Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 16:34

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

Hej psy!

Jeg er fyldt 18 for en måned siden, jeg har stadig ikke fået en ven/veninde endnu, jeg er jomfru og har ikke haft en kæreste endnu. Bare se hvilken fejl jeg er.

Jeg har så desperat brug for hjælp, at jeg overvejer at tilmelde mig et kommunalt stof afvænnings program, for de er de eneste der vil hjælpe mig. (Ikke at jeg er stofmisbruger, men mit liv er er lige så ligegyldigt som deres, og jeg mangler de samme livs kundskaber som dem)

Eller måske et eller andet møde for ensomme mennesker. Det er bare svært at indrømme hvor stort spild mit liv har været, og hvilken ensom taber jeg er.

Det eneste jeg ønsker er bare at blive anerkendt. Lige nu er jeg bare en flue på væggen. Jeg vil bare have en anden person skal kunne lide mig.

Men det er svært når jeg ved jeg ikke er det værd. (I hvert fald lige nu)
Jeg er ikke intelligent og jeg er ikke sjov. Jeg ville få dårlig samvittighed over at være sammen med en pige, fordi jeg ved at jeg er uværdig.

Det eneste jeg har at tilbyde, er at jeg er flink/svag og at jeg ikke kunne gøre nogen fortræd.

Kender i nogle steder hvor man kan gratis hjælp til sådan én som mig?

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Meget langt væk
Jeg kender desværre ikke sådan nogle mødesteder, men jeg ved de findes. Og du kan jo også overveje helt almindelige fritidsaktiviteter, som ikke er specielt for ensomme mennesker. Sport, dans (der er altid mangel på mænd på dansehold), politik (altid brug for folk, der gider lave noget), osv..

Men jeg vil bare sige at du ikke skal være så hård ved dig selv. Du er hverken uværdig eller nogen fejl. Der er ingen andre, der vil dømme dig så hårdt som du selv gør, og ingen andre der kan se så mange fejl ved dig som du selv mener at kunne. Det er en rigtig skidt vane at tillære sig, specielt når du ikke har gjort noget som helst galt, men bare er så uheldig at være ensom.

Derudover så har andre mennesker slet ikke den magt til at bestemme hvem du er, som du tror. Du bliver ikke uværdig, dum eller grim af at andre synes det. Lad være med at binde knuder på dig selv for ikke at kunne leve op til nogen idealer som du tror nogle andre har for dig, om at du skal være en superelsker, charmør, smuk og superintelligent machomand, eller jeg ved ikke hvad. Som regel har dine medmennesker slet ikke sådan nogle tossede ideer om dig, og hvis de har er det deres problem og ikke dit.

God vind, Blomst! Håber du snart finder en god vej, som er din.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hej Blomst!

Det lyder virkelig som om du er langt nede i kulkælderen.

For det første er du absolut ikke "en fejl" fordi du ikke har haft en kæreste, og er jomfru. Jeg var selv jomfru et par år efter langt de fleste af mine venner, så jeg tror sagtens jeg kan sætte mig ind i hvordan du har det, lige på det felt i hvert fald. Jeg kan sagtens huske hvordan det er, at krympe sig når snakken falder på sex (og det gør den tit!), fordi jman er jomfru.

Du har nogle store problemer med din selvtillid. Hvis du hele tiden går og tænker negative tanker om dig selv, så tror du til sidst på dem, og de vil blive til virkelighed. Det er noget du bliver næd til at være opmærksom på.

Du skriver at du føler dig ensom. Kan du ikke prøve at fortælle lidt om din hverdag? Bor du hos dine forældre, går du i skole? Jeg ved at der i i hvert fald større byer, er steder du kan møde andre unge, der heller ikke har en veletableret omgangskreds. Ellers er det helt oplagte forslag jo selvfølgelig, at du skal melde dig ind i en fodboldklub, karateklub, skakklub, fotoklub etc. - men jeg ved godt det helt sikkert er lettere sagt end gjort...

Hvornår synes du dit liv begyndte at gå ned ad bakke?

