Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 09:58

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 60 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Danmark
Som I måske har bemærket i de få ædru stunder er der regionsrådsvalg og kommunevalg lige om hjørnet. Tillad mig at lave lidt skamløs promovoring for Nihilistisk folkeparti, men helt ærligt, med deres holdning til stoffer behøver jeg vidst ikke at argumentere mere for hvorfor i skal sætte jeres kryds ved NFP :D

http://www.nihilistisk-folkeparti.dk/in ... 30#Sundhed

andre mærkesager er fx. psykedeliske farver i metroen, og forbud imod kirkeklokker så man kan få lov til at sove rusen ud...

/edit: titel ændret on request...

Senest rettet af Bøh 07 nov 2009 17:46, rettet i alt 1 gang.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Milano
Jeg er med på den vogn og har selv meldt mig frivilligt som kampagneleder for vores kandidat herovre i det mørke Vestjylland.
Vi var ude mandag aften og hænge valgplakater op, som en af vores frivillige partisoldater sagde i mandags: "Det er hårdt arbejde at være ligeglad!"

Medlem
Brugeravatar

warp speed farver i metroen kunne være rendyrket win

Insane psychedelia user!

Ja, de er nu gæve de nihilister - får også min stemme, her i Århus.....hvis jeg gider at gå i boksen, når valgdagen rammer..

....Her i Århus, er det i øvrigt også muligt, at stemme på: Liste P.I.K.
http://jp.dk/indland/aar/politik/article1858431.ece :)

@lulzkiller: Hvad er speedfarver - inden for hvilket farvespektrum findes de?

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Milano
FromCirclesAllRise skrev:
Ja, de er nu gæve de nihilister - får også min stemme, her i Århus.....hvis jeg gider at gå i boksen, når valgdagen rammer..

....Her i Århus, er det i øvrigt også muligt, at stemme på: Liste P.I.K.
http://jp.dk/indland/aar/politik/article1858431.ece :)

@lulzkiller: Hvad er speedfarver - inden for hvilket farvespektrum findes de?

Din stemme vil være spildt ligemeget hvem du stemmer på. Så stem på Nihilistisk Folkeparti og vis at det er ligegyldigt!

Medlem
Brugeravatar

Jeg hader kommunal- og regionsvalg. Det handler fandeme ikke om andet end børnehavernes madordninger og plejehjem.
Jeg stemmer liste M i Region H. d. 17.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Vaikuntha
ikke fordi jeg mener systemet fungerer....

men det er jo ikke ligegyldigt om der sidder en fra Ø eller der sidder en fra DF?

Medlem
Brugeravatar

Soma Juice skrev:
ikke fordi jeg mener systemet fungerer....

men det er jo ikke ligegyldigt om der sidder en fra Ø eller der sidder en fra DF?

Ligepræcis der ville det være ligegyldigt! :peace:

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: På sølvfadet med flag i
Citat:
Din stemme vil være spildt ligemeget hvem du stemmer på. Så stem på Nihilistisk Folkeparti og vis at det er ligegyldigt!

det er netop de åndsvage mærkesager fra nihilistisk folkeparti der er ren idioti.

Og forresten er du jo nok "ligeglad" med det, men hvis man er ligeglad så stemmer man slet ikke. hip hurra :cheers:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

"..og forbud imod kirkeklokker"
Ja, please. Bor 20 meter fra en kirke, det er anti nice, virkelig.
Stemmer i hvert fald ikke konservativ, som prøver gigantisk meget på at overtage min by. no go

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
"Skattefinansieret LSD-ordning på uddannelser, arbejdspladser og plejehjem."

http://www.nihilistisk-folkeparti.dk/in ... irkelighed

Hvis de stiller op hvor jeg bor, får de min stemme!

Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
John Doe skrev:
"..og forbud imod kirkeklokker"
Ja, please. Bor 20 meter fra en kirke, det er anti nice, virkelig.
Stemmer i hvert fald ikke konservativ, som prøver gigantisk meget på at overtage min by. no go

Ha! Jeg gør det samme, og hold kæft hvor er det irriterende. Hvis en eller anden idot stillede sig op på gaden kl. 8 om morgenen og bare tæskede løs på en tonstung jernklokke ville han uden tvivl blive anholdt for forstyrrelse af den offentlige orden. Men når det gælder en statssanktioneret religiøs minoritet må de helt frit terrorisere befolkningen med deres infernalske larm flere gange om dagen. De ca. 45 mennesker der er tilbage i København der stadig går i kirke ved alligevel godt hvornår der er guldstjenester, så der er ingen grund til at minde dem om det alligevel.

