Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jul 2025 00:57

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Århus =)
Nogen som kender til denne svamp??? Her er hvad jeg har kunnet finde om den på nettet:

Psilocybe Tampanensis is also known as the truffle or philosopher's stone. This magic mushroom will give you a philosophical, happy and visual trip. The psilocybe tampanensis can last as long as 6 hours. It's very different from the other magic mushrooms and it tastes better. This psilocybe is a strong psychedelic ( hallucinogen).
Effects
Heavy rush, dream-like state, giggly. Deep thoughts and expressions. Visuals are blurred and distorted; colours and light merge. 3-6 hours.

Har søgt på erowid efter erfaringer med denne svamp, men har ikke kunnet finde nogen. Så nogen af jer derude som har prøvet den???????? For den lyder da ret spændende

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Jaja den har jeg guffet et par gange.
Det er den eneste psilocybinsvamp, som rent faktisk kan smage godt (frisk). [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]
Den er rimelig dyr at trippe på denne svamp da den både er svæere og sjældnere at dyrke, tilgængæld syntes at trippet har været extremt lækkert.
Du skal også regne med at tage det dobbelte af anbefalet dosis, da den ikke er specielt potent.

Medlem

Hey, har lige 2 spørgsmål til det du skrev.

Adskiller trippet sig fra andre typer svampe!!?!??! Som jeg har læst det skulle det være et "sjovere" trip, med mulighed for at få grineren på (lidt ligesom med hash) !!?!?!?

Du siger dobbelt dosis, i forhold til hvad?? Jeg havde tænkt mig at tage 7g, er det for lidt. !?!?!

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Placebo...

Svampen er ikke sjovere end andre svampe, men hvis du selv tror på det, så virker det jo nok.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Jeg får altid den ondeste griner på når jeg æder svampe, den slår enhver pot/hash griner med flere længder... I søndags knækkede vi sammen i 7-eleven fordi der var en der spurgte om ikke vi skulle have noget sodavand med hjem!
Og det er på hjemmedyrkede Cubensis i ikke enorme doser...

Medlem

Dextrose> tro kan flytte bjerge [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Men alright, der kan jo være en smule forskel på tríppet efter hvilken svamp det er, synes jeg.
Så det kunne jo sagtens ske at denne adskilte sig væsentligt mere end de andre.

Men ok, tak for svaret. [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

ps. plejer også at få griner på at svampe. Den største griner jeg endnu har fået at det, var faktisk pga noget jeg så her på psychedelia.
En havde lavet en post hvor der kun stod [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] , og en anden havde så lavet et reply hvor der kun stod [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]
Det grinte jeg af i 20min
[img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] Meget underligt

Moderator
Brugeravatar

Det er nogen vi har dyrket fra et growkit fra "min mor" [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] , jeg syns de smager meget stærkere end de cubensis jeg tidligere har købt...
Da vi var i 7-eleven havde vi guffet lidt over 1 gram, der var ingen halluer (sæføli) men der var synsforstyrrelser og så grineren!!!
Vi så forresten Den Røde Drage i biffen lige inden, det var sgu fedt!!

In our memories

Geografisk sted: Periferien af Århus
hmmmm minder mig om en tur forbi 7-Eleven sidste vinter efter lidt svampe.... voldsom griner. en af mine venner havde fået æder på, og ville have en hotdog, hvilket resulterede i at han svinede temmeligt meget med det inde i butikken, mens vi andre stod udenfor og var flade af grin [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

samme aften havde vi rendt rundt i et par timer på en byggeplads i Århus midtby. sjawt at rende rundt i en halv færdig bygning.. lige indtil man støder et stort hul i gulvet, et meget mørkt sted... total noia man får, når man er tæt på at skvatte 20-30 meter ned i mørket [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Medlem

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Dextrose:
Placebo...

Svampen er ikke sjovere end andre svampe, men hvis du selv tror på det, så virker det jo nok.
<HR></BLOCKQUOTE>

det sku du jo ik ha sagt, vel [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

Medlem

NOOOOOOOOOOOOOOOOOOooooooooooooooooooooooooo

Moderator
Brugeravatar

Til Dex: Mener du så hellerikke der er forskel på hvilken tjum man køber?? Bare mængderne er ækvivalente...
Sæføli kan der da være forskel på virkningen af forskelligge svampe!

In our memories
Brugeravatar

Altså mine trips på stenen har altså været ganske lækre [img]images/smiles/icon_redface.gif[/img] Jeg er i den (måske naive) tro at det ikke kun er indholdet af psilocybin og psilocin der bestemmer trippets karakter.
At slippe for smagen af gammel sok, er da blandt andet end bedre start end normale psyller som smager af sok. [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]
Happy trippin [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img]

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af IM Addict:
Til Dex: Mener du så hellerikke der er forskel på hvilken tjum man køber?? Bare mængderne er ækvivalente...
Sæføli kan der da være forskel på virkningen af forskelligge svampe!
<HR></BLOCKQUOTE>

Der er ikke nogen svampe der giver mere griner på end andre... Selvfølgelig er der forskel på styrken/koncentrationen af de forskellige alkaloider i de forskellige sorter, men ens psykiske tilstand bliver ikke mere "grineren" af den ene, end den gør af de andre.

Cuben 7g det er nok en pæn del, nu ved jeg ikke hvor erfaren du er. Men den indeholder i snit lidt mere Psilocybin end den alm Cubensis, men kun halvt så meget psilocin.

Så jeg vil mene at 7 g vil give et pænt kraftigt trip.

Jeg har døg hørt at de ikke er så fede at trippe på, men jeg kender kun nogen der har købt nogle i SOMA for nogle år siden. Om de bare har været uheldige, skal jeg ikke kunne sige.

God fornøjelse

MVH
Piercer [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Medlem

Ok jeg takker mange gange for alle svarene, så blev jeg da lidt klogere

-cuben-

In our memories
Brugeravatar

Det kan godt være det bare er mig og min abnorme placebo - men jeg synes bestemt der er noget anderledes ved disse svampe, jeg synes man er meget mere klar i hovedet og trippet er lidt mere spirituelt rent mentalt

Medlem

DR-D og Anima, jeg vil meget gerne høre hvilke doser i har taget !?!?!?
Har efterhånden læst forskellige doser rundt omkring, med alt fra 4g-14g. Meget forvirret omkring dosen.

Hvis man f.eks. betegener 1,5g mexier som et middel trip, hvor meget er et middel trip så på denne svamp?

Medlem

Geografisk sted: Den Anden Verden?!?
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af -Cuben-:
DR-D og Anima, jeg vil meget gerne høre hvilke doser i har taget !?!?!?
Har efterhånden læst forskellige doser rundt omkring, med alt fra 4g-14g. Meget forvirret omkring dosen.

Hvis man f.eks. betegener 1,5g mexier som et middel trip, hvor meget er et middel trip så på denne svamp?
<HR></BLOCKQUOTE>

Jeg har trippet på 1 lille gram...
De er sindsygt lækre...
Jeg blev som jeg plejer på svampe en grinern fætter... havde det komisk med alt og nød at se bjarne ris drikke øl ud af min øjenkrog *Gg*
Jeg var som et lille barn på dem [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]
De har en syrlig eftersmag efter min mening...
ikk syrlig som i slik syrlig men jaah svært at forklarer...
trippet er nice på dem [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]
God svamp...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]