Jeg kan desværre ikke svare dig på dit eneste spørgsmål, men jeg håber det er i orden at jeg skriver alligevel. Alene dit nick gør mig helt fuldstændig overbevist om, at du langt fra er værdiløs! :)

KH

/Om Shanti har skrevet et indlæg i mellemtiden. Jeg har ikke læst det, men jeg håber ikke jeg gentager alt for meget... Bær over med mig :)

Junior medlem

Hej Blomst.
Det rører mig dybt at du har det af helveds til. Mit forslag er som de andre har sagt, find en ting som interesserer dig. Tag ind og se fodbold hvis det skulle interessere dig, og find nogen venner derfra.
Begynd til aktiviter, gå i byen og mød mennesker. Du kan umuligt sætte dig ind på en bar eller lignende, uden at der er en eller anden som begynder at snakke til dig. Det er uundgåeligt.
Ellers er mit råd til dig, at du skal se lysere på tingene, vær den du er, ingen mennesker er kedelige, alle har noget spændende man kan fortælle, eller har ting som interesserer dig, som du kan snakke med andre om.

Mvh.

Medlem
Brugeravatar

Hej Blomst. Kig på http://www.ventilen.dk/. Det er et anderkendt initiativ, som har mødesteder for ensomme unge i de fleste store byer. Kan varmt anbefales.

Medlem
Brugeravatar

Hvorfor har du brug for en, som skal fortælle dig, at du er god nok ?

Du er god nok, fordi DU siger det.
Ikke fordi andre siger du er det.

Medlem
Brugeravatar

Du skal hanke op i dig selv ! jeg har også haft det dårligt med mig selv, men hvis man ikke tror på sig selv, så gør andre det heller ikke. Hvis du føler du ikke kan være dig selv som du er, så find ud af hvad det er du ikke kan lide, og gør noget ved det. Det er ikke for at være efter dig på nogen måde, men bare men tid du bruger på dette, er spildt til fordel til noget der gør dig bedre tilpas, så kom ud og find det i stedet for at lade noget gå dig på, for problemer er til for at blive løst. held og lykke !

P.S Med hensyn til dit navn har andre hentydet til dit navn som om det lyder som om du har noget at byde på, og det gør det da også. Men med en som har noget at byde på, må det være hen af poetisk, men piger skal lidt længere op i alderen, før de finde romantike fyre interssante, så læs evt. materiale om kvindelig adfærd, hvis det er fordi du ikke er social med kvinder du er lidt nede. Man kan altid gøre sin situation bedre.

Junior medlem

DU skal elske DIG selv, før du kan elske ANDRE. hank op - det kan være svært og du er måske aldrig faldet til. men, lær at elsk dig selv - at nogle mennesker ikke kan lide dig betyder intet. den eneste der virkelig betyder noget for DIG er netop DIG! kun du kan gøre dit liv surt eller sødt, det hele afhænger af din selvopfattelse. jeg ved ikke præcis, hvad der skal til, før du får øjnene op for hvor fucking fantastisk, du er, men det er nok ikke et afvænningsprogram. en psykolog lyder mere som noget for dig.. og det skal gerne gå stærkt, for har godt nok aldrig hørt nogle beskrive sig selv på så nedværdigende måde som dig, og det er der absolut ingen grund til.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Syd for vest, 3. stjerne til venstre.
Sådan en som dig, ja hvem er du *S*

Jeg tror du har meget mere at tilbyde end at du er flink og ikke kunne gøre en flue fortræd. Men for at du selv kan se hvad du har at byde på, må du få øje på hvem du er. Når du så har fundet ud af hvad du har at byde på, er du nødt til at vise det for omverdnen, så de ved du er på markedet og har noget du gerne vil dele med nogen.

Du finder dig selv ved at opleve ting og få erfaringer. For at få selvtillid skal du lave noget som du kan lide og intreserer dig for og få nogle succe oplevelser. Du behøver ikke at gøre det samme som de andre og du behøver ikke at sammenligne dig med de andre. Find noget som er dig og du kan gøre for dig selv.
Hvis du ikke ved hvad du kan lide eller kunne være god til, så bare start med noget der har en smule interesse.

Du skriver at du er ensom. Hvordan med venner, har du nogle du kan snakke med der? Nogle af dine venner der laver noget du godt kunne forstille dig selv at lave? Måske det var en idee at lave noget sammen med en ven og få et tættere venskab ved at have noget at være fælles om og man kan snakke med om.

