Hello til jer der end læser dette

Jeg har haft min omgang med methylone i Vestsjællands området for år tilbage, så lugten af det stof glemmer jeg ALDRIG. Jeg har aldrig prøvet mephedrone, og skal derfor ikke kunne udtale mig om rusmidlets lugt. Lugter de ens?
Nu til sagen hvor af mit spørgsmål udspringer. En bekendt af mig kom i besiddelse af noget kokain fra Nørrebro for nogle uger siden. Jeg duftede til posen, som der lugtede meget kraftigt af methylone. Jeg fraråd ham at tage noget af det, men min advarsel var uhørt, han sagde det smagte som det skulle og rusen var den samme. Han var kommet i besiddelse af det, fra en person han har købt af i en årrække, denne person skulle være reel, så reel en person der har omgang med stoffer og penge nu kan være.
Derfor kunne jeg godt tænke mig at høre, om der er andre herinder der evt. har været ude for det samme, hørt noget, eller har en forklaring på, om det skal kunne passe at der er nogle i Københavnsområdet der gør sig i at cutte kokain op med methylone eller evt. et andet stof af samme virkning og lugt?
Jeg er kendt med at nogle cutter det op med lidt amfetamin, for at det skal give et "større" kick, hvis kokainen ikke er af så høj kvalitet eller koncentration.
Håber ikke jeg har overtrådt nogle af forummets regler ved dette oplæg.
Tak på forhånd for jeres svar!