Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 15:47

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Als
Kære

Senest rettet af Benneke 13 jul 2004 00:26, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
Tja... min brug af psykedeliske stoffer startede som en leg og udviklede sig til at være et værktøj, som jeg brugte til at forlade min religion med og til at opnå indsigt og forståelse for de andre virkeligheder, som findes udenfor min religion. Det har efter min mening været ret seriøst arbejde... Altså: Mit formål er vendt 180 grader :)

Der står lidt mere her: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?t=8459

Men jeg bruger da også små mængder psykedeliske stoffer til at hygge mig lidt en aften med en ven eller to, hvilket der også skal være plads til.

Ellers har der for ikke særlig længe siden været arrangeret et møde med diverse personer herfra, som interesserer sig for shamanisme, for at udføre nogle ritualer, osv... jeg kan ikke helt huske hvor det topic er, men tror det er i psykedelisk filosofi eller i generelt.

Hvad vil han helt præcist? Have nogen at trippe med, udføre nogle ritualer, lære nogle måder at håndtere trips og benytte dem på?

Jeg ved at Fanny ved ret meget om hekse-ting og brugen af de forskellige stoffer i de forskellige cermonier. Det kan være at hun kan være lidt behjælpelig :)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ringkøbing amt.
Det er rigtigt ali.
Jeg har skrevet til Benneke om de fire af os her fra psychedelia som har udført et ritual i shamanismens og katolikens (katolismens?) -tegn. Jeg vil med glæde gøre hvad jeg kan for at hjælpe shamanistisk/spirituelt søgene med at finde os så de ikke længere føler sig alene i deres søgen!
Jeg har selv været alene om det før jeg mødte Fanny, Felix og Cirkel. Så jeg ved hvor nederen det er :wink:

-Cope

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Benneke, hvorfor registrerer vedkommende sig ikke her på sitet? :)

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Vestjylland
Hej derude!

Ja hvorfor registrerer jeg mig ikke herinde…..Udmærket forslag.

Lige først en tak til Benneke som sendte linket til dette forum.

Jeg har gennem de sidste par år eksperimenteret lidt med psykedeliske stoffer. Ikke i så stort omfang og mine trips har ikke været så intense at jeg f.eks. har oplevet at miste selvet, døden af egoet eller hvad man nu kalder det. Har altså aldrig været helt derude hvor jeg fuldstændig har måttet give slip og bare tage imod hvad der nu kommer. Jeg er nok bange for hvad jeg møder og om jeg kan håndtere det.

Har ikke haft nogle at trippe med, da jeg vist er den eneste i min omgangskreds der har den interesse. Det kunne være meget betryggende at have en eller flere ved min side som har en solid erfaring med at trippe, da jeg gerne vil prøve lidt større doser end jeg hidtil har prøvet.

De psykedeliske stoffer jeg har prøvet: Svampe, hawaian baby woodrose, morning glory. Det er dog helt sikkert at det er svampene der har givet mig de bedste oplevelser. Jeg vil dog også gerne prøve lsd, kaktus og andre spændende planter.

Jeg har fået en henvendelse fra Cope gennem Benneke(og tak for det). Jeg skriver lige tilbage til dig her i den nærmeste fremtid.

Til dig aliaarhus: Læste lige din beskrivelse af din religiøse krise, og din vej ud af det. Det var squ ret interessant læsning, godt gået. Jeg har selv brudt med min religion og meldt mig ud af folkekirken. Det var dog en meget stille, rolig og uproblematisk proces, da jeg aldrig har været specielt involveret i folkekirken. Svampenes måde at ændre min tankegang og den indsigt de har givet mig har helt sikkert været en medvirkende faktor til at jeg traf det valg.

Og ja det jeg søger er: At have nogle at trippe med, samt at lære nogle måder at håndtere trips og benytte dem på.

STOR hilsen til jer alle

Titel:
Medlem

Geografisk sted: The Falafel Heights
Hej Salo og velkommen her til denne lille, syrede afkrog af internettet. Jeg er sikker på at du nok skal finde ligesindede at trippe med! Håber du falder godt til! :)

/karma!

Medlem

Geografisk sted: Als
Tak for hjælpen alle sammen

Senest rettet af Benneke 13 jul 2004 00:27, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Midtjylland
Hvis der bliver arrangeret nogen tripture mellem salo og nogen af de lidt mere erfarne psykonauter, er jeg også interesseret da dem jeg har trippet LSA og svampe med også er relativt uerfarne. Dette ville give mig en større sikkerhed til at prøve med en større dosis.

