Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 09:08

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 42 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

..

Senest rettet af guldsky007 22 okt 2010 23:14, rettet i alt 1 gang.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Min kæreste er selv meget interesseret i stoffer i starten var det mest stimulanser, men efterhånden er vi gået over til kun at tage svampe og LSD engang imellem. Så længe man kun har et rimeligt forbrug og på ingen måde er på vej ud i et misbrug er der ingen der skal blande sig i hvad jeg indtager har mine egne regler :). Kunne forstå hvis hun råbte op, hvis det var hele tiden man var fucked up.

Kan klart anbefales at trippe med sin dame selvfølgelig hvis hun er åben overfor det og har læst på lektien og føler sig klar.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt væk
Mødte hende i en MDMA blæser :roll:

Men vi tager mdma en gang hver anden måned mig og hende + vennerne, ellers holder hun mig i stram snor men får stadig lov at tage stoffer engang imellem, bare det ikke bliver for tit. Og det er jo egentlig godtnok for det var sgu nok endt galt ellers :P
Hun tager ikke selv rigtig stoffer mere og det er jeg glad for. Lyver aldrig overfor hende omkring det da jeg synes det er iorden at jeg overhovedet får lov til det af hende. Men et totalt forbud fra hendes side ville også ende ud i jeg ville gøre det alligevel :)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: lidt nord for regnbuen og så bare forbi møllen (der hvor det altid sner)
Jeg holder det sq mere eller mindre skjult =) .. Men nu tager jeg sq heller ikke specielt meget mere (: .. For jeg ved hun vil sige --> Jamen hvis du gør det, vil jeg også --> Og hvis der noget jeg bare ikke kan tage, er det piger der tager stoffer.. Donnu why, er nok bare gammeldags og syntes ikke det passer til piger. ( Jeg ved det en latterlig holdning, da piger selvfølgelig ikke er en dyt anderledes og burde kunne nyde det ligeså vel som drenge).

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Dengang vi begyndte at komme sammen var hun meget skeptisk, men nu passer hun mine planter når jeg ikke selv har tid. Hun ryger dem ikke, men har ikke noget imod jeg gør det. Alt i alt en meget god ordning. Så skal jeg sgu nok holde hendes hår, når hun drikker sig æske stiv og det skal ud igen...

Idag kan vi dø af at elske med hinanden
Så vi lever som vi gør. fordi vi ved vi' på spanden
Verden er for fuld af lort, til jeg kan sortere
Så jeg prøver bare på at få mit liv til at fungere

Medlem

Geografisk sted: På flugt
Mødte også min kæreste i en MDMA rus. Den sommer fjollede vi rundt og tog diverse ting og sager sammen. Det har ændret sig. Heldigvis. Tror ikke et forhold med så meget indtag af knark er sundt. Nu ryger vi lidt hash sammen et par gange om måneden og snupper en sjæden gang også lidt coke eller amf til en tur i byen med vennerne, eller svampe til en aften for os selv. I og med vi har haft disse oplevelser sammen er vi begge ok med at hinanden indtager stoffer. Hun kan dog blive lidt muggen de perioder hvor jeg ryger cannabis på dagsbasis.

Jeg kunne ikke forestille mig at være i et forhold hvor man skulle skjule den slags ting. Så må man vælge.
Heldigvis er det åbenbart ikke os alle der skal stå overfor det valg :wink:

Wannerbe psykedyliker
Brugeravatar

Geografisk sted: The most psychedelic place ever
Det kan vel ikke blive mere hyggeligt når man sidder knokkelskæv med sin kæreste som konstant for grinerflip over alt hvad der sker , men hun ryger kun tjald hatten af for det , men hun siger jeg må tag alt det jeg vil bare jeg passer på mig selv :peace:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Electric Ladyland
Min kæreste har et ambivilent forhold til min eksperimentering med svampe, samt min svampedyrkning. Hun frygter, at det ender galt, men er samtidigt misundelig på de oplevelser de giver mig, samt al den energi og interesse jeg lægger i dem. Så mon ikke hun kommer med på trip en skønne dag, det kunne da være magisk.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
PT single:)

Men begyndte at komme sammen med min eks på et syretrip, vi var sammen stygt lang tid og det endte vel ud i hun syntes, at livet med mig var for variabelt og at alt det psytrance, var kæmpe barnligt.

I starten var hun cool med mine projekter mht grow af diverse. Til sidst kunne hun ikke acceptere det.
Det hele handler vel om at kunne acceptere hele sin partner, uanset hvad - ellers holder det sgu ikke i længden.

