@Nostalgic
Heldigvis går der længere og længere tid mellem disse indlæg. Og i den tid har jeg en tendens til at glemme hvilken racistisk og ikke mindst gennemgående paranoid psykopat du er!
hmmm
Din argumentation er som sædvanligt generaliserende, usaglig og nedladene. Når du siger "arabere" antager jeg at du mener muslimer og dermed bliver dit indlæg endnu engang bare en gang ikke-fokuseret bavl man hverken kan finde hoved eller hale i.
http://www.dr.dk/nsapi.dr/regioner/zreg ... &keepcat=ymen havde jeg ret ikk.
jeg vidste det på forhånd
det er min 6 sans (jeg kan ikk gøre for det)
min 6 sans har også udviklet en sjællen evne til at se om folk er potentælle jøder...
det er en kombination af når folk er griske selvcenteret egoistiske demokratiske aniti national og for kaster sin slægts verdier til fordel for amrikanse umoralske mode koncepter bruger
pladder humanisme i sit udvald af propagana
og handler med multinationale virksomheder,
hvis jeg vil opleve anden kultur så rejser jeg til et andet land
men når ja det er jo billigere at rejse til en gettho end fks at rejse til frankrig og jeg kan få min mac d mad her lige så godt/dårlig og sjæle løs som fks i frankrig, lokale virksomheder bukker under for umoralsk propaganda, reklamer mindet til børn psykologisk og vist i det tidsrum hvor de ved flest børn kigger på.. og det bruger de millioner på
kaptitalisme sucks.
*Note: Jeg antager, som de fleste andre vel sagtens, at det er tjetjenske/ingusjetienske oprørsstyrker der står bag de frygtelige massakrer i Beslan. Disse er rigtig nok muslimer, men at gå derfra og så til at anklage en verdensreligion er i mine øjne helt vanvittigt - og tilmed en af Nostalgics vaner.
til at anklage en verdensrelgion...
mormoner gøre det også for den sags skyld og det er usmageligt uanset hvad.