Jep! Jeg har selv været ganske tæt på!
Jeg var på studietur i Geneve med fysik-højniveau holdet. Vi havde været på druk alle aftenerne og jeg tog ephedrin om morgenen for at blive frisk igen. Der var dog lige EN slem dag, hvor jeg havde mange tømmermænd. Jeg tog omkring 15-16 ephi piller af ukendt styrke, samt 6-700 mg koffein. Oven i dette røg der fem-seks kodimagnyler og tilsvarende antal treo. Lidt øl til morgenmaden gjorde det ikke bedre...
Efter en time eller to, havde jeg det HYLDENDE morsomt. Jeg var ved at flække af grin i bussen på vej til CERN. På vej ned begyndte jeg at ryste enormt. Midt under et foredrag, kunne jeg bare mærke at min krop ikke kunne mere. Min puls røg over de 200 slag/min og blodtrykket var tilsvarende vildt. Jeg besvimede over bordet. Efter kort tid vågnede jeg igen og kravlede ud på toilettet for at inducere opkastning. Hele holdet gik ovenpå for at få lidt mad. Jeg lå bare over et bord og var sikker på at jeg havde fået hjerneblødning.
Da jeg kom sikkert hjem til hotellet svor jeg at behandle min krop med mere respekt for fremtiden, hvilket jeg også føler at jeg har efterlevet! Det var ihvertfald lige en advarsel til mig selv!
MVH Bandil
|