Ens kæreste skal vel heller ikke blande sig i om man tager stoffer! Jeg vil aldrig blande sig hvad min kæreste gik og foretog sig, så lang tid hun bringer mere glæde til mit liv end problemer.

Dedikeret medlem

Jeg synes efterhånden jeg har fået accept. Da interessen først spirede var begejstringen ikke stor, men heller ikke fuldstændig aflukket overfor at psykedeliske stoffer kunne bruges konstruktivt. Efterhånden som øjnene blev åbnet for reel argumentation med belæg, var min interesse åbenbart ikke så latterlig længere.
Så pludselig en dag da hun havde kyssesyge (og derfor ikke kunne drikke), var tanken om en lille stimulans ikke længere så utiltalende. Indtil videre har det så været et trip methylon med hende. Jeg føler sku ikke rigtig at det er noget issue, da jeg behandler det med respekt.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Electric Ladyland
Child of Aum skrev:
Ens kæreste skal vel heller ikke blande sig i om man tager stoffer! Jeg vil aldrig blande sig hvad min kæreste gik og foretog sig, så lang tid hun bringer mere glæde til mit liv end problemer.

Det hører jo mange gange med til ens personlighed, samt påvirker ens ve og vel hvilket jo uundgåeligt interesserer partneren, så selvfølgelig skal vedkommende da "blande sig". Kommer dog an på hvad du mener med det.

Junior medlem

Mødte min kæreste igennem miljøet, og jeg blæste den langt mere af i starten end han gjorde, og ikke kun i weekenderne. Ikke at jeg på nogen måde har været afhængelig af det, har "bare" haft det sjovt. - efter en god måneds tid tog fanden fat, og fik indikekte et valg, ham eller mit narko!
- Er glad for jeg fik det valg, valgte ham og idag har jeg været clean siden 10 marts i år :D
har stadigvæk samme venner, sidder stadigvæk de samme steder, men istedetfor en flaske vand, så en kold Tuborg :D

// Krystal

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

And skrev:
Child of Aum skrev:

Det hører jo mange gange med til ens personlighed, samt påvirker ens ve og vel hvilket jo uundgåeligt interesserer partneren, så selvfølgelig skal vedkommende da "blande sig". Kommer dog an på hvad du mener med det.

Altså hvis hun blander sig i mit forbrug af noget som helst, så det fandmer ud!!!!!

Jeg drøner ikke rundt og fucker min hjerne op, eller skifter personlighed pga stoffer. Jeg er efterhånden nået til det punkt hvor det bare er hygge at være blæst. Dog burde det ikke være noget problem for en fremtidig kæreste, handler jo bare om at finde en der er med på den.

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Geografisk langt væk...
Min kærste kan jeg intet fortælle, jeg har prøvet det hele og hun har intet jeg INTET prøvet, desværre. Hun har også en godt forhold til sin mor og fortæller hende alt. Da hendes mor og far arbejder hvor mine forældre arbejde vil de sandsynligvis og få det at vide hvis jeg sagde noget :S det eneste hun ved jeg har prøvet er alkohol. Dog har mine forældre fundet ud af det meste jeg har prøvet bare ikke i så stor omfang som jeg i virkeligheden har :P :D

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Min kæreste tager selv stoffer ved lejlighed, og vi tager gerne en tur sammen i ny og næ... Hun er mest til stimulanser til byture, især methylon og ethylcathinone, men er stort set frisk på alt, MDMA, ketamin, LSD, GHB, at ryge sig skæv og alt det andet sjove. Så vi er helt ærlige om, hvad vi tager, har taget og er påvirket af... Der er ikke noget bedre end fuld tillid i et forhold. Dog holder vi også hinanden i ørerne og holder pauser nogle gange for ikke at vænne os for meget til at være på stoffer. Det er superfedt at kunne dele de vildeste oplevelser med én så tæt på sig, og man får også eksperimenteret med hinanden.

Medlem

Jeg har blandede erfaringer med det. Jeg startede mine eksperimenter med mit psykotiske jeg sammen med min ex og det var nogle af de største oplevelser i mit liv, både med syre og mdma. Men da forholdet kørte skævt var det næsten umuligt at komme ud af det. Havde haft så mange gigangtiske oplevelser sammen så det virkede fuldstændig umuligt at vi kunne gå fra hinanden, selvom vi fornuftigt sagtens kunne se at vi burde gøre det. Det endte med at køre fuldstændig galt, men solen stod heldigvis op igen. Men jeg tror ikke jeg foreløblig skal have en kæreste med på syre, mdma måske, end til videre har jeg dog holdt det til at det er min hobby som hun har hendes og det har fungeret ret godt.

