waggafnipsen skrev:
hey alle sammen... jeg skal på mit første sådan "real" psykedelia i morgen... lsa i form af ekstrat..har det som om at jeg er lidt halv bange.. men heller ikke bange som sådan... men tanken om... hvis nu der skulle gå noget galt og sådan... er dette helt normalt ved første trip...?
Ja, det er helt normalt at være spændt eller nervøs. Jeg vil dog sige, at hvis du er grænsende til bange, så er det fordi du ikke har researchet stoffet nok og fordi du har for mange ubekendte. Der er en vis fornuft i at være bange for det ukendte. Jeg har det mere sådan, at jeg researcher et stof til jeg næsten brækker mig over tanken ved det og "bare vil have det overstået", eller måske er det mere følelsen af at kende stoffet, dets dosis og virkning så godt på et teoretisk plan, at jeg ikke kan forestille mig at blive klogere på emnet ved at
læse mere om det, på det tidspunkt skal der praksis til.
waggafnipsen skrev:
men har valgt at købe lidt mdma til hvis nu jeg skulle få dårlige tanker da mdma altid gør mig utrolig glad (uden videre) ville i mene det er en dårlig ide at bruge det som udvej hvis trippet begyndte at gå i en dårlig retning...?
cannabis har jeg osse.. eller skaffer det i hvert fald.. elsker cannabis.. får mig til at blive dejlig rolig...
Om MDMA: det er nok et dårligt stof at slå et bad trip ned med, for ikke bare bliver du stimuleret, men du risikerer også at MDMA'en "ikke virker som normalt" fordi den er blandet ind i LSA rusen. Og spørgsmålet er hvordan en begyndende, galopperende noia vil arte sig under de forhold?
Om cannabis: jeg kender ikke LSA, men jeg har på svampe følelsen af at "svampeeffekten" sommetider er lidt "indkapslet" eller er nede i en kasse, hvor meget af effekten udspiller sig. For mig sker der det, når jeg ryger cannabis ovenpå svampe, at alle sider i papkassen bliver sprængt ud til alle sider (som da Jim Carrey gemmer sig i Ray Finkles papkasse på galeanstalten), og så kommer effekten af svampene meget hurtigere og vildere. (Tag ikke fejl: jeg synes dette er en fed effekt, men du taler jo om at stilne tankerne under en opbyggende noia. Som du måske ved har jeg ikke så meget tolerans mod cannabis, så jeg får næsten altid en ret vild, psykedelisk effekt af det).
De fleste gode råd mht. til at slå et bad trip ned er sovemedicin.
Men det bedste er at være så afklaret og velresearchet på forhånd, at du ikke har denne lurende tvivl.