbefolkning med sygdomme og naturkatastrofer. It makes sense to me, så lad os bare opføre os ordentligt

/Edit:
@Fråder: Drop det, Gud eksisterer ikke! Universet er Gud, og universet er træt af os mennesker. Bare indse det.
Og indse også, at vi tilhører jorden, ikke omvendt: Så nej, ikke fuck miljø og natur. Det er os der skal passe på jorden og opføre os ordentligt. Vi kan ikke undvære naturen, og kun en idiot tror lige netop dét.
Vi er gæster her, men vi opfører os som nogle forbandede virus. Alle andre dyr lever i harmoni med jorden og tilpasser sig omgivelserne, mens mennesker slår sig ned i et område og suger alle de ressourcer der er tilstede... når der ikke er flere, så flytter vi os og finder et andet sted (god gamle Matrix). Mennesker er fandme jordens største fejl.