Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jun 2025 16:57

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem

Goddag.. (MG/mg = morning glory)

Står med det et spørgsmål for at få svaret på hvad det måske kan skyldes.

Har prøvet lsa 3 gange nu, henholdsvis 2* mg og 1 gang fra hwbr.

Men alle 3 gang har jeg fået en fornemmelse af "mælkesyre" i mine lår og læg muskler. Det opstår inden for den første time jeg har indtaget frøene, og vare et par timer ind i trippet.
Landet liggre sådan at det ikke bare er lidt man kan overse, i det det er til så stor gene jeg helst vil undgå at gå. Skal siges jeg ikke kan mærke det mindste når jeg sidder eller ligger ned.

I første omgang troede jeg det måske kunne skyldes giften fra hwbr, selvom jeg blot tog en lille dose på 3 stk. men da det også opstod under mg (henholdsvis 100 og 300 stk) kom jeg til at tænke på om det måske var mig den er gal med?

Kan dette skyldes "frugten" eller er det mig :roll:

Senest rettet af sorn 12 jun 2004 23:11, rettet i alt 1 gang.

In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Sorn > Er der nogen grund til at du ikke skriver morning glory eller i det mindste MG? Nu er jeg jo heldigvis vant til at folk forkorter alting, men det kan være svært for andre at forstå.

-Psyko

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Come on! Er der andre med erfaring fra baby woodrose som har haft det sådan? Jeg kan ikke svare, da jeg ikke har prøvet frøene.

Hilsen Fanny

Titel:
Dedikeret medlem

ender da hvist med jeg bare må konkludere mig til, at jeg er speciel. Kan ikke finde noget med muscle tension eller lignene på erowid on influering af lsa.

Bare træls at være "tvunget" til at sidde ned de første 2-3 timer af trippet pga. det er ulideligt at gå rundt :(

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Så prøv svampe istedet for :wink:

Hilsen Fanny

Titel:
Dedikeret medlem

oplever ikke dette på svampe.. og lavede svampe lsa combo sidste gang i håb om det måske hjalp (er lidt desperat), men gjorde ikke!

Kan selvfølgelig også bare været steddet jeg har fremskaffet disse frø fra :!:

Titel:
Psychedelia Sponsor

Geografisk sted: Vejle
Hej :)
Jeg kan ikke svare dig på hvad det skyldes, men har oplevet nøjagtigt det samme de 3 gange jeg har prøvet lsa (2 hwbr og 1 mg).
Så det er ikke kun din krop der opfører sig sådant på lsa.. En af mine venner har det forresten også på samme måde..
Mon ikke det vil hjælpe at lave et ekstrakt!?

Titel:
Dedikeret medlem

Er ved at lave ekstrakt i håb om dette måske kunne hjælpe, skal nok lige ajourføre dig hvis jeg ved nærmere..

rart at vide jeg ikke er den eneste som er helt i skoven 8)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Jeg får som regel "muscle tension" på morning glory, men ikke noget der ødelægger trippet, kan bare mærke at musklerne spænder. Sådan er det også med E og LSD så du er ikke den eneste :)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
nu har jeg efterhånden prøvet LSA mange gange og det med benene sker hver gang for mig. Jeg kan næsten ikke gå, og mine arme bliver så slappe at jeg ikke engang kan tage dem helt op til hovedet. Det er her nogle siger at jeg har "lammet" mig max, for det sker ikke for dem jeg kender som har prøvet LSA.

Titel:
Dedikeret medlem

Har oplevet det samme, dog bare som en fuldstændig afslapning i kroppen, hvor man ikke rigtig har energi til at gå..

Nogle der har oplevet anderledes på ekstrakt ?

Titel:
Admin
Brugeravatar

Jeg har næsten altid spændinger i mine muskler der til tider kan være ret ubehagelige når jeg har indtaget LSA, det skal så lige siges at jeg kun har indtaget det i form af HBWR og morning glory og aldrig som ekstrakt. Så jeg ved jo ikke om det bare kunne være de der S9 stoffer eller hvad det nu hedder. Du er ikke den eneste i verden med det problem.

Mvh. Iodjini.

-Jimmy Carter

Titel:
Dedikeret medlem

Hov vel, glemte at få ajourført mit forsøg med extract.. men det forløb ikke godt, idet jeg kom til at vælte lortet ud på mit gulv :roll:

Men planlægger dog at forsøge igen engang, når tiden melder sig til det. Også må den næsten stå på ekstrakt, for er sku træls at være bundet til at sidde ned, det meste at trippet igennem fordi jeg simpelthen ik kan gå :evil:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]