Jeg har også erfaret positive effekter med 5-htp, mest i forbindelse med søvn. Synes det afslapper meget godt de aftener hvor man bare ligger og ruller rundt i sengen og ikke kan sove overhovedet. Har også prøvet at indtage det både efter et ketamin trip og et lsd trip, faldt hurtigt i søvn bagefter, hvilket jeg som oftest finder svært i de tilfælde.
Men fik ideen med l-dopa hvis det kunne øge ens koncentration f.eks (og et lille humør-boost)
Udover det så HAR jeg googlet det, og der står faktisk nogle steder at det er et "psychoactive drug", hvilket jeg har svært ved at tro på. Derfor jeg håbede nogle kunne fortælle om det

Jeg ved godt at alkohol og stimulanser er en usund sammenblanding, men som jeg skriver, så kommer jeg sjældent i nærheden af stimulanser. Mest fordi jeg synes stimulanser er kedelige og dyre. Men det er fair nok du kommer med den prædiken, det er jo trods alt et HR-forum.
Men ja, det er vel forsøget værd. Ville bare gerne høre lidt personlige erfaringer inden jeg smider penge efter det.