Jeg kan forstille mig at din ensomhed og flue på væggen syndrom måske kommer af at du er genert og ikke snakker så meget når du er sammen med andre. Måske er du bangen for at sige noget forkært, bare at virke fjollet eller dum. Eller måske synes du bare ikke at det er vigtit nok, det du har at tilføje samtalerne. Her skulle du prøve at lytte til hvad det egenlig er de snakker om og hvor tit de selv kvejer sig med formuleringer og andet. Det er meget normalt at man dummer sig under samtaler, man griner lidt og så snakker man videre. Den eneste måde at komme til at snakke med andre er ved at gøre det, acceptere at man kludrer i det og snakke videre.

Men du lyder til at have så lavt et selvværd at du nok har brug for proff hjælp, medmindre du virkelig er indstillet på at gøre en forskæl for dig selv. Terapi kan være en god sideløbende hjælp, når man skal arbejde med dig selv, specielt hvis man er lidt fastkørt i rutiner og vaner der er svære at bryde. Den allerførste vane du skal bryde er at værdsætte de allermindste fremskridt, stille små mål og ikke nedgøre dine nederlag samt forstille dig store mål.

Medlem
Brugeravatar

Havde et link liggende som jeg syntes på en måde passede til din situation!
tænkte det ville være fint!

It's difficult to believe in yourself because the idea of self is an artificial construction. You are, in fact, part of the glorious oneness of the universe. Everything beautiful in the world is within you. No-one really feels self-confident deep down because it's an artificial idea. Really, people aren't that worried about what you're doing or what you're saying, so you can drift around the world relatively anonymously. You must not feel persecuted and examined. Liberate yourself from that idea that people are watching you.

Det handler vel bare om at være glad. .

Jeg har røget for meget. .

Jeg elsker meget

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Kbh
Blomst:

Du skal opbygge noget selvtillid, og derefter møde nye mennesker!
Det kan godt være det lyder lidt for simpelt, men det hjælper enormt meget at træne!
Tag en masse (flere og flere) armbøjninger hver dag, du bliver mere pumpet og sexet og får MEGET mere selvtillid når du kan se bøfferne bliver større!

Tit når man har lav selvtillid gør man ikke så meget ud af sig selv. - En vigtig ting når man skal møde en pige er også at føle sig lækker :)

Husk også at spis sundt samtidig! En sund livsstil er kuren mod lav selvtillid og selvhad!
Som der er sagt før i tråden, elsk dig selv før du elsker andre! :)

- Abraham Lincoln

Medlem
Brugeravatar

stop med at tage stoffer i et stykke tid..
du kunne evt. starte med noget skole, det er et "nemt" sted at møde mennesker imo.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Casa Tranquila
Annuller han skriver han ikke tager stoffer.

Nå jeg er også jomfru dog et år yngre end dig har heller ikke haft en kæreste. Det syntes jeg ikke der noget galt med. Hvis man ikke har fundet en pige der kan lide en så er man nok ikke klar til den slags eller også har man bare en evne til at vente til man føler det er rigtigt.

Jeg syntes ideen med at begynde til forskellige fritidsaktiviteter er god.

Du siger du ikke har meget at tilbyde udover at du er flink og ikke gør nogen fortræd. Nøjagtig sådan har jeg det også men det er da også nogle kæmpe evner at eje.
Jeg er glad for det er de evner jeg besidder frem for evnen til at kunne score 3 piger på en roskilde festival.

Jeg er egentlig heller ikke særlig sjov bortset fra at jeg tit gør grin med min evne til ikke at kunne fortælle vittigheder og den slags. Jeg prøver og nogle gange fejler jeg men så griner folk af det.

Nogle gange har jeg haft nogle af de samme tanker som dig men når men tænker over det er folk altså ikke så kritiske som de nogle gange virker.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Blomst skrev:
Hej psy!

Jeg er fyldt 18 for en måned siden, jeg har stadig ikke fået en ven/veninde endnu, jeg er jomfru og har ikke haft en kæreste endnu. Bare se hvilken fejl jeg er.

