Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jul 2025 01:09

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 52 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
 Titel: Vil prøve...
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Danmark
Jeg går og spekulerer lidt på at prøve svampe.. Jeg kan ik købe dem på staden, da jeg bor for langt væk... Hvilke svampe ville være gode at prøve første gang, og hvor mange g af forskellig s´lags??? og hvad med priserne??

Insane psychedelia user!

UTFSE !!!!

Og hold dig fra svampe for helvede da !

*Grrrr*

13 årige bør ikke ta psychedelia, eller andre stoffer for den sags skyld, der er nok en grund til at (den milde) alkohollov i DK går ved 15 år... [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]

/Jensus

Medlem

Geografisk sted: Kbh. Nv.
@Jensus:
Det nytter jo ikke noget at sige "Det er forbudt, hold dig væk fra det, slut.."
Hvad skete der med HR?
@Alcoholic: Tænk dig grundigt om før du gør det..(Er du kun 13? Så synes jeg du skal vente..) Min svampedebut var på 1 1/2g. Mexi`er, og det var en rigtig fed oplevelse! Måske lige kraftigt nok.. Jeg mener jeg gav 150kr. for to gram.. Jeg vil anbefale at starte med danske eller mexi`er.. Hold dig fra Hawaii, til du HAR prøvet det..
God fornøjelse! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]
-Mathias..

Moderator

Geografisk sted: Wiggie
Hej Jensus [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] - - godt at høre fra dig, hvor har du været? - - - men lidt for grov tone!

Alkoholic! - - første gang jeg tog svampe, spiste mig og 2 kammerater 1g mexi´er hver. jeg havde det fint, men den ene ven, fik det (meget) dårligt, og den anden fik bare meget ondt i maven. jeg tror 1g er for lidt, start med 1½ - da man ikke tippper rigtigt på små doser, og derved efterlader meget til tankernes spil, med risiko for et "bad trip"
men som de andre siger: hvis du er 13, elller under 16-17 (mener jeg personligt), så vent med at spis svampe, de kan fandeme lave meget ravage inde i et hovede!!!!!!

HK Torkild [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Dedikeret medlem

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Jensus:
UTFSE !!!!

Og hold dig fra svampe for helvede da !

*Grrrr*

13 årige bør ikke ta psychedelia, eller andre stoffer for den sags skyld, der er nok en grund til at (den milde) alkohollov i DK går ved 15 år... [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]

/Jensus
<HR></BLOCKQUOTE>

Hvad fanden snakker du om!!!!!!!!!! Jeg er sq da ik 13... Og det har været oppe 10000 gange herinde... Så du ved godt hvor gammel jeg er!!!! Det har været oppe så mange gange! JEG ER 15!!!

Dedikeret medlem

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af daffy duck:
ja helt ærligt! Vi skal sgu'da ikke sidde og vejlede 13'årige til at tage svampe!

HR? Jeg tror ikke alkoholic ville havde tænkt på at tage svampe hvis det ikke var fordi han kendte til psy.dk. Alkoholic, vent 3år og spørg så igen!
<HR></BLOCKQUOTE>

Jo det ville jeg nok... Kender nogle stykker som har taget det, og syntes det var skide skægt...

Dedikeret medlem

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af TurboTorben:
Hej Jensus [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] - - godt at høre fra dig, hvor har du været? - - - men lidt for grov tone!

Alkoholic! - - første gang jeg tog svampe, spiste mig og 2 kammerater 1g mexi´er hver. jeg havde det fint, men den ene ven, fik det (meget) dårligt, og den anden fik bare meget ondt i maven. jeg tror 1g er for lidt, start med 1½ - da man ikke tippper rigtigt på små doser, og derved efterlader meget til tankernes spil, med risiko for et "bad trip"
men som de andre siger: hvis du er 13, elller under 16-17 (mener jeg personligt), så vent med at spis svampe, de kan fandeme lave meget ravage inde i et hovede!!!!!!

HK Torkild [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]
<HR></BLOCKQUOTE>

Jeg troede sq ik de kunne fucke ens hoved up på den måde... Så jeg skulle nu nok vente lidt med det...

Medlem

Geografisk sted: Gentofte
For mig er svampe ikke en eller anden ting du stopper i kæften for en griner. Da jeg ikke har et forbrug af svampe og derfor kun spiser dem med lange mellemrum, oplever jeg en form for opladning før hvert trip. Rent mentalt sørger jeg for at være klar i hovedet.

Der findes masser af folk som har nemt ved at stoppe 2 gr. psyller i munden og bare fyre den af, men det er bestemt ikke alle. Vent for guds skyld til du har lidt flere år på bagen...svampe er ikke for alle..

..og hold dig for guds skyld fra al den speed..Det er gift for kroppen, og specielt hvis du ikke er færdigudviklet.

In our memories
Brugeravatar

Ja - jeg vil give de andre lidt ret, vendt lidt med stofferne, måske ryge en fed i ny og næ... de andre ting kan godt komme til at skade mere end de gavner, med mindre du har et dybere formål med det og så er det stadig ikke helt sikkert om udfaldet vil være godt i sidste ende - men har man psychen er det utroligt hva man kan proppe i sig af ting og sager, men vent et par år endnu

Insane psychedelia user!

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Alkoholic!:
Jeg troede sq ik de kunne fucke ens hoved up på den måde..<HR></BLOCKQUOTE>

Det er præcis hvad de kan! Hvis du vil prøve noget psychedelisk så drik noget absinthe fx.

