Jeg har det præcis på samme måde. Det er også derfor, at jeg respekterer samt er bange for psykedeliske stoffer. Jeg mener bange i positiv forstand, når vi snakker psykedeliske stoffer. Man skal ikke gøre det, hvis man ikke føler for det. Jeg har prøvet nogle lave doser og fandt hurtigt ud af, at jeg nok skulle vente lidt. Jeg venter stadig, men jeg ved, at jeg nok skal tage et "ordentligt" trip en dag, når jeg føler for det. Altså, lyt til dig selv, hvis du ikke føler dig sikker lige nu, så er der ikke nogen grund til at risikere det store trip. Tag nogle mindre doser, og se hvordan det går, hvis du virkelig ikke kan lade være. Så kan du prøve en lidt højere dose næste gang, hvis du havde en god oplevelse. Lad være med at overdrive. Og så kender vi jo alle den gode, gamle med, at jo længere man venter med at trippe, jo bedre. Det siger alle, der har taget psykedeliske stoffer åbenbart, hvilket selvfølgelig også giver mening. Jeg tog min første mindre dosis svampe i en alder af 19, og jeg har lige siden ventet, og jeg ser stadig frem til mit rigtige trip i en alder af 25, når jeg engang føler mig klar.
Beklager, hvis det blev lidt OT.
|