Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 01:44

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hej alle mine venner.
Spørger for en ven, da han ingen bruger har herinde.

Hej Psychedelia. Jeg har på det seneste oplevet, at jeg hyppigere har fået mareridt end før. De sidste 2-3 uger har jeg fået mareridt omkring 2-3 gange om ugen. Dette giver ingen mening for mig, da jeg normalt aldrig får mareridt, så jeg tænkte om i havde et bud på hvad der var galt?

Og det skal lige nævnes, at han ikke har taget andet end cannabis og alkohol, og mængden af cannabis han har indtaget er minimal.
Så derfor burde killerdrogen ingen indflydelse have.

Nå ja, peazj!

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Electric Ladyland
It's all in your head!

Skriv drømmen ned, list de mest fremtrædende symboler op, analyser drømmen heraf vha. http://www.drommetydning.dk/

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Har du det meget dårligt psykisk eller fysisk? Det kan også sagtens bunde i det

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

And skrev:
It's all in your head!

Skriv drømmen ned, list de mest fremtrædende symboler op, analyser drømmen heraf vha. http://www.drommetydning.dk/

Nu skal det vel også tilføjes at tydning af drømme ved at fx at kigge på symboler, overhovedet ikke er noget, der har noget på sig. Imo handler det bare om overtro ligesom horiskoper. Jeg kan godt se mig lidt enig i, at drømme i en vis grad kan have noget med ens liv at gøre og ikke bare er tilfældelige. Men at sige, at hvis man fx drømmer om sne, at man så har en masse aggressive følelser, som man har holdt inde, er noget vås.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: On top of myself i hope
yeah that ^^ At tænke for meget over sine drømme, KAN virke stik modsat og gøre det værre.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Op i dig... HÆHÆHÆ
Jeg må give Gæst ret, det der med at "fordi man ser en drage er der noget man skal bekæmpe" er noget pis. Drømmesymboler er fuldkommen individuelle.

Jeg foreslår din ven at hvis det plager ham meget har han jo muligheden for at gå til en psykolog, men jeg vil foretrække dette som sidste udvej.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Electric Ladyland
Nå, nå, nå!
Det er nu ellers meget hyggeligt. Selvfølgelig skal det ikke danne grundlag for noget som helst, og hvis det er særligt plagsomt skal der professionel hjælp ind over.

Spiacente il mio amico. Le correzioni è stata fatta.

Riguardi migliori
Anders

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Laniakea Supercluster & The Surrounding Area
synes han de drømme er ubehagelige?

selv elsker jeg at ha mareridt :o

Titel:
Junior medlem

Hej alle.

Denne ven er mig, men da jeg ikke havde en bruger herinde, har jeg ikke kunnet svare.

Citat:
Har du det meget dårligt psykisk eller fysisk? Det kan også sagtens bunde i det

Jeg går rundt og er en smule bekymret nogle gange. Der er mange ting i min hverdag - skole, venner men mest af alt min psyke. Jeg er inde i en fase, hvor jeg prøver at gøre om på mig selv. Jeg er begyndt at lede efter mig selv mere, at få indsigt, og ikke vandre rundt i en tåge, hvor det eneste man vægter er andres værdier, hvor populær man er osv. Det har påvirket mig meget, da jeg også har læst en del litteratur om emnet - værende både filosofi og psykologi, hvilket har åbnet en hel del op for mig, og givet mig en hel ny indsigt.. Føler tit, at jeg blot er en lille ubetydelig brik, i et kæmpe stort puslespil. At jeg så også er begyndt at ryge lidt hash nogle gange kan måske også være en del af det... Det er ikke særlig tit jeg gør det, men jeg tror jeg bilder mig selv ind, at det påvirker mig.

Hvor meget hash skal der egentlig til før det begynder at påvirke en? Jeg er godt klar over at det er et svært spørgsmål, da ingen mennesker jo er 100% ens. Men måske kunne i komme med et skøn?

Og tror i generelt, at hele denne omvæltning af min personlighed kunne have noget med det at gøre?

Mvh!

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Dynamite: Det kunne godt være fordi der sker så meget i dit liv for tiden, jeg oplever hvertfald selv der sker noget i min drømmeverden når der er ræs på mit liv.

Et hvæs hash kan jo påvirke en, så det er lidt svært at svare på, men ryger man hyppigt er det jo klart det påvirker en :)

Titel:
Junior medlem

Tror egentlig også generelt, at jeg lægger mere i det end jeg bør. Måske er en af grundene til at jeg har dårlige søvnrytmer, og nogle gange kan få mareridt, at jeg bare ikke sover når jeg skal. F.eks, kan jeg finde på at sove kl 05, for derefter at vågne kl 08, og så igen sove kl 13-18 og være vågen til 05 igen.

Efter at have sovet lidt tidligere, kan jeg godt mærke alt er blevet bedre. :)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det lyder rigtig godt :)

For nogen, er korrekt søvn meget vigtigt, ellers kan man blive ret kulret af det.

Titel:
Junior medlem

Portuz skrev:
Det lyder rigtig godt :)

For nogen, er korrekt søvn meget vigtigt, ellers kan man blive ret kulret af det.

Jeg vender tilbage hvis det går helt galt igen :D

Mvh, og tak for svarene!

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
ConfusioN skrev:

selv elsker jeg at ha mareridt :o

Jeg vil heller ikke sige at jeg elsker mareridt. Men aligevel er det noget som jeg synes er utroligt ved mareridt. Det er nok den slags "drømmetype" hvor der virkelig sker ting og sager. Og man husker som regl meget af det, og det er utroligt dybt læggende.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]