Så sig til hvis i arrangerer en psykedelisk aften i fremtiden!

Og ja velkommen til, tror ikke du vil fortryde at du har meldt dig ind her!

Titel:
Kaospilot

Geografisk sted: (Inaktiv)
Det skulle ikke være noget problem at finde tripbuddies herinde, hvis bare man som udgangspunkt har et åbent sind, et godt humør og en venlig fremtoning. Det skulle jo ikke være noget problem 8)

Og velkommen til selvfølgelig.

mvt. jesper.

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

jespar skrev:
...og en venlig fremtoning...

Dit danskersvin!!!!!!

Skal du noget i morgen? :?:

Titel:
Kaospilot

Geografisk sted: (Inaktiv)
Ja, en venlig fremtoning, det udelukker jo så automatisk dig, Ali :P

(pm, icq, msn)

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Hej Salo.
Jeg så først emnet nu, men det er rart at høre, at der er flere som søger seriøse trip-grupper :D .

Som Cope skrev, har vi netop dannet en tripgruppe, der som udgangspunkt er spirituel, men uden en fast religiøs base. Jeg mener at religion er en smagsag alt efter temperament og baggrund, mens spiritualitet er "global" og den egentlige inspirationskilde for alle religioner.

Der bliver højest sandsynligt nogle trip-ture i løbet af efteråret (vi skal jo ud og høste fra markerne igen til oktobeer :P), så der kan det være at du (og Johndeer) kan komme med.
Jeg så lige på jeres profil, at du og Johndeer ikke bor så langt fra hinanden. Det kunne måske være en fin ide, om I to mødtes for på et tidspunkt at trippe sammen :D .

Mange hilsner
Fanny

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg vil lige skynde mig at påpege, at psychedelia.dk på ingen måde har noget med nogen tripgrupper at gøre.

Vi er før blevet hængt ud i medierne, for angiveligt at skulle have arrangeret "tripture", så jeres interessegrupper er fuldstændigt uafhængige af dette forum!

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
Psychedelia har noget at gøre med tripgrupper i det omfang at vi er mødested for de psykonauter som finder sammen i grupperne. Det er der vel heller ikke noget galt i?

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Halifaxxx skrev:
Psychedelia har noget at gøre med tripgrupper i det omfang at vi er mødested for de psykonauter som finder sammen i grupperne. Det er der vel heller ikke noget galt i?

Jo... Lene Espersen synes ikke det er i orden, at to mennesker der har taget narko i deres liv, mødes.

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Vestjylland
Nu er det vel ikke alle psykedeliske planter og frø der er ulovlige i Danmark. Så der kan da umuligt være noget forkert eller ulovligt i at danne en tripgruppe.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

salo skrev:
Nu er det vel ikke alle psykedeliske planter og frø der er ulovlige i Danmark. Så der kan da umuligt være noget forkert eller ulovligt i at danne en tripgruppe.

Det er korrekt. Men jeg vil dog alligevel for en sikkerheds skyld foreslå at man holder lav profil med den slags, medmindre man er helt sikker på at man ikke på noget tidspunkt vil indtage noget som er ulovligt.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
Det er vel heller ikke ulovligt at dannne en tripgruppe hvor man indtager ulovlige substanser? AFAIK er det kun besiddelse og salg af euforiserende stoffer som er ulovligt. Vi har vel stadig ret til forsamlingsfrihed?

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Halifaxxx skrev:
Det er vel heller ikke ulovligt at dannne en tripgruppe hvor man indtager ulovlige substanser? AFAIK er det kun besiddelse og salg af euforiserende stoffer som er ulovligt. Vi har vel stadig ret til forsamlingsfrihed?

hehe, jaja... det var nu også for sjovt. Men hvis du gav Lene Espersen mulighed for at forbyde sådan noget, så tror jeg næppe hun vil sige nej tak :P

Tror endda hun vil prostituere sig selv som tak :roll: hader den kvinde og hele hendes parti.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ringkøbing amt.
aliaarhus skrev:
Halifaxxx skrev:

hehe, jaja... det var nu også for sjovt. Men hvis du gav Lene Espersen mulighed for at forbyde sådan noget, så tror jeg næppe hun vil sige nej tak :P

Tror endda hun vil prostituere sig selv som tak :roll: hader den kvinde og hele hendes parti.

Jamen hun er også en kvinde med følelser... ligesom alle andre mennesker :?
(undskyld nogle gange kommer den skizofrene del af mig og skriver herinde :wink: )
Den anden del siger: Ali.. Hørt!!

-Cope

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]