Jeg har så desperat brug for hjælp, at jeg overvejer at tilmelde mig et kommunalt stof afvænnings program, for de er de eneste der vil hjælpe mig. (Ikke at jeg er stofmisbruger, men mit liv er er lige så ligegyldigt som deres, og jeg mangler de samme livs kundskaber som dem)

Eller måske et eller andet møde for ensomme mennesker. Det er bare svært at indrømme hvor stort spild mit liv har været, og hvilken ensom taber jeg er.

Det eneste jeg ønsker er bare at blive anerkendt. Lige nu er jeg bare en flue på væggen. Jeg vil bare have en anden person skal kunne lide mig.

Men det er svært når jeg ved jeg ikke er det værd. (I hvert fald lige nu)
Jeg er ikke intelligent og jeg er ikke sjov. Jeg ville få dårlig samvittighed over at være sammen med en pige, fordi jeg ved at jeg er uværdig.

Det eneste jeg har at tilbyde, er at jeg er flink/svag og at jeg ikke kunne gøre nogen fortræd.

Kender i nogle steder hvor man kan gratis hjælp til sådan én som mig?

Psychedelia er et godt sted at hente inspiration, men vil du bruge den til at nedgøre dig selv eller opbygge dig selv?

Du behøver ikke betale for inspirationen; den er ganske gratis. Hvis du er for svag til at modstå den så lad dog være. Er du sikker på du ikke er så usympatisk at du gør dig selv fortræd, fordi du er bange for at blive voksen?

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Go'e gamle Danmark
Hej Blomst. Kanon at du står frem på den måde, for det kræver mod at konfrontere sine problemer. Det lader til at det går dig meget på at du stadig er jomfru, men kan kun sige jeg var også selv jomfru indtil jeg blev 18 og flere personer i min omgangskreds er både myndige og jomfru, så det er egentlig ret normalt. Derudover vil folk heller ikke dømme dig af den grund, for det at miste sin mødom gør dig heller ikke sejere end dem der ikke har. Så læg den bekymring fra dig og begynd at se indad. Respekter dig selv. For det at leve med en så hård selvkritik er en kæmpe byrde som aldrig fører noget godt med sig.

Held og lykke fremover :)

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Farveladeland
Hej Blomst!

Det røre sgu noget i mig, når folk som Du lukker op og råber om hjælp. Jeg får virkeligt ondt af dig.

Her er mit bidrag så til dit tilfælde, og andre som læser med og står på samme flise. Så at sige.
- nogle vil måske sige at det noget underligt noget jeg skriver, men det er nu engang min måde at tackle sådanne problemer på.

Hvis du ikke allerede har det, så få først og fremmest styr på de basale ting i din tilværelse.
Hold værelset/lejligheden ryddet og rent. Spis ordenligt. Lav dine, eventuelle, lektier. Gå i bad hver dag.
Kom ind i en ordenlig søvnrytme. Klæd dig i tøj du føler dig tilpas i, og ikke nødvendig vis hvad moden diktere. Tjen lidt penge, hvis du har brug for det/lyst til det. Et job er også en god måde at møde og komme i kontakt med mennesker på, selvom det kan virke uoverskueligt, for en plaget sjæl som dig. :)
Der er selvfølgelig mange flere ting, og dette er bare eksempler. Du vil opdage flere ting, hen ad vejen.
Det er ting som gør livet meget nemmere, i en hverdag hvor man ellers er nedtrykt. Det er i hvert fald min oplevelse.
Især det med at holde værelset ryddet og pænt og spise fornuftigt(det giver også lidt selvtillid, når man ved man er god ved sin krop). Jeg ved det kan være svært det hele. Men gør dig alligevel den tjeneste at give det en chance.

