jada..det er det sjove [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]
fysiske:
smerter i led ødelagte gummer pga coke sort omkring øjne ved overdrevet kiksemisbrug bleg hud svage/ømme muskler og så har jeg fået en hvid streg i den brune farve i det ene øje
psykiske:
selvdestruktivitet paranoia glemsomhed manglende tro på virkeligheden selvoptagethed (hæhæ) svært at falde i søvn angstanfald synsforstyrelser psykose: har en enkelt gang gået i næsten 2 måneder med en underlig følelse af aldrig at være til stede, jeg kunne se ud i den tomme luft i timer, dette var fulgt af en tanke der kom tilbage hele tiden: "bliver jeg sindsyg hvis jeg gør det her" det var i forbindelse med alt jeg gjorde, cyklede, spiste, gamede...ALT, det var ikke så sjovt men igennem gode samtaler med venner forsvandt det stille og roligt.
alt dette er over laaang tid, kan se voldsomt ud men det er ikke min opfattelse af det.
hmmm hvorfor bliver man så ved med at tage stoffer, det er det hele værd.
for tiden fylder de psykiske følger en del i hverdagen, det hænger sammen med at igennem de 2 sidste måneder har jeg virkelig gået til den, jeg har den overbevisning at hvis det ikke er noget man tænker en hel del over når man er igang med en misbrugsperiode, ja så går det galt, hvis man er ligeglad, ja så er man allerede sindsyg, så tænk over hvad i gør, og hvad det har af bivirkninger, og lad for guds skyld være med at syntes det er ubehageligt at gå og overveje psykoser, for så ender man sq med en inden man får set sig om.
[ 28 Juni 2001: Besked ændret af: Ax/Chill ]
[ 28 Juni 2001: Besked ændret af: Ax/Chill ]
|