Jeg regner med at stemme blankt, da jeg sådan set tager det demokratiske system alvorligt, men ikke mener er der er nogen af kandidaterne der repræsenterer mine holdninger. De er allesammen nogle opportunistiske populister der altid siger hvad de tror folk vil høre, uden nogensinde at turde stå ved en upopulær med fornuftig beslutning, og det er til at brække sig over.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: På sølvfadet med flag i
Nu har jeg kigget på deres politik og finder den ganske underholdende:

Citat:
Den eneste måde man kan have det godt i dette meningsløse univers, er ved konstant at beruse sig i alkohol og/eller narko. NFP vil derfor arbejde for, at der oprettes sundhedscentre overalt i landet, hvor man kan henvende sig, hvis man er ved at blive ædru. Pengene skal følge patienten. Derfor skal den udleverede alkohol og narko på sundhedscentrene være gratis.

Ja, humor er de ikke foruden, men der er desværre andet i verden end rusmidler :lol:
Og deres sarkastiske politik varer ved:

Citat:
Børn og unge, der kan dokumentere, at de bruger minimum 8 timer dagligt på at spille World of Warcraft, skal fritages fra undervisningspligten.

spcielt dyrevelfærd er særligt underholdende ( :gud: det lyserøde tema) - Alt er ligegyldigt – undtagen nuttede dyr!

Citat:
Hvis Irak havde været befolket af hundehvalpe havde NFP heller ikke støttet den aktivistiske udenrigspolitik. Det ville jo være umenneskeligt!

http://www.nihilistisk-folkeparti.dk/

:life: :wink:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
Kan godt se det sjove i det her parti.
Men må alligevel siger at min begejstring stoppede hurtigt da jeg læste lidt længere.
Altså hvis de her kære nihilister er så ligeglade med alt og siger at de er dødsdømt kan de lige så godt springe ud fra en bro. Synes det er at gøre grin med systemet, og self er det her jo en go reminder om at der netop er brug for at blive gjort noget ved det system vi har idag, og meget af den forbuds politik som bliver ført for tiden.
Tænkte også " de får sku min stemme " lige indtil jeg nåede til deres klimapolitik.

Citat:
Vi ødelægger naturen. Faktum er, at jorden som vi kender den, med stor sandsynlighed snart går under. Men for en nihilist er det ikke det værste, der kan ske.

Set i et kosmisk perspektiv er det fuldstændigt ligegyldigt – solen vil alligevel æde jorden om højst syv milliarder år. Og hvis mennesket inden da har nået at bebo andre solsystemer, så ved vi fra termodynamikkens anden lov, at universet under alle omstændigheder vil lide varmedøden i sidste ende.

Når vi nu alligevel er så ligeglade, kan vi ligeså godt tage beslut­ningen om selv at destruere jorden

Kan det så ikke være lige meget hvornår jorden går under? Når vi nu alligevel er så ligeglade, kan vi ligeså godt tage be­slutningen om selv at de­struere jorden.!

Synes helt af princip at det er totalt hjernedødt at fyre sådan noget fis af, og specielt hvis det her parti skulle gå hen og få nogle enkelte stemmer. Den uansvarlighed var lige det der gjorde at de evt ikke fik min stemme. Vi bliver nødt til at tage ansvar overfor de kommende generationer.

Ikke meningen det skulle lyde som et surt opstød, men en vis ansvarlighed bliver man nødt til at tage, fuck dit eget liv så meget op du vil. Men det er jo dybt godnat at ødelægge de kommende generationers levevilkår.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Skou skrev:
Kan godt se det sjove i det her parti.
Men må alligevel siger at min begejstring stoppede hurtigt da jeg læste lidt længere.
Altså hvis de her kære nihilister er så ligeglade med alt og siger at de er dødsdømt kan de lige så godt springe ud fra en bro. Synes det er at gøre grin med systemet, og self er det her jo en go reminder om at der netop er brug for at blive gjort noget ved det system vi har idag, og meget af den forbuds politik som bliver ført for tiden.
Tænkte også " de får sku min stemme " lige indtil jeg nåede til deres klimapolitik.

Citat:
Vi ødelægger naturen. Faktum er, at jorden som vi kender den, med stor sandsynlighed snart går under. Men for en nihilist er det ikke det værste, der kan ske.

Set i et kosmisk perspektiv er det fuldstændigt ligegyldigt – solen vil alligevel æde jorden om højst syv milliarder år. Og hvis mennesket inden da har nået at bebo andre solsystemer, så ved vi fra termodynamikkens anden lov, at universet under alle omstændigheder vil lide varmedøden i sidste ende.

Når vi nu alligevel er så ligeglade, kan vi ligeså godt tage beslut­ningen om selv at destruere jorden

Kan det så ikke være lige meget hvornår jorden går under? Når vi nu alligevel er så ligeglade, kan vi ligeså godt tage be­slutningen om selv at de­struere jorden.!

Synes helt af princip at det er totalt hjernedødt at fyre sådan noget fis af, og specielt hvis det her parti skulle gå hen og få nogle enkelte stemmer. Den uansvarlighed var lige det der gjorde at de evt ikke fik min stemme. Vi bliver nødt til at tage ansvar overfor de kommende generationer.

