Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 00:10

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: White Lanes
Ville bare høre hvad det absolut vildeste folk har prøvet er? Vi er et par stykker der synes vi vil prøve noget nyt, men vi er ikke helt sikre på hvad det skal være, dog har Fantasy absolut ingen interesse! Vi har overvejet ren MDMA - Er der nogen der har nogle erfaringer med det?

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
...hvorfor har GHB (Fantasy) slet ingen interesse?

Har du overvejet DOB, 5-MeO-DMT / DMT og LSD ?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Metrosexual skrev:
Vi har overvejet ren MDMA - Er der nogen der har nogle erfaringer med det?

Prøv vores udemærkede søgemaskine/rapporter/erowid/google osv...

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hej Metrosexual, og velkommen til psychedelia :)

Jeg tror det vil være en god idé om I brugte noget mere tid på at læse om nogle forskellige stoffer som I synes kunne være interessante. At spørge efter det vildeste kommer der næppe noget godt ud af, det virker i hvert fald på mig som en indstilling man let kan brænde fingrene med.

Læs en stak triprapporter om forskellige ting, og hvis I finder noget I synes lyder spændende, så gå videre med at læse om hvordan I kan indtage stoffet på den sikrest mulige måde, så I minimerer risikoen for at komme til skade med det.

En vigtig ting at gøre sig klart er grunden til at man vil prøve noget nyt. Er I nysgerrige efter at udforske sindets dybder, eller skal I bare være max blæste, eller er der måske en helt tredje grund? Alt efter formålet er forskellige stoffer mere eller mindre velegnede. Jeres hidtidige erfaringer med stoffer(og ændrede bevidsthedstilstande i det hele taget) har også meget at sige mht. om det ene eller det andet ville være en god idé eller ej.

Det er forøvrigt velset her på boardet at man selv laver noget research inden man poster, eftersom ingen af os har specielt meget lyst til at skrive de samme svar til de samme spørgsmål hver uge, fordi de bliver stillet om og om igen. Dine spørgsmål om MDMA kan du selv finde svar på, hvis du lige bruger 5 minutter på at kigge dette forum igennem, evt. suppleret med nogle triprapporter. Søgefunktionen på boardet er heller ikke at foragte, den virker faktisk ;) Check iøvrigt retningslinierne for dette forum(en af de øverste poster), der er en masse forslag til hvor man kan søge informationer.

Jeg lukker dette emne, da jeg tvivler stærkt på at det fører noget brugbart med sig. Hvis du er meget uenig, så skriv til mig privat, jeg er til at snakke med :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]