waggafnipsen skrev:
det lyder som et ego-tab du har haft dig.. det skulle være utrolig givende..
Hedder det ikke "ego-død"?
@ Zap. Med din erfaring, vil jeg da mene, at det ikke kan blive for voldsomt at bryde igennem for alvor. Jeg har et eksperiment med LSA bag mig, hvor jeg mener jeg tog ca 10 frø, og det fandt jeg ganske spændende. Må nok indrømme, at det ikke var noget jeg for alvor brød mig om. Trods, at jeg også havde en del trips bag mig, da jeg prøvede LSA, følgte jeg, at trippet var kantent, ustyrligt og egentlig ret meget uden for min egen kontrol, og jeg må desværre indrømme, at min evne til der at give helt slip var svækket, da jeg følte, at LSA'en tævede min hjerne og min bevidsthed noget så grueligt. Jeg havde også et utrolig ubehageligt comedown, selvom der dog var en masse flot fyrværkeri at kigge på uden for vinduet (det var nytår).
At du ikke har fået nævneværdig virkning anden gang, kan skyldes, at LSA frø variere utrolig meget i potens. Et frø i din pose kan indholde et højt indhold af LSA, hvor et andet kan indholde næsten intet. Derfor er det altid en god ide at lave ekstrakt af LSA'en.
Røg i under trippet?