Ikke meningen det skulle lyde som et surt opstød, men en vis ansvarlighed bliver man nødt til at tage, fuck dit eget liv så meget op du vil. Men det er jo dybt godnat at ødelægge de kommende generationers levevilkår.

Husk at læs videre... selve forslaget: NFP har som mærkesag, at alle økonomiske midler, der er øremærket klimaet, kanaliseres over i forskningen i vakuumbomben.

Forskning er den rette vej i stedet for dumme klima-aftaler, der blot skal begrænse mennesket.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Forskning er kun en del af løsningen, hvis hele jordens befolkning udnyttede den klima og energibesparende teknologi der findes i dag, havde vi ikke haft så skide travlt med at få lavet endnu en "sidste øjebliks løsning". Der er brug for en dramatisk ændring i den holdning vi mennesker har til ansvaret for vores planet, det er jo nemt nok at skyde det skylden over på at teknologien ikke er udviklet nok endnu. Men faktum er at hvis alle olie og kul værker lukkede ned den dag idag og vi fremover fik vores energi fra alternative energier, så som atomkraft, vind, sol og bølge energi, så vil der ikke være noget problem med klimaet.
Kina er et af de lande som går forrest i kampen mod energispild, svjh så har de sagt at de vil skære 25 % af deres energibehov inden 2025, men med den inflation Kina har, så vil deres udledning af drivhus gasser stadig være højere i 2025 end den dag idag.
Mennesket har brug for grænser når normal etik og fornuft slipper op!
- og jeg går altså ikke ind for grænser, men et vis ansvar har vi alle sammen, for at dæmme op for det klimaproblem der virker uundgåeligt.

Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
@Skou: Du har helt ret, men det er måske lidt for store ord til et kommunalvalg? :wink:

Her handler det jo mest om bare at love vælgerne størst muligt bidder af det offentlige budget.

Du mener vist vækst når du skriver inflation?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Skou skrev:
Forskning er kun en del af løsningen, hvis hele jordens befolkning udnyttede den klima og energibesparende teknologi der findes i dag, havde vi ikke haft så skide travlt med at få lavet endnu en "sidste øjebliks løsning". Der er brug for en dramatisk ændring i den holdning vi mennesker har til ansvaret for vores planet, det er jo nemt nok at skyde det skylden over på at teknologien ikke er udviklet nok endnu. Men faktum er at hvis alle olie og kul værker lukkede ned den dag idag og vi fremover fik vores energi fra alternative energier, så som atomkraft, vind, sol og bølge energi, så vil der ikke være noget problem med klimaet.
Kina er et af de lande som går forrest i kampen mod energispild, svjh så har de sagt at de vil skære 25 % af deres energibehov inden 2025, men med den inflation Kina har, så vil deres udledning af drivhus gasser stadig være højere i 2025 end den dag idag.
Mennesket har brug for grænser når normal etik og fornuft slipper op!
- og jeg går altså ikke ind for grænser, men et vis ansvar har vi alle sammen, for at dæmme op for det klimaproblem der virker uundgåeligt.

Lad os nu bare lytte til Bjørn Lomborg, når der snakkes klima. :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

@Drupe: Jo, det er helt sikkert store ord for et kommunalvalg, men man kan også vende den om og sige at det gør jo heller ikke noget at det varme vand løber i 2 min ekstra?
Svaret er jo desværre ja, måske gør det ikke en forskel hvis DU alene lader vandet løbe, men hvis der nu er 1000 mennesker der har den holdning så kommer vi ingen vejne overhovedet. Vi bliver nødt til at tage ansvar for vores klima i hverdagen. Slukke på kontakten og alle de andre gode råd som der nu findes. Og ved at give sådan et parti her taletid ved et kommunalvalg erkender vi jo også at det hele bare er lige meget, og at det ikke gør nogen forskel om du skruer op på 5 på radiatoren med åben vindue om man sparer på vandet og farlige kemikalier, for det hele er jo dødsdømt i forvejen. Synes det er så stor en omgang... ja, ved ikke helt hvad jeg skal kalde det, men bestemt ikke noget positivt. Og de folk som seriøst støtter op om den holdning som dette parti ligger for dagen, burde kigge sig selv i spejlet og spørge om ikke den luft de ånder kunne bruges på en anden når nu alt er så ligemeget og ligegyldigt. No offence, synes bare hele vores samfund er ved at blive ædt op af dårlig moralle og en vanvittig holdning til hvordan man styrer et samfund.
Og jo, mente vækst og ikke inflation :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg fryser! Mer' global opvarmning tak!

"Povl Bregengaard er den lokale kandidat for Nihilistisk Folkeparti, der kalder universet fuldstændig meningsløst. Han går til kamp for at få opvarmet Øresund, måske med svenskernes hjælp, hvis de vil genåbne Barseback"

http://gentofte.lokalavisen.dk/han-vil- ... /711039343

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 60 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]