Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 22:38

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Sønderjylland
Jeg har efterhånden læst en del om Salvia Divinorum, og siden man både kan købe drogen fra Ethnoplanet og den levende plante fra Urtegartneriet kunne det være sjovt om andre havde nogle erfaringer med denne plante?

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Ja, jeg har efterhånden prøvet salvia 5X ekstraktet et par gange. Siden du har læst på sagerne, ved du nok allerede at det ikke ligefrem er et partydrug. Oplevelsen er kort (for mig omkring et kvarter), men kan være meget intens! Det minder ikke meget om andre psykedeliske stoffer jeg har eksperimenteret med, muligvis en smule med undtagelse af 5-MeO-DMT.
Du skal ryge ret meget ret hurtigt hvis du vil ha' en ordentlig effekt af normale tørrede blade. Ekstraktet er meget nemmere at få til at fungere.
Som setting anbefaler jeg et helt mørkt og stille rum. Det kan give nogen ret underlige resultater.
Men jeg mener absolut ikke at det er en af de første psykoaktive planter man skal stifte bekendtskab med... Men hvis du har erfaring med psykedeliske stoffer/planter, mener jeg at det er værd at prøve. Jeg synes dog ikke personligt at oplevelsen/følelsen er specielt god.

Helt unik oplevelse! Det kan ikke sammenlignes med noget andet psykedelisk. På mig virker det som om hjernen kobler fra, og en helt anden virkelighed opstår. Tingene der er omkring dig, ændrer sig totalt, du ser ikke dem på samme måde.
En af gangene jeg prøvede det, sad jeg og hørte noget stille Mike Oldfield musik, det var som om musikken pressede mig i modsatte retning. Hele værelset ændrede sig til et ørkenlandskab, og bøgerne på reolen blev til store stenstøtter.

5 x ekstraktet er utroligt kraftigt, nøjs med at ryge et kvart gram (eller mindre), første gang.

Det er nu en spændende oplevelse, men jeg er holdt op med at lege med "hende".

Mvh
Loonie

Medlem

Geografisk sted: København
Damn det længe siden jeg har snakket med hende. Men det rigtigt trippet er ikke behageligt for alle...

Men det da vær at prøve...

Ryg det eventuel på en bong og for at gøre røgen mere behagelig kan du putte is i eller lad den stå og afkøle i et køleskab først..

Dedikeret medlem

Yeps... 15 minutter mærkelig mærkelig mærkelig "trip" og så er man Ør i hovedet bagefter... (muligvis pga. af ryger..)

har desværrer kun prøvet 1 gang...

In our memories

Geografisk sted: Periferien af Århus
Jeg har prøvet salvia 2 gange nu. dog uden at have fået den helt vilde effekt, men jeg har også kun prøvet med små doser. Men jeg er da den lykkelige ejer af et levende eksemplar af planten som vokser som en sindsyg. fik en stikling omkring 1. marts og planten er allerede vokset til 5 dobbelt størelse, og sætter sideskud i alle retninger. så om en måneds tid begynder jeg nok at lave stiklinger af den.
Men friske salvia blade smager faktisk ikke så slemt. lidt ligesom mælkebøtteblade

Junior medlem

Geografisk sted: Norway
Har vært så heldig å ha oppdaget Salvia.
Har røyket Salvia 5x, og det er det underligste jeg har opplevd.
En grensesprengende, vakker-feminin opplevelse.
Etter de første minuttene med fullstendig 3-dimensjonal dragning og snurring inn i en annen verden, roer ting seg ned, kroppen smelter i ett med underlaget, og visdommen kommer sivende inn gjennom hele kroppen.
Her må man henge med til og begynne med, etterpå er det tid for "reperasjon" for det du måtte ha lyst til å ordne opp i .
Absolutt en opplevelse verd å få med seg, gjør det gjerne i et mørkt-stille rom, da får du mest ut av det.

Insane psychedelia user!

Jeg prøver det helt klart snart før min pause (som nogle måske har læst om i mit "hva fed" indlæg). Udfra hvad jeg har læst er det det totalt fedeste. Hvis du ikke vidste det så er det smartest at ha en sitter, dvs. en person der ikke er påvirket af noget, til at holde øje med dig fordi nogle gange kan man godt finde på at springe rundt i lokalet selv om ens mind er et totalt andet sted!

Junior medlem

Jeg klarer å ligge helt for meg selv under salvia-tripping, jeg har ikke noe behov for å bevege meg.
Jeg tror det skal store doser til før man begynner å bevege seg rundt i forvirring.
Jeg har øynene lukket under hele trippen, andre folk "er ikke tilstede" når jeg tripper.
Men kompiser av meg har sagt at , selv om de ikke skjønte hva "sitteren" gjorde i samme rommet som dem, så følte de en viss trygghet likevel.
Jeg mener at man bør tenke nøye gjennom set og setting( hvor lenge må vi oppfordre til at folk tenker på dette, før det er en selvfølge?)
Salvia er det mest forvirrende jeg har vært borti, det har ikke noe med snakking, trygghet fra andre og gjøre, det er en reise du er helt alene om, du skjønner knapt at du er på reise. Har man tenkt nøye over settingen, skal det mye til før man trenger en sitter, men bruk det gjerne til du blir kjent med dette. En salvia-tripp er...!?!?

Junior medlem

I dag prøvde jeg en liten dose Salvia-flytende ekstrakt for første gang.
Helt utrolig vakkert og meditativt.
Før og en time etter inntak, røyket jeg litt cannabis, noe erfaring sier funker knallbra sammen med salvia.
En rolig, psykedelisk og meget oppmuntrende dag.

Medlem

Geografisk sted: Between the 2nd and 4th star
Hvor er det man kan købe Salvia divornum planten (levende)???

Medlem

Geografisk sted: Sønderjylland
www.urtegartneriet.dk

Dedikeret medlem

Geografisk sted: aarhus. (fra djurs)
ja det ligger ved silkeborg hvis man sel vil hente den det gjorde jeg de har oxo mange andre sjove planter hvis man intresere sig for dem

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]