Snoezel skrev:
Triprapporter <- dette er triprapport forummet, her finder du personlige oplevelser, gode og dårlige. Tag og læs de links igennem du er blevet givet, der står en masse god information fra meget pålidelige mennesker. Hvis det er enkelte brugeres erfaringer du vil have, så foreslår jeg at du sætter et semi-struktureret interview op pr. telefon, det er der garanteret nogen der gerne vil hjælpe dig med. Det er fint nok at du vil beskrive hvad det "fede" er med ærlighed, men hvad det fede er, er der ligeså mange meninger om, som der er mennesker.
Det er useriøst når du ikke har lavet noget forarbejde, det kan ikke rigtig opfattes anderledes - måske som mangel på undersøgelseskompetence, men det findes der også midler til.
Så det vil sige man skal være på stoffer for at folk herinde vil hjælpe en??? Eller læse i flere måneder for at få lov til at spørge om noget. Jeg kunne forstå hvis det var et simpelt spg, men det er dette sku ikke! Det er sku noget som er vigtigt og snakke om!
OT:
Jeg tager ikke stoffer men har røget hash nogle gange hvilket jeg ikke har gode oplevelser med pga. min angst da det bare forværrer den. Det eneste jeg tager er angst/depres. medicin inkl. jeg har et stort alkohol forbrug som sammen med min første slags medicin gjorde mig totalt manisk, og forandrede mig til det komplet den modsatte personlighed som før var stille og rolig, men nu havde jeg selvtillid som ingen anden.
Hvad der ellers skete har jeg ikke lyst til at komme ind på...