Dedikeret medlem

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Loun:

..og hold dig for guds skyld fra al den speed..Det er gift for kroppen, og specielt hvis du ikke er færdigudviklet.
<HR></BLOCKQUOTE>

Hvorfor tror du jeg tar det med så store mellemrum?? Jeg har ik taget det i over 4 uger... Tar nok først 1 streg d 23 november... Og sidste gang var d 26 september...

Insane psychedelia user!

ja helt ærligt! Vi skal sgu'da ikke sidde og vejlede 13'årige til at tage svampe!

HR? Jeg tror ikke alkoholic ville havde tænkt på at tage svampe hvis det ikke var fordi han kendte til psy.dk. Alkoholic, vent 3år og spørg så igen!

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: HaPpYlAnD
som der står i sten larris bog, børn skal ikke tage hallucinogener før efter puperteten, hvilket er en god filosofi, da det "kan" hæmme forskellige ting. Vent et par år og prøv så hvis du stadig vil. Startede selv med at ryge hash da jeg var 17 og tage svampe da jeg var 19.

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Hvad fanden snakker du om!!!!!!!!!! Jeg er sq da ik 13... Og det har været oppe 10000 gange herinde... Så du ved godt hvor gammel jeg er!!!! Det har været oppe så mange gange! JEG ER 15!!!
<HR></BLOCKQUOTE>

Alkoholic! Personligt ville jeg ikke tage svampe hvis jeg var dig, et du virker ikke særlig moden, Jeg har citeret dig som du nok kan se. Hvis du nu læser din post en gang til, syndes du så den virker særlig moden? Nej vel. For dig er 2 år meget til forskel, men forskelen mellem 13 og 15 er ikke særlig stor.
For fanden ta dig lidt sammen, jeg kan godt forstå at du gerne vil prøve svampe og det lyder vildt fedt og alt det der. Og ærligt så er det enlig også ret fedt at være på svampe, det er også fedt at være på heroin. MEN alt har en bagside OGSÅ svampe!!!
Der er også en dag efter svampe rusen (eller heroinen for den sags skyld) Der er selvfølgelig stor forskel på hero og svampe og jeg drager ikke sammenligninger med de to ting. (men overdrivelse fremmer forståelsen)

Vent til du er mere voksen, drik nogle øl prøv at ryge noget hash og knep nogle piger forfanden og opfør dig som om du er 15 år og lad vær med at blive så hurtig "voksen" for du har hele livet foran dig. Tro mig svampene forsvinder ikke selvom du bliver 20 år gammel (det var jeg selv da jeg to svampe første gang)

Vent til du er ude af puperteten som Stoned Bush siger. Du er ikke hverken fysisk eller psykisk rustet til at tage psychedeliske stoffer.

MVH
Piercer [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

PS. Jeg vil ikke løfte pegefingeren eller noget, da det ikke er mit job. Jeg vil bare gerne råde dig til at træffe et smart valg.

Hvad siger dine forældre til at du tager stoffer? (hvis de ved noget) [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Dedikeret medlem

For mig er der stor forskel på at være 13 og 15...
De ved ik noget, men jeg tror ik de vil blive sure over hash, for alle min stedfars børn ryger så...

Medlem

Alkoholic-->Jeg tror ikke der er sket den store udvikling rent psykisk på to år. Jeg synes afgjort du skulle vente 2-3 år inden du prøver svampe og andre psychedeliske stoffer. Det er ikke bajere og tjald vi snakker om her. Er du ikke klar mentalt, på at tage svampe, kan de fucke dig godt op psykisk. Vent med at eksperimentere, de løber ingen steder. Husk, det er bare et godt råd. Jeg ved godt at du selv skal tage beslutningen, men som du kan læse er der mange der fraråder dig det, i din alder.

Amnesia

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Alcoholic... spørg dig selv: hvorfor vil du prøve svampe ?

Dedikeret medlem

Jeg kunne godt tænke mig at prøve noget psychedelisk, og noget andet... Men hvis det kan fucke ens hoved op, vil jeg da self vente med det... Tak for rådene [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: min mors mave ; )
Hvornår kan man sige man er ude af puberteten??når man holder op med at vokse??? Selvom jeg er 14 så ligner jeg en mellem 15-20år med skægt og hele svineriet, og hader det på en måde. Men er det tegn på at man er næsten ude af pubertet?? har ingen ideer om at prøve det nu selvom jeg har en god psyke m.m. venter sku' efter jeg har prøvet efterskole af! kan i sige nogle "tjek" man kan lave for at finde ud af om man er parat?? Svampe er det eneste jeg har i tankerne om at prøve(Hallu) vil bare lige prøve det. Men måske inden jeg prøver det skal lægge com'men væk nogle uger, da jeg tror nogle af de mønstre man kan få kan se "onde" ud!

Insane psychedelia user!

Engang var der en 15 årig fyr som hed Jensus, han synes selv han var vildt smart og skulle prøve alverdens stoffer, fordi de lød spændende. Kloge mennesker som havde gået mange ting igennem og som var flere år ældre end ham, frarådede ham at tage hallucinogener da han højest sansynligt ikke var klar. Men Jensus var da ligeglad, han kunne da nok klare det....det kunne han også indtil han fik tvangstanker, synsforstyrrelser, angstanfald, døgnet rundt...og det generede ham i lang tid...selv et halvt år efter det begyndte var han ikke helt kommet sig over det. I dag er han ret normal, men spekulerer stadigvæk over hvordan han ville være idag hvis det ikke var sket ?

I learned my lesson....vil man ikke høre så må man lære...eller hvad man nu siger... [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]

/Jensus

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 52 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]