Hey, jeg er en knægt på 16 som har besluttet mig for at tabe mig lidt inden sommer
Så jeg har anskaffet mig nogle Ephedra 850 kapsler og nogle 200mg's koffein piller.. (:
Ephedra 850 information (oversat fra tysk)Ephedra 850 with 500mg E excerpt (10% E stood) is not anything for weak nerves. Take a cap on the early morning and feel you in the late afternoon still another wohlig stimulating and appetite-decreasing effect without Crash, outstanding to use during a Diaet! A cap before training (never later than 8 hours before the sleeping going), and you another booster to never replace will want short! Optimal training booster, Appetitzuegler and Fatburner. Income recommendation according to manufacturer: 1 cap 1-3 times per day.
Warning reference: This product is not only for experienced users, a delivery at women and under 18 year old! Ask before application an experienced physician and do not object you this product not with well-known diseases such as heart complaints, thyroid illnesses or psychological complaints! The income of this product does not replace Diaet and no training program!Pris 400kr, nedsat til 350kr. For et glas med 100stk <- Hvis det kan bruges til noget;)
Så det jeg tænkte på var om der ville være nogen speciel risiko for nogle alvorlige bivirkninger ved
1stk ephedra 850 og 200mg koffein to gange om dagen, altså 2stk ephedra 850 og 400mg koffein om dagen, sammen med træning, fysisk arbejde og løb, i ca 1 uge, måske 2.
I går havde jeg spist ½pille+100mg koffein med ephedra kl 07:30, en ½ mere+100mg koffein kl 09:30. Spiste så en hel pille+ 150mg koffein kl 15:00, da jeg var ude at løbe ved 16:00 tiden oplevede jeg at min puls var rimelig høj, og hjertet bankede
Meget tydeligt, stoppede i et stykke tid og løb så videre, turen var på ca 5km. (Kan også vær fordi det er meget lang tid siden jeg har været ude og løbe:D) (Har læst om efedrin at det jo kan fremkalde hjertebanken og højt blodtryk, har dog normalt lav puls og blodtryk) Resten af dagen havde jeg stadig masser af energi:)
1.Er det noget jeg skal bekymre mig om?^
2.Er der stor risiko for alvorlige bivirkninger ved ca en uges brug på den først beskrevne måde?
3.Er de sikre at bruge som booster fremover, blandet med koffein, fx en time før styrkecenter?
4.Hvor hurtigt opbygges tolerancen og hvor lang tid går det efter endt brug før den er nede igen?
Det er ikke så mange kg fedt det drejer sig om, men skal lige af med jule sulet

Ved godt det måske ikke er det rette sted at spørge om dette, men jeg er meget tilfreds med forummet og har hentet mange nyttige oplysninger herinde. Og syntes personligt at mange herinde har rigtig godt fat i tingene:)
Jeg takker og bukker, og takker igen