Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 14:18

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

min kæreste og jeg tog for en måneds tid siden for (jeg tror, ka ik huske) for 200kr svampe på christania. (En ven købte dem, ved ikke hvilke)
Jeg tror han spiste lidt mere end mig, men jeg blev sindssygt skæv og havde en rigtig vild oplevelse, mens han var fuldstændig upåvirket. Hvordan kan det være? Er det kun et spørgsmål om at spise nok? Han er jo en del større end mig, men jeg synes stadig det er mærkeligt..

(??)

Medlem

Geografisk sted: Gnyflandia
Tjaa... Har din kæreste prøvet det før?

[ 04 Marts 2003: Besked ændret af: Dominus ]

Junior medlem

...ingen af os havde prøvet det før..

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Det er meget stor foreskel fra person til person om de virker første gang. Jeg spiste ca. 3 gram mex første gang, uden der skete noget som helst og de virkede først ca. 3. eller 4. gang. Jeg har en anden gang oplevet at trippe helt vildt på ca. et ½ gram, men der havde jeg heller ikke spiste noget og var rimelig beruset, så længe men ikke spiser overdrevet mange, og er i godt selskabt kan det ikke gå helt galt. [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Ellers kan man også prøve med såkaldet forstærker, hvis man er bange for de ikke virker. En god ide er også at indtage svampene på tom mave, så burde de hvertfald virker. En anden ting jeg har tænkt på er at man nok skal foretage sig et eller andet aktivt, gå en tur, spil trommer, eller spil fodbold, et eller andet fysisk, istedet for bare og sidde og vente på de virker. God fornøjelse [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Alloedee> Jeg synes ikke man bør tage såkaldte "forstærkerpiller" uden at man ved præcis hvad man gør! De kapsler jeg har set, indeholdt knuste peganum harmala-frø, som er en potent MAOi. MAOi'er er farlige sammen med forskellige fødevarer, meget medicin, og specielt sammen med de fleste "fest-stoffer".
Desuden siger de fleste jeg kender som har prøvet at tage MAOi sammen med svampe, at det gør trippet langt mere kaotisk og uforudsigeligt - som regel på en dårlig måde.
Hvis man ønsker et kraftigere trip er det efter min mening langt bedre at ofre lidt penge på at købe flere svampe, end ved at fucke med kroppen ved at sætte et af de vigtige enzymsystemer midlertidigt ud af spil.

Junior medlem

Er det en selvfølge at din ven er en del stører end dig? [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]