nu vil jeg aldrig sige at jeg er misbruger.
men grunden til at jeg endte i denne her situation, hvori at jeg har et forbrug af narko ved visse lejligheder, noget narko oftere end andet, og visse lejligheder oftere end andre. -
oh yeah, nu kommer det...
Det hele har vel for mig, startet ret tidsligt... det her skal ikke forstås som nogen heroisk fortælling om hvordan en ung knægt voksede op.. men altså, nærmere en patetisk fortælling om hvordan livets meningsløshed samt samfundets midler til at glemme dette, har inspireret mig.
det hele startede tilbage i de bitte små klasser, hvor jeg begyndte at se op til alkohol, jeg drak det ikke(det her er vel 1-5 klasse). på dette punkt vil jeg give samfundet skylden, for den sags skyld samfundsmentaliteten i at drikke meget, er positivt.
nogen år senere, 6-7 begyndte min dansklærer at køre hård propaganda imod stoffer... for mig havde det den omvendte effekt, da jeg på den ene side kunne høre en lærer(som man i forvejen ikke er så glad for) stå og sige det ene, og samtidigt finde modsatte på nettet... mest omkring hash.. - jeg blev taklet forkert, i forhold til hvis man skulle have ’hjernevasket’ mig

hjernevasket.. mjaeh.. forkert ord, men i ved.
senere, 8-9 klasse kommer min bedste ven forbi, og spørg om vi ikke skal ryge en joint, sammen med 2 andre.. vi ryger den joint, men jeg bliver ikke påvirket... så vi bager en hashkage med 1,2g rigtig god ryger til hver... - ingen effekt.. før jeg dagen efter vågner op alene, og FUCKED UP.. 2 uger efter eller noet i den dur, ryger vi igen... og tjalden fortsætter så med at have en fast plads i mit liv derfra.. - til tider for stor plads, har altid vekslet imellem tider hvor jeg ryger fast, og tider hvor jeg ikke gør. - og jeg er kommet frem til med mig selv, at hvis jeg skal være afhængig/lamme mig ofte i noget... så er det tjalden(da ketamin er for dyrt).
senere hen, omkring sommerferien til 10, prøver jeg at spise en halv ecstasypille og sniffe en bane amf.. men det bliver en 1gangsting, hvilket jeg i dag er glad for, at det var dengang. - da folkeskolen er et forkert tidspunkt at begynde.
jeg fortsætter sådan set i min dejlige ensidige glade verden, hvor jeg går ind for at hashen skal være legal, fordi i det mindste dør man ikke af 1 pille hash ligesom med ecstasy!!111..
- skal så siges, at uden for stoffernes verden, så har jeg omkring 10 klasse et lille opgør med livet, da jeg ikke følte livets mening, når livet ikke har nogen mening... jeg begyndte at studere darwinisme og (også modsatrettet) lign. for at kunne få mig et syn på hvad meningen med livet ku være, der evt. ku være sand. – og jeg endte konklusionen, livet har ingen mening, ud over at formere sig og sikre sin races videreførelse.
og jeg fortsætter så, uden at ville tage stoffer... til den skæbnesvangre dag, hvor mig og en ven står på toilettet på arbejdet, med en bong og noget 15x ekstrakt af salvia divinorum... jeg blev revet rundt.. lige pludselig var der noget i min overbevisning der ikke helt holdt stik.. for hvad jeg havde oplevet, i de minutter på det toilet, stred imod at verdenen bare var "normal".. - ikke at jeg ikke kunne se ideen i "du har jo bare været forgiftet grumt i et stykke tid". - men.. ja..
der går vel så et stykke tid, hvorefter jeg finder den (in)famøse shop i kbh og bestiller lidt småting derfra.. afprøver mig frem.
hvilket så senere fjerner min "ide" omkring alt dets magi- og erstatter det med min fascination fra de helt unge dage, af ’hedonistisk’ legetøj. – der så for mig, går mere ud på at gøre det rigtigt, under ordentlige vilkår osv… end at ”finde gud”
i dag står jeg så vel 1½ år fra noget af det her… selvom jeg har været ude blandt de ”fleste”(as if) former for narko (15-17 ting), har tjalden været det eneste, jeg har haft problemer med at styre.
om det var sådan jeg blev misbruger? Nej, men det var sådan jeg blev den til jeg er i dag, som nogen vil kalde misbruger.
anyways, så fik jeg brugt 5min på det her - og det er med vilje at jeg ikke skriver med stort, kommunisme blandt bogstaver!