Dernæst kan jeg varmt anbefale dig styrketræning! Og nej, ikke body building. Styrketræning.
Meld dig ind i et fitness center. Det er ikke det dyreste. Nok 200-250/måned. Gør det til en del af din rutine at træne regelmæssigt. Det kan være virkeligt skræmmende for en fyr i din situation at skulle gå ned blandt muskelkæmperne, og skulle begynde at træne. Been there. Det jeg gjorde, var at smække mit yndlings musik over på Ipod'en! Man kan bare skrue helt op mens man træner, og forsvinde i sit eget lille univers. Det er faktisk ganske hyggeligt, oven i købet motiverende hvis man lytter til noget musik som er lidt 'up-beat' :D Og hvis du har lidt overflødige kilo så er det bare op cardio-maskinerne(løbebånd, cykel, step-maskine osv.)
Du kan eventuelt gå ind på http://www.bodybuilding.dk. Her kan du finde massere af hjælp til hvordan man sætter en kostplan samme, hvilke øvelser man kan lave og en hel masse andre ting i forbindelse med motion, træning og kost. Meget nyttigt og motiverende. Og jeg kan love dig for at der ikke findes noget større selvtillidsbooster end når man kan se at kroppe forandre sig til det bedre, og det er SÅ motiverende til at fortsætte. Det mener jeg virkelig. Det er kokain gange uendelig.
Desuden, så er ting som styrketræning rigtig godt til at flytte fokus fra de negative ting man går og tumler med. Og hvis gør det grundigt er man så udmattet, på en behagelig måde, at man også glemmer det lidt resten af dagen.

På et tidspunkt - det kan tage meget langt tid, desværre - opnår man et så højt niveau af selvrespekt og selvtillid
at man har mod på at f.eks. møde nye mennesker, tage initiativ til samtaler med piger og i det hele taget har man meget mere mod på det hele. Men mærk dig mine ord: det er ikke noget der sker med det samme. Jo mere du lægger i det, jo hurtigere går det, men jo mere tidskrævende er det. Gør det til en hobby, det gjorde jeg. Og det har hjulpet mig, synes jeg.

I det hele taget så er en sund livsstil og regelmæssig træning kombineret med med optimisme, viljestyrke og troen på at det nok skal lykkes min opskrift til en bedre til en nemmere tilværelse. Det er hamrende svært, og selvdisciplin er et must, men det kan altsammen overkommes hvis du tror på det.
Livet er hvad man gør det til.

Jeg håber at du kan bruge det til noget, men ellers kan jeg se at der rigtigt mange fornuftige mennesker som muligvis har nogle mere overkommelige bud.

Jeg ønsker dig alt det bedste fremover, og håber at du må få vent skuden mod det bedre!

Senest rettet af Mbp. 06 aug 2009 10:23, rettet i alt 1 gang.

Medlem

Geografisk sted: hjortshøj
thumbs up til jer alle for at hjælpe en der har det dårligt
blomst: jeg var jomfru indtil jeg var 26 og blev siden gift ( og skilt ) jeg fortryder idag at jeg lod det gå mig på! jeg tror et højskoleophold ville få solen til at skinne på blomsten, jeg kender INGEN der har fortrudt at have været på højskole. op med humøret blomst du er et godt menneske og det skal fisserne nok opdage når de er blevet træt af cola-brian´erne

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Langt derude et sted.. der er jeg.. lige nu
Fuck pigerne der kun går efter de der fyre med store overarme og penge, og med solariebrun hud..
fuck nu dem.. det eneste de er er nogle billige slut's ... Blondinen med D skålen, der står og presser dem sammen for en drink ;) fuck nu bare hende...
De har mindst været på 5 grene samme aften so why bother....

Du er langt fra en fejl.. bare fordi du ikke har fået lidt indu ?
Jeg fik da jeg var 13... fordi jeg var så sexfikseret som teenager..den dag idag fortryder jeg faktisk lidt jeg ikke ventede, og fik en lidt mere ... hva ska man sige ? spændt... ultimativ ... førstegangs-sexoplevelse ;)
Tror at når man går og venter blir det også så meget dejligere og bedre når man endelig finder tøsen...
Sex bliver nemlig hurtigt bare sex.. og så mister man det intime og det dejlige ved det ( syndes jeg ) .. og det bliver ret overfladisk...
Folk der knepper med en ny vær gang de er i byen er nogle billige møgsvin hvis du spørg mig :) piger eller drenge, shit the same.
Det er pludselig bare blevet til " kød " i deres øjne, og det kan give mig kvalme, og de misser den fedeste sexoplevese - selv om de går og tror ( damn jeg er for fed, jeg knepper så mange fisser, damn man ! jeg er slem ) ..... jaja.. men de misser stadig det intime der kan være imellem 2 personer der kender hinanden godt, og som holder af hinanden...
Pigen skal nok komme min ven :) Det tør jeg næsten love dig

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Germany
Hmmm ... jeg vil virkelig gerne svare på det her for jeg kender faktisk en der nok havde det på nogen lunde samme måde .. Jeg prøver men ved ikke lige om mit dansk er godt nok til at forklare ordentligt..

