Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 15:32

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 40 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
 Titel: DXM - Dexofan
Medlem

N/A

Senest rettet af N/A 04 maj 2005 04:27, rettet i alt 1 gang.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
UTFSE!

Medlem

N/A

Senest rettet af N/A 04 maj 2005 04:27, rettet i alt 1 gang.

In our memories
Brugeravatar

Start med at tage 8-10 stk. - vent en halv til en hel time og tag op til 10 igen. Vær forberedt på at få det ad helvede til i en halv til en hel time. Virkningen varer i ca. 6-8 timer og er ret intens. Syrede tanker og især musik bliver rigtig fedt. Dagen efter er man lidt smålam...
Husk at læse den der seddel i pillepakken før du tager dem!
Men ryg hellere end fed, det der dexofan er sq ikke for sundt.

[ 07 Maj 2003: Besked ændret af: Stonez ]

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hej, læs mit svar i tråden "Dexofan - Stadig lovligt?", som du kan finde her! Det ene link dér skulle give dig svar på de fleste spørgsmål du måtte have om Dexofan/DXM.

Medlem

Geografisk sted: københavn
Ret forskelligt tror jeg... 8-10 er ok... tror det ville være rimelig sygt at doble op efter en ½-1 time.. lad vær med det.. Har læst at det ikke skulle være så smart at reducere [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]
Nogle er meget følseomme, og får en kraftig virkning af selv en lav dosis, mens andre kun får svag virkning af store doser..

Man kan få det dårligt - kvalme og opkast..

Og ja, det er vist ikke ret sundt.. prøv at søge på "huller i hjernen på DXM" ..eller noget i den stil [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

ret mig hvis jeg tager fejl [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

(UTFSE - kan ikke lige huske E'et.. men: Use The Fucking Search E.. - - han mener; sagt på en pæn måde at man skal søge før man spørger [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] )

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Esbon:

(UTFSE - kan ikke lige huske E'et.. men: Use The Fucking Search E.. - - han mener; sagt på en pæn måde at man skal søge før man spørger [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] )
<HR></BLOCKQUOTE>

Esbon... lær dog engelsk! [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

UTFSE = Use The Fucking Search Engine

Lær det! [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

[ 07 Maj 2003: Besked ændret af: Child_Inside ]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

engine (maskine)

In our memories
Brugeravatar

Ja, det betyder at du skal bruge vores ganske udemærkede fucking søgemaskine, så vi er fri for at se de samme topics dukke op ugentligt!

Medlem

Dex> Hvis de ikke dukkende op, havde du jo ikke noget at brokke dig over hver uge - vel?

Kom dog glad, istedet for så negativ altid!

Medlem

Geografisk sted: Herfølge
tag 10 til 15 skyl dem ned 6-8 øl det er sjovt [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] Du bliver perker blæst [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

ej hvis det er første gang så skal du nok ikke drikke 6-8 øl for det gør virkningen stærkere
[img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

[ 07 Maj 2003: Besked ændret af: Speed86 ]

Medlem

Geografisk sted: Danmark
Speed86 ->> Det er sq ikke særligt smart at drikke OVERHOVEDET de første gange man tager dxm!! [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]
Lad være med at lokke folk til at gøre noget der med GARANTI får dem til at få det dårligt!!
Alkohol + dxm er KUN noget man gør når man kender begge dele grundigt! (her tænker jeg hovedsagligt på dxm, alkohol kender vel alle...)

Og som Esbon siger er det DUMT at redosere! Du ender hurtigt derude hvor du BESTEMT ikke ønsker at være!

Men brug søgefunktionen, som Dextrose nævner. Der er skrevet EN DEL om dxm i tidens løb....

Mvh Dark Sky - Eks. Dexofanoiden

In our memories
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af t3ch:
Dex> Hvis de ikke dukkende op, havde du jo ikke noget at brokke dig over hver uge - vel?

Kom dog glad, istedet for så negativ altid!
<HR></BLOCKQUOTE>

[img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Foråret er over os, jeg elsker jer allesammen! [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Også dig, t3ch! [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: aalborg/sønderjylland
1,5-2,5mg/kg=let 2,5-7,5mg/kg=medium 7,5-15 mg/kg=stærk 15-30mg/kg =hefty shit
det vil jeg sige er den bedste måde at gøre det på
de fleste er kun intereseret i de to første stadier, tag aldrig over 20 mg pr kilo(meget farligt) og da der er en del piller man ikke må bruge så vær pille fri når du gør det specielt lykke piller desuden er der nogle der har svært ved at omdanne dmxen i kroppen så prøv første gang med 100 mg
ved det ikke er meget du kan garenteret ikke mærke noget men hellere nomal end død
prøv at holde dig til de to første intervaller hvis du går videre er det en god ide at have en clean person ved sin side(ihvert fald de første gange
prøv at læse yderliggere om emnet på erowid.org

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Tak...
Tak fordi du hiver endnu et gammelt emne op med et svar manden ganske givet ikke kan bruge til noget nu...

:P

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
DXM kan virke på forskellige måder! Som med alle andre stoffer er Set & Setting vigtig, men jeg vil ikke sige det er så vigtig som andre psykoaktive stoffer. Det er ihvertfald min overbevisning. DXM er i mine øjne ikke nær så dybt i form af tanker og følelser som LSD/svampe.

Jeg vil som i de andre indlæg også råde dig til at starte med en 10 stykker og arbejde dig op hvis du får positive tanker og følelser. Højere doser giver halluer og åbenbaringer. Hvis tankerne florerer omkring det negative skal du måske vente til en anden dag hvor dit humør er bedre, eller genoverveje om stoffet passer til dig. Som der står i brugsanvisningen kan man opleve bl.a. opstemthed og psykose ved overdosering, så skab en god stemning og forbered dig på at blive kastet ind i en anden verden end du er vant til.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
10 er for meget at tage den første gang.

Nogen kan ikke tåle DXM og vil nok synes at 10stk er meget ubehageligt. Så start med en 3-5 stykker og arbejd op derfra.

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: aalborg/sønderjylland
selvfølig kan du syntes det er træls men da der er mange der læser disse indlæg senere(går jeg da ud fra) syntes jeg det har sin gyldighed
ydemere var dette ikke min menning da jeg blot glemte at kigge på datoen dette er selvfølig til en vis iration og skal på ingen måde gentage sig (lidt selvmodsigende men du forstår nok)
undskylder mange gange

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
OK jeg er dags dato holdt op med at overhovedet røre DXM efter at have søgt lidt omkring det. :/

http://www.erowid.org/chemicals/dxm/dxm_health1.shtml

Ikke nice, for jeg er begyndt at kunne genkende noget af det :(

Titel:
Medlem

Til alle dem, der fordoemmer redosering af dexofan: Hvor mange af jer har proevet, og hvor mange af jer siger det kun, fordi I laest paa erowid, at det er noget slemt noget?

Jeg har opdaget, at den, efter min mening, bedste maade at tage dexoer paa er, foerst at sluge 3, 4 eller 5, vente en time og sluge 3, 4 eller 5 til. Voilasse! Intet betydeligt ubehag. Naar der er gaaet halvanden til to timer, og man maa formode, at det meste af virkningen er sparket ind, skal man ryge en optursfed. 100% griner.

Jeg goer selv saadan, naar jeg en sjaelden gang imellem tager DXM, og de kammerater, jeg har praesenteret metoden for, er ogsaa generelt tilhaengere af den.

Testimonial:
"Jeg har aldrig grinet saa meget i mit liv foer", hverdagshashryger/kammerat til Roskilde efter 2 x 4 dexofaner og og et par joints :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 40 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]