Først og fremmest vil jeg gerne sige tak til DR-D og hans meget brugbare info i tråden: "brugbare råd i den første psykoaktive oplevelse."
Men, jeg har dog nogle andre spørgsmål og forslag som jeg gerne vil ha' mening og svar på.
Vi er nogle drenge som kraftigt har overvejet at tage LSD her til sommer. Vii har henholdsvis tænkt os at leje et sommerhus i godt og vel 2-3 uger og tage én dose LSD pr. mand med der op. Grunden til at vi gør det på denne måde er bl.a. at vi har fået at vide, at man efter første gang er pænt blank oppe i fem-øren. i godt og vel en 2 ugers tid efter (er det rigtig? er det slemt?).
Vi har også planer om at tage en trip-sitter med, og det er jeg overbevist om er en godt idé. Vi har selvfølgelig også tænkt os at tage andre forholdsregler, samtlige af dem DR-D anbefaler plus lidt ekstra

.
Hvordan lyder idéen er det okay? og har vi næsten "udryddet" chancen for et dårlig trip?
Og så lige det sidste spørgsmål. Er der nogle mærker at abefale af LSD, og skal det være på frimærke eller væske form?
Tusind tak for hjælpen!
PS. Det skal siges at en af mine kammerater ALDRIG har prøvet nogle former for stoffer udover tjald og alkohol, kan han "ta' " det?