En jeg gik i skole med blev mobbet for vildt i .. tja, faktisk hele folkeskolen igennem og det endte heller ikke da han gik videre på gymnasiet hvor jeg dog ikke var men mange af mine venner og de har altså fortalt mig det hele..

Gutten jeg snakker om hedder Patrick, meget spinkel og extremt inadvendt og mega tudefjæs. Men hør nu her; klassens flotteste pige (alle drenge var vilde med hende) der nok var 5 år videre end alle andre var rent faktisk den første der virkelig havde interesse for ham Patrick. Og jeg snakker om unge på gymnasiealderet altså, og i Tyskland hvor det hele foregik er man nok 1-2 år ældre der end i Danmark.. Tja, det endte med at Patrick kom sammen med hende pigen og jeg kan love dig han ligner en clovn! Det er vel nok 4 år siden nu og jeg mødte dem faktisk en byen ikke alt for længe siden og de var stadig sammen og ham Patrick er blevet til et helt andet menneske, han er simpelthen ikke den samme mere. Jeg kunne sagtens fortsætte, men det er ligemeget for pointen er at det ikke gælder om hvordan du ser ud eller hvor kommunikativ du er eller whatever.. Især i skolen er det som "outsider" rigtig shitty jeg ved det sku godt har selv været med til og mobbe "de svage" i klassen og det der og det er sku HELT klart at man selv er den svage når man gør sådan noget! Det fatter man bare ikk som puberterende 18-årige eller hvor gammel man nu er.. Man vil være på en linie med de andre i klassen der har ordet; "de stærke" ..

Hvis jeg var dig, vil jeg tilmelde mig til noget som dkbn eller noget og prøve og skrive til piger der .. Ikke drenge, for de forstår nok ikke hvorfor der nu lige er en gut de ikke kender skriver en mail.. De vil mds. tror du var bøsse så det nytter ikk en skid og finde venner der. Men personligt synes jeg det er en hel del nemmer og skrive via nettet i første omgang og du vil sagtens opleve positiv response. Og dermed har du så tålmodighed til at samle ny energi, det kommer helt af sig selv.

Som en skrev et par linier er den der "ventilen" nok et rigtig god sted for dig. Folk der har selv samme problem så det vil blive meget nemmere for dig at komme i kontakt.

Jeg håber virkelig du vil få det godt igen, for sådan burde intet menneske føle sig!! Du har ret til at leve som du gerne vil. Du skal nok klare det min ven :) Jeg tror på dig og det gør vi alle her og vi kender dig ikk engang personligt!! Du har energien til det, det er jeg sikker på!

Held og lykke ... Ha' det rigtig godt!

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
Jeg tror simpelthen ikke på, at du ALDRIG har haft en ven. Hvad med som barn? Er du autist eller lider du af en eller anden form for sygdom (fysisk/psykisk)?

Mht. det med kæreste og kærlighed, så er jeg i mit 25-årige liv blevet mange gange bekræftet i, at ALLE på ét eller andet tidspunkt får en kæreste, oplever gengældt kærlighed eller får sex - ihvertfald MINDST 1 af de 3 ting. Sådan er det bare - ligegyldig hvor sære eller grimme eller usympatiske eller nørdede eller kiksede eller generte eller indadvendte de er. Det er en slags natur-lov.
De eneste det ikke sker for, er ekstreme genier, og eftersom du skriver, at du ikke er specielt intelligent, er jeg overbevist om, at du vil få sex eller kærlighed eller kæreste på ét eller andet tidspunkt. Højst sandsynlig inden du bliver 25. Måske endda inden du bliver 20. Bare vent.

Det var sguda et lidt mere opmuntrende råd end det dér "lær at elske dig selv" eller "lær at løfte tunge vægte". Jeg siger, at det nok skal komme til dig, ligegyldig hvad der sker. Kæreste, kærlighed eller kusse. Der findes en eller anden pige/dreng derude der tænder på lige præcis den person du er, ligegyldig hvilken person du er, som du vil komme i kontakt med på ét eller andet tidspunkt. Så bare slap af. Det er ren statistik/sandsynlighedsregning.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]