ZlazkeFrø skrev:
Kjær skrev:
ZlazkeFrø skrev:
Så er du syg.. Fatter heller ikke hvad folk ser i film som bumfights, det grænser i mine øjne til at være ligeså sygt som snuff og lignende!
Jeg bremsede nu mest over, at det var det visuelle ved vold, du har det så slemt med.

...og ja, jeg var knokleskæv, da jeg skrev den kommentar.
Jeg kan forstå at det kan være medrivende at se en boksekamp eller lignende, men at stå og heppe med på en slåskamp i byen eller skolegården for den sags skyld ser jeg intet visuelt fedt ved, ja det gir et adrenalinsus men vold er stadig hamrende ubehageligt!
Ved ikke helt hvordan jeg skal tolke det du skriver...
At folk bliver revet med kan jeg forstå (De savner vel spænding i livet eller har en masse agressioner) men ligefrem at optage det, pakke det ind og sælge det som "visuelt candy" er jeg imod!!
Ved ikke rigtigt hvordan jeg skal forholde mig til din post Zlaske.
er du imod
ALT form for vold, eller kun typisk bytursvold?
og hvorfor egentligt (hvis det er tilfældet) være imod at to, cola-påvirkede-ronny-typer danser lidt rundt for at få en primitiv tilfredsstillelse før de går hjem? hvis de altså IKKE er til gene (staveplade?) for andre.
og hvad med et fænomen som yuppie-hooliganisme, som er den form for hooliganisme som indbefatter aftalte slagsmål på afsides liggende steder med et fair fight kodeks og kun for folk fra miljøet?
personligt synes jeg der er en eller anden (syg? -måske) smuk ting ved vold, så længe det vel og mærke ikke er tilfælde af overfald eller lignende, men måske er jeg bare primitivt anlagt?