Mvh
Anarkrig

In our memories
Brugeravatar

Anarkrig skrev:
Jeg har blandede erfaringer med det. Jeg startede mine eksperimenter med mit psykotiske jeg sammen med min ex og det var nogle af de største oplevelser i mit liv, både med syre og mdma. Men da forholdet kørte skævt var det næsten umuligt at komme ud af det. Havde haft så mange gigangtiske oplevelser sammen så det virkede fuldstændig umuligt at vi kunne gå fra hinanden, selvom vi fornuftigt sagtens kunne se at vi burde gøre det. Det endte med at køre fuldstændig galt, men solen stod heldigvis op igen. Men jeg tror ikke jeg foreløblig skal have en kæreste med på syre, mdma måske, end til videre har jeg dog holdt det til at det er min hobby som hun har hendes og det har fungeret ret godt.

Mvh
Anarkrig

Jeres oplevelser sammen blev simpelthen for store til, at I kunne forlade hinanden... Det er ret interessant... Det var godt nok også en stor oplevelse at tage syre med min kæreste første gang. Må jeg spørge, hvorfor I gik fra hinanden?

In our memories
Brugeravatar

Child of Aum skrev:
And skrev:
Child of Aum skrev:

Altså hvis hun blander sig i mit forbrug af noget som helst, så det fandmer ud!!!!!

Jeg drøner ikke rundt og fucker min hjerne op, eller skifter personlighed pga stoffer. Jeg er efterhånden nået til det punkt hvor det bare er hygge at være blæst. Dog burde det ikke være noget problem for en fremtidig kæreste, handler jo bare om at finde en der er med på den.

:stupid:

Min kæreste tager ikke stoffer, men jeg har sagt at hvis hun være med mig, må hun bare acceptere min livsstil, så længe jeg ikke er i noget misbrug.

Medlem

-> minimal: Det tror jeg desværre ikke jeg har noget endeligt svar på. En del af det var at vi udviklede os så enormt forskelligt. Der kom efterhånden mere og mere forskellige sandheder til os fra lucy. Ud over det skabte vores trips sammen en alternativ virkelighed. Det lyder mærkeligt, men det var som om vi kun kunne være sammen i eventyret og det var umuligt at blive sammen i den fælles verden.
Det er dog ved at være nogle år siden, det eneste der stadig er et problem er at jeg savner intensiteten fra vores ture sammen enormt. Har udforsket mange andre måder at trippe på, men det er ikke helt så inderligt som med hende.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Anarkrig skrev:
-> minimal: Det tror jeg desværre ikke jeg har noget endeligt svar på. En del af det var at vi udviklede os så enormt forskelligt. Der kom efterhånden mere og mere forskellige sandheder til os fra lucy. Ud over det skabte vores trips sammen en alternativ virkelighed. Det lyder mærkeligt, men det var som om vi kun kunne være sammen i eventyret og det var umuligt at blive sammen i den fælles verden.
Det er dog ved at være nogle år siden, det eneste der stadig er et problem er at jeg savner intensiteten fra vores ture sammen enormt. Har udforsket mange andre måder at trippe på, men det er ikke helt så inderligt som med hende.

Med det i baghovedet, kan jeg tænke endnu en grund frem til min eks skred..

Jeg fik formuleret mig dårligt længere oppe. Selvfølgelig forventer jeg ikke en tøs accepterer jeg voldlammer mig konstant, det er bare det jeg laver når jeg er single. Uden piger eller narko står sindet stille:)

Når jeg har dame på, så slapper jeg lidt mere af, fordi mit tempo er som et CPC nummer, straight forward helst over de 150bpm... Når jeg er sammen med en tøs, har jeg nogle weekender bare lyst til andet hygge, end narkohygge... Som single, hvad fanden skal man ellers tage sig til? Selv en fisketur kan gøres ret så blæst;)

Men damn hvor vil jeg gerne have en kæreste jeg kan flyve sammen med, men tror også jeg er ved at finde hende:) så glad man kan være for sådan noget, eller blive af det, kan blæse alt andet væk... Men damn, glæder mig også til summerpsy:) håber det bliver ren summerlove der PLUR....

DEX: tror ikke jeg kunne være sammen med en pige der ikke tog et eller andet, bare engang imellem:) Men hver man sin lyst. Dog vil jeg heller ikke kunne være sammen med en afbrænder som jeg selv er, ville ende ud i en af os døde:D og det er lidt skræmmende, fordi tror det er sandt.....

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 42 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]