Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 19:47

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Pung med hash
Medlem

Geografisk sted: På flugt
I dag var jeg så uheldig at miste min pung. Der lå lidt håndører, alle mine kort og en mindre klump hash.
Ja, det er noget fucking lort, men vil naturligvis henvende mig på politiets hittegodskontoret i morgen, for at se om en venlig sjæl har indleveret den. Spørgsmålet er så om politiet kunne finde på at gøre noget hvis de ser at der gemmer sig en lille klump. Det er sikkert et dumt spørgsmål og tror heller ikke der kan ske noget, for jeg kan vel bare nægte at det er mit. Vil bare lige være sikker, så hvis en med forstand eller erfaring på området vil være venlig at fortælle mig hvad jeg kan forvente ville jeg sætte pris på det. Tak.

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Tibuku skrev:
I dag var jeg så uheldig at miste min pung. Der lå lidt håndører, alle mine kort og en mindre klump hash.
Ja, det er noget fucking lort, men vil naturligvis henvende mig på politiets hittegodskontoret i morgen, for at se om en venlig sjæl har indleveret den. Spørgsmålet er så om politiet kunne finde på at gøre noget hvis de ser at der gemmer sig en lille klump. Det er sikkert et dumt spørgsmål og tror heller ikke der kan ske noget, for jeg kan vel bare nægte at det er mit. Vil bare lige være sikker, så hvis en med forstand eller erfaring på området vil være venlig at fortælle mig hvad jeg kan forvente ville jeg sætte pris på det. Tak.

Jeg tror ikke du skal være bekymret. Pungen har været udenfor din varetægt, og folk kan have brugt den til at gemme alt muligt mærkeligt i siden du mistede den. Min bror fik stjålet sin taske på Roskilde i år, hvor der var en pæn bunke pot i. Han fik den igen et par dage efter på politiets hittegodskontor - men de langfingrede banditter havde nuppet potten.
Jeg har selv fået stjålet en pung hvor der var lidt amfetamin i. Jeg fik pungen igen (som var blevet tømt for alle kontanter, men hvor kortene stadig var) - med amfetamin.

Medlem

Geografisk sted: På flugt
Okay. Heldigvis også hvad jeg forventede, men altid godt at blive lidt beroliget. Tak for svaret.

Medlem
Brugeravatar

Jeg mistede engang min pung, som indeholdt 2g fed, i et dsb tog. Den dukkede senere op, og indeholdte nu 1g og en halvrøget joint? :roll:

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
har en veninde der mistede hendes taske på roskilde indholdende mdma og div... andre ting.. den blev så fundet og politiet sendte et brev om de havde fundet hendes taske og at den indholdt en del ulovlige ting hun kom til afhøring og jeg rådede hende til at benægte det var hendes da den jo havde været væk i flere døgn.. de kunne ikke gøre en skid da de ikke kunne bevise at det ikke var dem der havde fundet tasken der havde puttet det i..... så benægt alt kendskab til hashen så kan de ikke gøre andet end at konfiskere det lige meget hvad de ellers siger de kan så holder det ikke...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]